فرازمینی های زمینی !!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فرازمینی های زمینی !!!
نوشته شده در جمعه 14 مهر 1391
بازدید : 637
نویسنده : حسین

اجر مورنئو (Roger Morneau) یکی از کسانی ست که سر راه یکی از گروه های پرستش ارواح قرار گرفت . راجر توسط یکی از دوستانش به این گروه دعوت شده . برای صحت ماجرا میتوانید با جستجوی نام وی به نتایجی خوبی برسید .

در قسمت (فرشتگان سقوط کرده یا خدایان) به این نتیجه رسیدیم که برای هر عصری طرح وایده ای متناسب با آن دوره وجود داشت اما همگی آنها بر یک اساس برنامه ریزی شده اند : "فریب انسان به دور از خدا و حقیقت"

راجر در یکی از مصاحبه های تلویزیونی خود طرح هایی را بیان میکند که شاید برایتان جالب باشد:

طرح شماره یک: شیطان میگوید ما باید مطمئن شویم که انسان ها به این باور برسند که شیطان و فرشته هایش وجود ندارند . (طبق آمار 75% از مردم ایالات متحده به شیطان اعتقادی ندارند. )

طرح شماره 2 : پیدا کردن راهی برای کنترل کامل ذهن انسانها

این طرح میتواند با کارهایی چون خارج کردن هیپنوتیزم از قلمرو اسرار و معرفی کردن آن به عنوان یک علم جدید برای منفعت رساندن به انسانها صورت گیرد. شیطان با خارج کردن هیپنوتیزم از قلمرو اسرار توسط مریدانش ، از افراد زیادی همچون استادان و افراد با استعداد استفاده خواهد کرد تا کارهایی بزرگ را به انجام برسانند . این یعنی که انسانها توسط شیاطین و جنیان خارج از بعد ما که میتوانند داستان تاریخ باستان را بگویند تسخیر شوند . این چگونه ممکن است؟ بدانید که جنیان برای هزاران سال میتوانند زندگی کنند . حال به یاد بیاورید که آلیستر کرولی با چه کسی دیدار کرده بود؟ IWAS را میشناسید؟ IWAS موجودی بود که در هرم گیزا با آلیستر کرولی دیدار کرد . من نمیدانم چرا این تصویری که آلیستر کرولی از او کشیده با این موجودات فرازمینی ای که امروز همه از او صحبت میکنند اینقدر شباهت دارد !! یعنی آلیستر با یک موجود فضایی هم کلام شده بود ؟!

میدانید با پذیرش این علوم توسط ما چه پیده ای ایجاد میشود؟ آنگاه است که اعتمادی مستحکم در پذیرش فریبی بزرگ در ما ایجاد خواهد شد . آیا میدانید آلیستر کرولی پدر بزرگ چه کسی بود؟ اگر نمیدانید ، اندکی جستجو کنید تا به پاسخش برسید .

وحال سومین طرح : نابودی انجیل بدون آتش زدن آن

بیایید اندکی علوم جدید را بررسی کنیم . چارلز داروین چه تئوری ای را برای تکامل انسانها ارائه داد؟ جالب است اگر بدانید که کسی که این نظریه را مطالعه کند مطمئنا در زندگی اش ایده ی خلقت که در کتاب مقدس انجیل وسایر کتب آسمانی آمده به نوعی دچار تزلزل خواهد شد . همین تزلزل باعث خواهد شد تا انسان از راه رستگاری منحرف شود .

راجر مورنئو میگوید که همه ی آموزگاران این نظریه توسط ارواح به عنوان فردی با ارزش شناسایی میشوند. آن موقع است که چنین پایه هایی برای تزریق سایر دروغ ها به ذهن بشر بنیان گذاشته میشوند:

کتابهایی چون : DID MAN CREATED GOD?!

THE GOD DELUSION – Richard Dawkins 

و پایان همه ی این بحث ها این خواهد بود : خدایی وجود ندارد . و حقیقت بزرگ این خواهد بود که : شیطان ما را فریفته است .

آیا میخواهید بدانید طرح های فریب در عصر ما چه چیزهایی هستند؟!

اولین طرح ، طرح بزرگ اربابان است . این طرح چیست؟

این طرح این است : شما باید بپذیرید که ساکنان سیاره ها و کهکشان های دور قصد دارند به ما کمک کنند و نابودی قریب الوقوع سیاره ی زمین را به ما هشدار بدهند . آنها برای ما پیام دوستی دارند . در این طرح شیطان و جنیان با کمک انسانهای شیطانپرست خودشان را به عنوان موجود فرازمینی پنهان میکنند و هرگز از فریب شما به این ایده دست برنخواهند داشت. به یاد داشته باشید که این طرح برای هر بخشی از زمان و مکان متفاوت بوده و هست .

طرح 2 : پایان دادن به اسلام .

چون این اسلام است که کتابش ودینش با کمترین تحریفی باقی مانده ومطمئنا این به ضرر شیطان و حامیانش خواهد بود . بدانید که بیشترین اسلام ستیزی توسط کدام کشور انجام میشود ؟ بدانید که روئسای جمهور این کشور را چه کسانی تشکیل داده اند ؟ و باز به یاد بیاورید که آلیستر کرولی پدر بزرگ چه کسی بود ؟! (به زودی مطلبی نیز از نژاد امروزی مصر باستان منتشر میکنیم.)

طرح پایان دادن به اسلام را بسیار جدی گرفته اند . در یک توطئه ی جهانی قصد نابودی آن را دارند.

و طرح شماره 3 : مطرح کردن مذاهب جهانی جدید . آن مذاهب چه خواهند بود ؟ مذاهبی که به شما خواهند آموخت: "شما یک خدا هستید ."

اگر اندکی تحقیق کرده باشید حتما به دین جدید رائل برخورد کرده اید . آقای کلود یا پیامبر عصر جدید چگونه با آن موجود در کنار یکی از کوهها دیدار کرد؟ آیا آن موجود فرازمینی بود؟ یا اینکه بازهم اجنه های شیطانی از بعد خودشان خارج شده وبه بعد ما آمده بودند؟ این دین نوظهور که دیگر ترمز بریده است. کلود مدعی است که با الوهیم دیدار کرده ، او ادعا دارد که الوهیم کتب آسمانی را برای بشر فرستاده است . او مدعی است که الوهیم باز خواهد گشت تا جهان را سر وسامان دهد. جالب است که از این سو کلود دین خود را ارائه میدهد و از سوی دیگر گروهی به اصطلاح نظریه پرداز با استفاده از متون و الواح باقی مانده از مصر و بابل و غیره در تلاشند تا الوهیم را فرازمینی به نامند! تا فرازمینی ها را در الواح نشان دهند ! تا نژاد بشر را تحت سلطه ی نژادی بیگانه معرفی کنند !! جالب اینجاست که کلود که مدعی است گفته های الوهیم را بازتاب میدهد بیشتر مطالبش در تناقض با کتب آسمانی ادیان است. بدانید که کلود نیز اگر دیداری داشته با موجودی هم نژاد IWAS بوده نه یک موجود فرازمینی . p

بدانید که توطئه ای که هم اکنون در حال وقوع است بسیار بزرگ است . مذاهب جدید چون رائلیسم ، مورمونیسم و... همگی فریبی هستند برای بشر.

دنیا یک جن بزرگ است. The Universe is this great geine

و ذهن بیدار شما علاء الدین است

And you conscious mind is Aladdin

که هدف آنچه را که برای زندگی انتخاب میکند ، شکل میدهد . آیا میدانید جمله های بالا نوشته

چه کسی است ؟ این جملات نوشته راندا برن نویسنده ی کتاب راز (The Secret) است.

این کتاب به کمک شخصی که به گفته ی خودش مدیوم ارواح است نوشته شده است و مدیوم ارواح کسی است که به صورت تله پاتی از ارواح و موجودات غیر مادی اطلاعات خاصی را دریافت میکند .همه ی این ابزار ها توسط انجمن های مخفی سرمایه گذاری میشود تا ما را فریب دهند .

ه

اما رازی که نمیخواهند ما بدانیم چیست؟

در عمق و ریشه ی انجمن های مخفی ، کابالا خودش را پنهان کرده است . کابالا یعنی روش رمز گذاری اطلاعات به وسیله ی سیستمی از ریاضیات و اعداد. تمامی افرادی که در این گروه ها عضویت دارند هیچ وقت مطالب واقعی را به هیچ زبانی در هیچ کتابی نمی نویسند . آنها مطالب مهم را به روش رمز گزاری کابالا به آینده انتقال میدهند که روشی است بر پایه ریاضیات و اعداد

.

روش دیگر نیز معماری است . کسی از ما تعجب نکردیم که چرا آنها سازمان برادری به نام فراماسونری (معماران آزاد) دارند؟! آنها همانهایی نیسنتند که دیوارها را میسازند؟ هر دیواری که بر پایه ی فراماسونری گذاشته میشود بر پایه ی راز هایی است که در طول دوران مخفی نگه داشته شده است و توسط معماران فراماسون ، در اندازه های ساختمان و با استفاده از فرمول ها و محاسبات که از علم هندسه مشتق میشوند ، در شکل و نما و طول و پهنا ومحل قرار گیری وارتفاع اتاق ها و ... رمز گذاری میشوند. بدانید که فراماسونری مختص عصر حاضر نیست ، مصریان باستان فراماسونها درجه ی یک عالم بودند که امروز نیز نژادشان با ما همراهند و ما را رهبری میکنند (به زودی مقاله ای پیرامون این موضوع قرار خواهد گرفت. )

پس تعجبی ندارد که امروز ما از اهرام مصر به بزرگی یاد میکنیم . از طرح قرار گرفتن آن به منظومه ی جبار و خوشه ی ستاره ای پروین و اوریون و ... میرسیم . آن را به فرازمینی ها نسبت میدهیم. از هر رازی که در آن نهفته به عنوانی دانشی از فرای زمین یاد میکنیم. غافل از اینکه از سر چشمه ی این دانشی که به ما تزریق میشود از کجاست؟! اگر خدا بخواهد ادامه دارد .




:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , ,
:: برچسب‌ها: Zion , شیطان , یهود , کابالا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: