پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
غدیر
نوشته شده در یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 234
نویسنده : حسین

........ اتمام حجت با اهل سنت و بيان حقايقي از كتب اهل سنت در مورد جانشيني علي ابن ابي طالب(ع) ........

جلسه اول(12/08/91)

 

http://www.mediafire.com/?q2l958ykqm9zys3

 

 

جلسه دوم(12/08/91)

 

http://www.mediafire.com/?lkqk668zdzxdhgz

 

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی بن ابی طالب و الائمة المعصومین علیهم السّلام


:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , ,
:: برچسب‌ها: غدیر , امامت ,



دفاع همچنان باقیست
نوشته شده در پنج شنبه 25 آبان 1391
بازدید : 232
نویسنده : حسین

 

انگار همین دیروز بود که سردار علقمه دستش قطع شد . انگار همین دیروز بود که دکترای فیزیک پلاسما توی دهلاویه با اصابت خمپاره مجروح شد .انگار همین دیروز بود که فرمانده مهندس مفقود الاثر شد. انگار همین دیروز بود که رتبه 4 کنکور تجربی ، دکتر اینده، درس شو گذاشت کنار و به فرمان رهبرش راهی جبهه شد. انگار همین دیروز بود که یکسری از گل های این مملکت یکی یکی پرپر شدن و روز زمین افتادن . انگار همین دیروز بود که خیلی از جوونای این مملکت شهر و دیارشون رو، ول کردن و راهی جبهه شدن و پا توی راهی گذاشتن که اخراین راه به خدا ختم می شد. انگار همین دیروز بود که جوونای این مملکت برای رفتن روی مین از بقیه رفقاشون سبقت می گرفتن انگار همین دیروز بود که توی کلاسای جبهه، درسه از خود گذشتگی ، درس فداکاری ، درس اخلاص به رزمنده ها یاد میدادن و...

راستی چه قدر این سی سال زود گذشت چه قدر ما جوونا  زود عوض شدیم اما نه، صبر کن.

 انگار بازم دشمن دست از سر ما برنداشته، انگار این جنگ تمومی نداره ،انگار هنوز یه سری گل لاله هستن که دارن جلوی چشمای خانوادشون ، جلوی چشمای بچه دوسه سالشون پرپر میشن یه لحظه صبر کن.

این دفعه دیگه صدای توپ و تفنگ نیست که میاد .اگه خوب گوش کنی میشنوی صدای قلم دانشمنداست .انگار میدون مین جاشو به میدون علم داده انگار شکل سلاح ها عوض شده انگار دیگه تیر و خمپاره نیست که داره دشمن  رو نابود می کنه بلکه این نوک قلم هاست که قلب دشمن رو هدف گرفته، انگار جهاد علمیه که حرف اول رو میزنه.

آره درسته امروز جنگ هنوز ادامه داره اما روشش تغییر کرده.

شده جنگ عقیده ها ، شده جنگ علمی ،جبهه جنگ جاشو به جبهه علم وفرهنگ داده.

با توهستم، ای افسر جوان جنگ نرم، اگر در خواب غفلتی اگر هنوز باورت نشده جنگی هست و تو وسط معرکه ای زود به خودت بیا

اگرم که جنگ رو احساس کردی و اونو پذیرفتی بلند شو و به فرمان رهبرت لبیک بگو و پا توی میدون بذار چرا که فردای قیامت در برابر خون شهدا مسئولی.

و همان طور که امام عشق فرموده اند: ما شهادت را که در شرع مقدس می‌شناسیم و در روایات و آیات قرآن از آن نشانی می‌بینیم، معنایش این است که انسان به دنبال هدف مقدسی که واجب، یا راجح است، برود و در آن راه، تن به کشتن هم بدهد.



:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: شهدا , شرمنده ایم , دفاع مقدس , لاله های گلگون , جوانان عزیز کشور ,



کاش او هم به راهیان نور می رفت!
نوشته شده در پنج شنبه 25 آبان 1391
بازدید : 211
نویسنده : حسین

یاد چند روز پیش افتادم که دانش آموزان مدارس دخترانه قائمشهر ، برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور در حسینیه عاشقان ثارالله تجمع کرده بودند . دختر 16 ساله ای می گفت : شهدا به ما درسی دادند که هیچ مدرسه و دانشگاهی و در هیچ مقطعی این درسها را به ما نمی دهند.

کوچه هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می دهیم ، بدانیم از گذرگاه کدام شهید با آرامش به خانه می رسیم! این در حالیست که نام این کوچه ها بی درنگ مجاهدت های آن بزرگ مردان تاریخ را در مناطق مرزی کشور به ما گوشزد می کند.
در فکر محل شهادت آن عزیزان بودم که یاد سخنی از مقام معظم رهبری افتادم که فرمودند : هر کس دلش برای اسلام و قرآن می تپد باید این مناطق را به عنوان عرصه فداکاری ها و رشادتهای جوانان این مرز و و بوم گرامی بدارد..
اینجا بود که فهمیدم چرا امروز نسل جوان کشور که در جبهه ی علمی در مدرسه و دانشگاه هم سنگر با شهدا هستند ، داوطلبانه و بلکه مشتاقانه برای رفتن به راهیان نور لحظه شماری می کنند!
یاد چند روز پیش افتادم که دانش آموزان مدارس دخترانه قائمشهر ، برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور در حسینیه عاشقان ثارالله تجمع کرده بودند . دختر 16 ساله ای می گفت : شهدا به ما درسی دادند که هیچ مدرسه و دانشگاهی و در هیچ مقطعی این درسها را به ما نمی دهند.
یاد شهیدان مزدستان ، بلباسی ، کشوری ، شیرسوار و 1000 شهید شهرستان قائمشهر بخیر .. یاد مردانی که فداکاری های آنها نه فقط یک کشور بلکه استکبار جهانی را به زانو در آورد ..
در این فکرها بودم که مطلبی از یک روزنامه توجهم را به خود جلب کرد!!


عجب! اعزام شهروندان یک شهر به راهیان نور ، برای شهرداری هزینه محسوب می شود؟؟
آیا وظایف نهادهای شهری فقط آسفالت و ساخت و ساز و ..است؟
آیا تبلیغات فرهنگی و دینی در محل اعتبارات شهرداری ، تعریف شده نیست؟؟
شاید حق با شما باشد. شاید فعالیت فرهنگی شهرداری ها فقط به تابلوهای تبلیغاتی بیلبوردی شهری خلاصه می شود!!
جناب آقای نماینده!!
اگر امروز اقتدار، پیشرفت و عزتی شامل حال ملت ما شد ، اینها مطمئنا از سفره ی رحمت و برکت دفاع مقدس است . یاد ایام انتخابات افتادم که هواداران شما برای سوق دادن افکار عمومی اینکه شما هم در این حماسه ی مردمی نقش داشته اید ، روز "جانبازی" شما را جشن گرفته بودند.
مسئول محترم! شما گفتید " به جای کاهش اعتبارات عوارض شهرداری برای پرداخت هزینه های مربوط به مدارس بهتر است آموزش و پرورش این هزینه ها را تقبل کند و به جای اینکه پول صرف فرستادن بچه های مردم به مناطق جنگی خرج کند که انتهای آن نیز رخ دادن حوادثی همچون حادثه ی بروجن خواهد بود بهتر است بودجه های خود را برای مدارس اختصاص دهند"
آیا شما به عنوان نماینده ملت می دانسته اید که فقط در سال جاری با افزایش 35 درصدی آمار غرق شدگان در سواحل دریای خزر ، 152 نفر از هم وطنانمان به کام مرگ کشانده شده اند؟؟؟
آیا می دانسته اید در سال گذشته حدودا 20/000 نفر از هم وطنان ما بر اثر تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند؟؟؟

آیا تا به حال نشنیده اید که برای دانش آموز و دانشجویی برای رفتن به مدرسه و دانشگاه حادثه ای در جاده رخ داده باشد؟؟؟


به نظر می رسد جنابعالی به علت اینکه فرصت مطالعه برای رفع مشکلات مردم را ندارید و از آنجا که می بایست راهکار مناسبی برای مرتفع شدن مشکلات ارائه می دادید ، به این حادثه که یکی از حوادث این کشور است ، متوسل شدید تا خلأ مسئولیتی خودتان را پوشش دهید.


:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: راهیان نور , مناطق عملیاتی لاله های گلگون ,



تلنگرم به خودت بزنی چیز خوبیه ها.....!!!!!!!
نوشته شده در پنج شنبه 25 آبان 1391
بازدید : 293
نویسنده : حسین

چندین سال پیش درست توی چنین روزایی بود که جنگ شروع شد . خیلی ها رفتن و واسه آرمان هاشون، واسه اعتقاداتشون جنگیدن و جونشون رو دادن . درست توی چنین روزایی بود که خیلی از بچه ها یتیم شدن . درست توی چنین روزایی بود که خیلیا تا آخر عمرشون اعضای بدنشون رو از دست دادن . درست توی چنین روزایی بود که خیلیا مفقود الاثر شدن و دیگه هیچ وقت برنگشتن و...

حالا بماند که بعد از این همه سال که می گذره ، نه تنها ما خیلی از وصیتای شهدا رو عمل نکردیم که هیچ ،خیلی هاشون برعکس انجام دادیم .حالا بماند بعد از این همه سال نه تنها یه قاب عکس از شهدا روی دیوار خونمون که نزدیم هیچ ، پر دیوارای خونمون شده عکس خواننده ها و بازیگرای خارجی .حالا بماند که بعد از این همه سال که میگذره نه تنها یه کوچه به اسم شهدا که نزدیم هیچ اسم اونا رو از کوچه های شهرمون خط زدیم و...

اخه تا کجا باید پیش بریم ،اخه تا کی باید حرفای رهبرمون رو زمین بذاریم ، اخه تا کی به خاطر حفظ آبرومون سکوت کنیم ، آخه تا کی امر به معروف و نهی از منکر رو کنار بذاریم ، اخه تا کی در مقابل بی حجابی ها سکوت کنیم ، اخه تا کی در مقابل این همه گناه چشمامون رو ببندیم و سرمون رو توی برف کنیم... 

دیگه وقتش رسیده که به خودمون یه تلنگر بزنیم به خاطر شهدا ، به خاطر خودمون و به خاطر آرمان هامون که مدت هاست دارن خاک میخورن. 

خدایا کمکمون کن.....



:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: دفاع مقدس ,



السلام علی الحسین
نوشته شده در پنج شنبه 25 آبان 1391
بازدید : 281
نویسنده : حسین


ماه محرم شروع شد

حسین جان ،محرم شد ،پر از غم شد همه عالم ،یا حسین نگاهم کن ،سیه پوش توام

یا حسین

نگاهم کن ،زده خیمه به دل غم تو ،که دل بستم به هلال محرم تو ،دگر هر شب منو مجلس ماتم تو 

حسین جانم به فدای تو هستی من

گره خورده جان ما با پرچم تو 

دل سرگردان ما نذر غم تو 

شده سینه حسینیه ،شده این دل سینه زن 

من این دل را تو  بگو به کجا ببرم ،که هر ساعت زده پر به هوای حرم، دمی بنگر به تلاطم چشم ترم

اغثنی یا ثارالله جانم فدایت

که جانم را می کنم نذر ولایت

مرا رخصت بده مولا که در راهت جان دهم/ به راه خود شهیدم کن که بر خاکت سر نهم 

من این پیمان به خدا که نمی شکنم ،قسم خوردم که زغیر تو دم نزنم 

حسین جانم به فدای تو جان و تنم


:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: محرم , امام حسین ,



بازدید : 515
نویسنده : حسین

مستند صعود-ناگفته‌ هایی از زندگی شهید طهرانی‌ مقدم

مستند صعود کاری است از  برنامه ثریا -دیدبانی برای پیشرفت- در گروه اجتماعی شبکه یک سیما با نگاهی به زندگی علمی شهید حسن طهرانی مقدم،روایتی متفاوت از تاریخچه موشکی ایران خواهد داشت.در این مستند برای اولین بار به نقاط عطف تاریخچه موشکی ایران از جمله موضوع خرابکاری نیروهای لیبی در سکوهای پرتاب موشکی ایران و چگونگی عبور از این بحران در دوران دفاع مقدس پرداخته می‌شود و با بیان خاطرات آن زمان برگه تازه‌ای ازتاریخ موشکی ایران و مجاهدت شهید مقدم و یارانش ورق می‌خورد.همچنین از دیگر قسمت‌های این مستند می‌توان به آموزش نیروهای ایرانی در سوریه اشاره داشت. راوی در قسمتی از این مستند می‌گوید که «… به عربی مقدم می‌شود سرهنگ. ما وقتی صدا می‌زدیم مقدم همه تعجب می‌کردند که یک بچه زیره میزه چطوری شده سرهنگ!!…»
دریافت فایل تصویریmp4 حجم:۱۹۹،۴۷۸مگابایت
سلامتی آقا امام زمان(عج) و امام خامنه ای صلوات

منبع : http://modafeclip.ir


:: موضوعات مرتبط: دانستنی های نظامی , ,
:: برچسب‌ها: شهید تهرانی مقدم ,



بازدید : 598
نویسنده : حسین

 این همه عنادودشمنیِ خصمانه با دکتر احمدی نژاد برای چه!!؟

       چرا خواص هر چه در توان دارند ، فقط برای حذف دولت ولاییهزینه می کنند .تنها دشمن روی زمین و کشور جنابدکتر احمدی نژاد است؟! یک روز به فلان پروژه بدون منطق و انصاف می تازند، روزیدیگر به فلان شخص نزدیک به گفتمان دکتر تهمت می زنند و یا فلان جریان حامی دولت راانحرافی ، جادوگر، رمال ، فراما سونر و .... می نامند !!!!!!!؟

مگر این دولت چه گفته و چه کار کرده که مورد هجوم تمام خواصسی ساله انقلاب قرار گرفته است؟! چه آن مذهبی های تند رو و ارزشی نماهای متحجر ،یا سکولارهای غیر مذهبی ، اصلاح طلب نما ها و ملی گراهای فتنه ساز! و آن طرف آب ،اپوزیسون ها و  ضد انقلاب های رنگارنگِخارج نشین ،آن وزیران و مدیران عزل شده دولت ، آن مداحان غافلِ اهل بیت و یا آنسرداران ِ( به اصطلاح دل سوز) سیاسیِ آن نهاد مقدس !!!!!؟؟ نمی دانم چه سونامیاتفاق افتاده که همه این افراد داعیه دار نجات اقتصاد ایران اسلامی ، با وجود اینهمه دستاوردهای  بدست آمده شده اند .آنهادر نقش ناجی کشور و برای رفع بیکاری مردم شپور میزنند .علی الخصوص نمایندگان مجالس  گذشته که مدعی العموم گشته اند!!؟ یادشان رفتهوضعیت نظام را ، قبل از حضور دکتر به عنوان رئیس جمهور. آنها چه جایگاه و منزلتسیاسی در نظام  داشتند؟ حال با آمدندولت  ولایی و مردمی ، تمامی خواص در فضای باز برایسیاست بازی ، هر چه در دل دارند برای تخریب دولت به عنوان رقیب روی دایره ریختهاند . از طرفی در جواب این خواص غافل شده ، دکتر احمدی نژاد با زبانی رفاقت آمیز ودوستانه ، همه بدخواهان و کینه توزان بد اخلاق را به برد باری وآرامش توصیه نموده ،یادآور می شوند که یکسال و اندی از نوکریشان برای مردم باقی مانده است.

دکتر زود پیر شدی

همچنین آنهارا دعوت به همکاری و تلاش در راه پیشرفت و عدالت برای آبادانی میهن اسلامی مینمایند ، ولی باز جای تاسف دارد که آنها به هیچ صراطی مستقیم  نیستند .آنها با تمام دب نگری و تحجر ،باسرپیچی از فرمایشات مقام عظمای ولایت به رفتار ناشایست و دشمن شاد کن ادامه میدهند .به ویژه  در این ایام (انتخابات) ،خواص عقب افتاده از امت  و یا جلو افتادهاز امام امت ، دچار توهم دنیا گرایانه شده اند و چشم ِ دل را به کوری زده اند .

نقطه اشتراک همه جناح ها و جبهه های  سیاسی حاضر در انتخابات مجلس ، مبارزه با دولتبه صورت فراگیر، با روشهای مختلف ( اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ) و با زبانپوپولیستی ومدعیانه ، آنهم برای نجات  مردماز شعب ابیطالب شده است!!! آنها خواهان ایجاد جنجال  برای کشور و خارج نمودن ایران از موقعیت بدروخیبرهستند،البته با کمک شوی های سیاسی صداوسیما !!! ( ولایت مداری حضرات فوق ولایی بودندیگران است )  

حال بر می گردیم به ریشه یابی این مخالفت ها و دشمنی ها یخواص شبه اصول گرا و اصلاح طلب.

میدانیم  که به خاطراجرای عدالت ( گفتمان اصیل انقلاب اسلامی) دردولت نهم و دهم، اتفاق بزرگی برای همهخواص ومردم افتاده است . عده ای طرفدار سر سخت دکتر بوده اند ولی در آزمون عدالتخواهی مردود شده اند .آنها در راستای منافع مادی و یا  پستی که از دست داده و یا می خواهند بدهند ،مخالفسر سخت دولت شده  و به گونه های مختلف ازاطرافیان تا خود شخص رئیس جمهورعزیز رامورد هجمه قرار می دهند . حتی به خط قرمزدکتر، که همان امام خامنه ای است ،هجوم می آورند و جالب اینجاست که خود را جلوتراز ولی فقیه و تفسیر کننده نظرات مقام معظم رهبری می دانند.آن هنگام هم که به آخرمی رسند ، با بی شرمی تمام ، امام خامنه ای را برای توجیه حملات بی ارزش خود،هزینهمی کنند 0( ابراز ناخرسندی این امر ، صدای امام جمعه موقت تهران آیت اله خاتمی را نیزدرآورد)

 آنها با رئیس جمهورو حامیانش به عنوان شخص حقیقی مخالف نیستند ، بلکه آنها با گفتمان آرمانی دکتر احمدینژاد ، که معمارکبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) ترسیم و رهبری معظم نیزبرآن تاکیدداشته اند ، مخالف هستند. با علم به اینکه یکسال و اندی از عمر دولت عدالت خواهباقی مانده است ، خواص جاه طلب و مادی گرا ،با لجاجت و غرض ورزی ،  از هجوم و تخریب این تفکر د ست بر نیستند . ولیبه لطف الهی و بصیرت ولی نعمتان نظام ، که طعم عدالت را در سایه تلاش و تدابیرِآینده نگر ، تخصصی و معنوی دولت ولایی ِ دکتر احمدی نژاد چشیده اند ، این تفکر بهراه خود ادامه خواهد داد.

ای خواص ...

سخنم رااز روی دلسوزی به عنوان برادر جانبازو کوچک شما کهدعوت به تجدید نظر در عملکرد و گفتمانتان  نموده بپذیرید و خود را از مردم کوچه بازار جدانکنید . به یاری دولت در پروژه های بزرگ روی آورید وزحمات شبانه روزی کارگزاراننظام مقدس جمهوری اسلامی را که در جهت رسیدن به جامعه ای پر از امید وپیشرفت (درتمامی ابعاد )می باشد ، ارج نهید. همچنین به رهنمود های حضرت امام خامنه ای که همهخواص را به اتحاد ، کار ، تلاش  و پرهیز ازالقای یاس و ناامیدی در مردم دعوت نموده اند ، عمل نمایید .

این اعمال و رفتار ناپسند و دشمن شاد کن  را ترک نمایید .به درگاه خداوند منّاناستغفارکنید .توجه خود را به  شرایطی کهانقلاب ما الگو و مد ینه بیداری های اسلامی و آزادی خواهی عالم شده است معطوفنمایید .

خداوندا،ای عزیز بی همتا ما را از گمراهی ، هواهای نفسانی ومنیّت های شیطانی نجات ده و حرکتمان را به سوی حکومت عدل جهانی حضرت بقیه الله الاعظمهدایت فرما...

آمین یا رب العالمین

:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: مهندس مشایی , احمدی نژاد , عناد , دشمنی , خصم , کینه , محور عدالت , گفتمان عدالت ,



حرکت راهبردی نظام بر مبنای جوان گرایی دینی
نوشته شده در سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 383
نویسنده : حسین

حرکت راهبردی نظام بر مبنای جوان گرایی دینی


       چرا ما با واقعیت های انقلاب اسلامی کنار نمی آییم؟یک عدهمی خواهند بسته ، محدود و تنگ نظر به صورت تکفیر ی  به کل نظام اسلامی جفا کنند . می دانیم معمارنهضت ،حضرت امام (ره) وهمچنین مقام عظمای ولایت ، مبنای حرکت راهبردی نظام رابسیار وسیع و پویا و در عین حال قابل مهندسی با زمان ترسیم نموده اند . اما تفکریکه در زمان طاغوت بر این کشور حاکم بود بصورت فراماسونی وابسته (انگلسیی ،آمریکایی )، بر تمام ثروت و قدرت و پست های سیاسی حاکمیت داشت. این عده وابسته وجاه طلب که از آن طرف مرزها  تایید و منصوبمیشدند ، در یک سیکل مستبد و مخوف بر تمامی امورات مردم و دولت حاکمیت داشتند .هیچ نیروی دیگری حق ورود به این سیکل را نداشته و حاکمین تا زمان مرگ بر مال و جانمردم تصمیم می گرفتند . انقلاب اسلامی این روند حاکمیتی را بر هم زد ، امامتاسفانه بعد از چند سال از گذشت سالهای اول انقلاب این تفکر(طاغوتی) در قالبویترینی انقلابی و مذهبی دوباره شکل گرفت و عده ای از خواص که خود را از مردم جداکرده و با دیدگاه قدرت طلبی تمام پست ها و مقام های حکومت را در دست گرفته بودند ،آن سیکل بسته را در ظاهری متفاوت و از نظر ریشه و ذات با همان حاکمیت طاغوتی پیادهنمودند،(طوریکه گوئی دراین کشورقحط الرجال شده است)این در صورتی است که انقلاب نو پا و جوان ماپر بود ازنیروهای جوان و خلاق که در تمامی مراحل سخت و نفس گیر انقلاب اسلامی واردمیدان شده و تمامی گره ها را با آن دیدگاه انقلابی و ولایی رفع نموده بودند. حاکمیت نظام در دست یک عده افراد امتحان پس داده که در مدیریت ها مردود ویا تجدید شده بودند ، دست به دست می چرخید و با همان دید قبیله گرایی و کوتاه نگریبه حاکمیت خود ادامه می دادند.

حال با این که در زمان سازندگی ضرورت کشور،ایجادتفکر جوان گرایی و تخصص گرائی ِ توام با تعهد ولایی بود، متاسفانه این مهم محققنگشت. تا این که افکار عمومی ، این حاکمیت غلط را باعث بی عدالتی و مغایر با اهدافانقلاب اسلامی دانسته و با انتخاب رئیس جمهوری جوان ، پر تلاش ، عدالت جو و نچندان مشهور ،این ساختار مدیریتی را تغییر دادند.

همین خصوصیات منحصر به فرد دکتر احمدی نژاد این سیکل بسته و تبعیض آمیز را شکافت.این منش باعث بروز مخالفت های فراوانِ جناح های سیاسی حاکم شد . آنانی که باتابلوی اصول گرایی و یا مارک اصلاح طلبی! خود را بر نظام تحمیل و حاکمیت غلط خوداستبدادی و دیکتاتوری دینی را در قالب شعار های بسیار تند و متحجرانه ، به شکل  خودخواهی های فردی و مغرضانه وهمچنین با پشتوانهمافیای ثروت و قدرت در این نظام رشد داده بودند ، از سوی گفتمان سر کار آمده بهمبارزه طلبیده شد.

آنها با گفتمانی نفاق آمیزو برمبنای(به اصطلاح) پایبندی به اصولارزشی امام (ره) و شهدای گرانقدر وارد میدان شدند اما هر چه در توان داشتند بامانع تراشی  به این تفکر پویا و عدالتخواهانه (با ترفند های سیاسی ، اشکال تراشی های اقتصادی و سیاه نمایی های غیرواقعی) تازیدند .آنها در این شش سال و اندی که از عمر دولت عدالت جوی احمدی نژادمی گذرد( و ما شاهد آن بودیم که ایشان ، هیچ ملاحظه ای حتی به نزدیکترین افرادحامی خود نداشت و اجازه قدرت طلبی و حیف میل بیت المال را نمی داد )به مخالفت وتخریب روی آوردند ، اما مهندسی نظام به فرموده رهبر فرزانه انقلاب ، عقب نشینینخواهد کرد و در چارچوب مردم سالاری دینی  حرکترو به جلو (که باعث پیدایش پیشرفتهای شگرف در تمامی زمینه ها شده است) ادامه خواهدداشت .شاهد آن هستیم که ایران، امروزه به عنوان ام القرای مسلمانان و آزادی خواهانجهان مطرح است .

دیگر نمی توانیم با روشهای غلط مدیریتی  در گذشته ، انقلاب را مورد آزمون و خطا قراردهیم.  ما این رشد و صلا بت را در سایهتغییر سیستم مدیریتی ، در پرتو رهنمود های امام خامنه ای و تلاش های شبانه روزی وبی ادعای دولت مردان ِ عدالت خواه و جوان گرا به دست آورده ایم .

 انشالله تا رسیدن  به قله های الهی و ظهور دولت حق به جلو می رویم. بنده و امثال بنده به عنوان جوانان نسل اولی  انقلاب ،  میدان را به شما جوانان عزیز داده ایم .

همچنین از شما عزیزان انقلابی و ولایت مدار تقاضا دارم باپیروی وسرلوحه قرار دادن این تفکر،هرچه در توان دارید  در راستای پیشرفت ایران اسلامی  تلاش و همت نمایید.

انشالله

 

p

:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: جوان گرایی , جوانان ,