تا انتخابات 4
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تا انتخابات 4
نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392
بازدید : 378
نویسنده : حسین
رئیس جمهور مریخ باید آمار و اطلاعات دقیقی داشته باشد. منبع اطلاعات رئیس‌جمهور نباید منابع غیر موثق باشد. من اگر رئیس جمهور شوم تمامی اطلاعات مورد نیازم را از لپ تاپ- تبلت- تهیه فایل‌های پاورپوینت و جست‌وجو در اینترنت به‌دست می‌آرم. ضمناً قول می‌دم هرجا که رفتم یه تبلت یا لپ‌تاپ دستم باشه، آخه خیلی کلاس داره. ضمناً دیگه هیچ مطلبی یادم نمی‌ره چون آنلاین به اینترنت وصلم و با مشاورم چت می‌کنم تا بهم اطلاعات بدن! قول می‌دم هیچوقت تبلت و لپ تاپ رو از خودم جدا نکنم. تیم مشاوره‌ای من از بهترین مدل‌های لپ تاپ و تبلت هستند. برای حمایت از تولید داخلی و ملی، تلاش می‌کنم مشاورانم از لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های ساخت داخل استفاده کنند.از آنجایی که به‌شدت به مشاوره اعتقاد دارم خواهشمندم هموطنان عزیز بهترین و ارزانترین مدل‌های لپ‌تاپ و تبلت را به من معرفی کنند! در دولت من به آزادی بیان احترام گذاشته می‌شود. اگر باور ندارید؛ از چند خبرنگاری بپرسید که توسط بنده به‌شدت مورد لطف قرار گرفته!و ضرب و شتم شدن. بنده به کاربرد عقلانیت در حل مشکلات کشور توجه جدی دارم. به همین علت عقل خودم رو می‌دم دست لپ‌تاپ و تبلت! بنده حوصله سوالات و درخواست‌های مردم رو ندارم و اگر کسی از من انتقاد کنه سریعاً عصبانی شده و قهر می‌کنم.ضمناً چون از مسائل مختلف کشورداری خیلی اطلاع ندارم هر مسأله‌ای رو که نمی‌دونم سریعاً می‌گم: نظری ندارم!




:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: انتخابات , قالیباف , عارف , طنز انتخاباتی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: