غمنامه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
غمنامه
نوشته شده در جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 515
نویسنده : حسین
هموطن

اگه آسمون به پایین بیاد

اگه بازم صدا و سیما خبری از شما نده

اگه در شب غم شما خنده بازار پخش بشه

اگه در نیاز شما به کمک یکی تو قایق تفریحی تو لندن حال کنه

اگه بازم زلزله خونه های گرم شما , که پرورشگاه بزرگ مردانی مثل ستارخان  هست رو خراب کنه

اگه بازم از بچگی تخم تفاوت رو در من پرورش بدهند و بگن تو کهتری و من مهتر , یادم میمونه که ایرانی هستم و دفاع تو از سرزمینم هیچگاه از یادم نمیره.

ایرانی ترکم من این روزها به تو به تویی که غیرت و ایستادگی یادم دادی می اندیشم...




:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , ,
:: برچسب‌ها: غمنامه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
sanaz در تاریخ : 1391/7/7/5 - - گفته است :
سلام.
دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری.
به خاطر این مطالب جالبت یه هدیه بهت میدم.
آپلودسنتر رایگان عکس و فایل نگهدار همیشگی فایل هات بدون نگرانی پاک شدن.
http://www.blogup.ir



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: