حسین شریعتمداری مدیر مسول روزنامه كیهان به خبرنگار روزنامه ایران چه گفتند؟!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 398
نویسنده : حسین

این روزها دم خروس ها كم كم بیرون می ایند و اقایانی كه یكی دو سال با راه اندازی جریان موهوم انحرافی  و در واقع لبیك گفتند به اقای هاش... ملت را به بازی گرفتند حرفهای جالبی می زنند و یا بعضا به كما تشریف دارند .

مصاحبه با یكی از انها در ذیل می خوانیم

در ضمن چندتا از جملات تاریخی اقای دكتر احمدی نژاد كه این اقایان افراطی انها را مسخره میكرند یكی پس از دیگر داریم به انها می رسیم از جمله افزایش جمعیت ایران - می توانیم جهان را اداره كنیم یا مدیریت جهانی و...  كاش وقت داشتم و در این موارد زیاد می نوشتم انشالله اونم به موقعش .

منبع هم شبكه ایران

روز یکشنبه حسین شریعتمداری یادداشتی متفاوت را به رشته تحریر در آورد که کمتر کسی انتظار آن را داشت. شریعتمداری نه تنها در اتفاقی نادر سخنی از نفاق، انحراف و ارتباط با سرویس های امنیتی بیگانه به میان نیاورد، بلکه حمایت های رهبر عزیز انقلاب از دولت را "گسترده" و "مستند" توصیف نمود، مهمتر از همه اینکه مدیر مسئول روزنامه کیهان در اظهار نظری جالب، برای عملکرد دولت نمره 90 از 100 را در نظر گرفت.



از آنجایی که پیشتر، روزنامه کیهان طی سلسله مقالاتی به قلم حاج حسین شریعتمداری، اتهامات سنگینی نظیر "دامن زدن عمدی به گرانی ها با هدف نوشاندن جام زهر به رهبری"، "تلاش برای سازش با آمریکا"، "ضدیت با ولایت فقیه"، "انحراف از انقلاب اسلامی"، " بی عرضه گی و نامردمی"، "اقدام برای براندازی نظام"، "پیوند با جریان فتنه" و ... را متوجه رئیس جمهور و دولت دهم نموده بود؛ خبرنگار شبکه ایران با حسین شریعتمداری تماس گرفت تا بپرسد چرا به خاطر گناهان کبیره مذکور، فقط ده نمره از دولت کسر کرده است!

 

البته حسین شریعتمداری وقتی بااین پرسش مواجه شد، ترجیح داد به جا پاسخگویی به انکار یادداشت های پیشین خود بپردازد، یادداشت هایی که بر خلاف اسناد، شواهد و قرائن موجود در جعبه سیاه کیهان، در دسترس همگان است!



از شبکه ایران تماس می گیرم


از کجا؟ روزنامه ایران؟



بله.


شما که چیزتون ... مصاحبه رو از پیش خودتون می نویسید دیگه!



کدوم مصاحبه ؟ مگر کسی جرئت داره از قول شما مصاحبه بنویسد؟

 

زنگ میزنید می گید می خواهیم مصاحبه بکنیم، می گم الان گرفتارم، وسط جلسه هستم، بعد میایید می نویسید! البته من براش اهمیتی قائل نیستم. منتها تعجب می کنم که چطور باز...



حالا اگر گلایه ای دارید به خود روزنامه بگویید. من مزاحمتون شدم در مورد یادداشت روز گذشته صحبت کنم.

 

من اگر قرار باشه با این کاری که می کنند... نمی دونم واقعا ... به هر حال من شما را نمی دونم! ولی این دوستان مثل اینکه کمترین ارزشی برای مسائل ارزشی قائل نیستند.



حاج آقا شما گفته بودید که نمی توانید مصاحبه کنید، روزنامه هم همین را منتشر کرد. مگه غیر از این بوده؟

 

ببینید من اصلا در این مورد نمی خواهم صحبت کنم.


شما دیروز یادداشت نوشتید و گفتید به دولت نمره 90 می دهید از 100. این مطلب با اتهاماتی که قبلا به دولت بستید قابل جمع نیست و در تناقضه.

 

من حرف هایم را در آن یادداشت زدم.



مثلا می شود به یک دولتی گفت ضد انقلاب و منحرف، بعد فقط 10 نمره ازش کم کرد؟

 

حرف هایم را من در آن یادداشت زدم!



خب من می خواهم ببینم چطور چنین چیزی ممکن است؟

 

عرض کردم!



خیلی ها نمی توانند این تناقض را حل کنند. چرا اجازه نمی دهید این مسئله باز شود؟

 

اون بعضی هایی که متوجه نشدند خودشون متوجه می شوند!



از نظر شما اگر یک دولت ضد انقلاب و منحرف بود باید فقط 10 نمره ازش کم کرد؟

 

شما حرف تو دهن من نزارید! ضد انقلاب و ... (با لحنی که انگار ادای خبرنگار را در می آورد)



شما گفتید بخشی از دولت عمدا به گرانی ها دامن می زنه تا رهبر انقلاب را به زانو در بیاره.

 

کی همچین حرفی زدم کجا همچین حرفی زدم؟



یادداشت هایتان را برایتان بخوانم؟

 

جان؟



بخوانم؟

 

نه من نمی خواهم!


شما گفتید جریان انحرافی می خواهد با آمریکا مذاکره کند. همزمان با سفر رئیس جمهور به بندر عباس نوشتید که احمدی نژاد بی عرضه است و به مرز نامردمی رسیده. یعنی همه این ها را پس می گیرید؟

 

(سکوت) عرض کردم من حرف هایم را زدم و حرف های شما را هم اصلا قبول ندارم و در اینکه شما توهم پراکنی می کنید - منظورم اون کانونی که بهش وابسته هستید - و دروغ می گویید هم تردیدی ندارم.



من فقط یک سوال ساده دارم. چطور می توان به دولتی که منحرف است نمره 90 داد؟

 

من اصلا لازم نمی دونم با شما صحبت کنم!

 


****

 

گفتنی است علی رغم ادعای حسین شریعتمداری، پیگیری خبرنگار شبکه ایران نشان داد که هیچ مصاحبه ای از وی در روزنامه ایران منتشر نشده است. ماجرا این بوده که پس از فرمایشات رهبر عزیز انقلاب در دیدار با هیئت دولت، خبرنگار روزنامه ایران با برخی از شخصیت ها که به اتهام زنی به دولت و منحرف خواندن رئیس جمهور شهره هستند، تماس گرفته تا نظر آن ها را در خصوص حمایت قاطع رهبر انقلاب از دولت جویا شود. اما شخصیت هایی نظیر "الیاس نادران"، "مجتبی رحمان دوست"، "داوود احمدی نژاد"، "حجت الاسلام سید احمد خاتمی"، "محمد دهقان"، "حسن شایانفر" و "حسین شریعتمداری" حاضر به گفتگو در این زمینه نشدند. در نهایت خبرنگار روزنامه ایران نیز گزارش پیگیری های  خود را به شرح زیر منتشر کرده است:



وقتی از الیاس نادران که یکی از دامن‌زنندگان به موضوع جریان (موهوم) انحرافی می‌باشد، می‌خواهیم نظرش را در‌خصوص سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب بگوید، زمانی که می‌شنود از تماس گرفته‌ایم، می‌گوید امروز و فردا گرفتارم و مصاحبه نمی‌کنم!


زمانی که به محمد دهقان از دیگر افراد حلقه به وجود آمده دشمنی علیه دولت در مجلس، می‌گوییم از تماس گرفته‌ایم و می‌خواهیم نظرتان در‌خصوص سخنان مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان را بدانیم، با بیان این‌که این سخنان را نخوانده‌ام و شرایط مصاحبه ندارم، می‌گوید: الان نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم!


مجتبی رحماندوست نیز که روزگاری مشاور رئیس‌جمهور بود اما امروز جزو منتقدان دولت محسوب می‌شود، پس از گفت‌وگو با و بیان نقطه‌ نظراتش درخصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری، با بیان این‌که اگر مصاحبه‌ام را در روزنامه منتشر کنید آن را تکذیب خواهم کرد چون روزنامه جهت‌گیری‌های خاصی دارد گفت: حرف مرد یکی است اما برخی موارد حرف مردم دو تا می‌شود و نمی‌خواهم مصاحبه‌ام را منتشر کنید! وی در ادامه افزود: از خیر مصاحبه من بگذرید، اگر عمری باشد در یک فرصت دیگر مصاحبه خواهم کرد.


در همین رابطه با داوود احمدی‌نژاد، از منتقدان و حمله‌کنندگان به دولت تماس گرفتیم. اما وی گفت «روزنامه مشروعیت ندارد و مصاحبه نمی‌کند!»


همچنین حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان و از دیگر منتقدان دولت در تماس صبح دیروز ما اظهار داشت: به دلیل حضور در جلسه نمی‌تواند پاسخگو باشد و گفت که بعد از ظهر هم درگیر کارهای روزنامه است و بعید است بتواند با مصاحبه کند.


آیت‌الله سیداحمد خاتمی نیز زمانی که با سؤال ما درخصوص بیانات اخیر امام خامنه‌ای (حفظه الله) روبه‌رو شد، اظهار داشت در حال مطالعه سخنان ایشان است

 




:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: احمدی نژاد , عرفان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: