تا انتخابات 1
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تا انتخابات 1
نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392
بازدید : 361
نویسنده : حسین

لاریجانی: اطلاعات جنتی صحیح نیست


لاریجانی در پاسخ به اظهارات روز گذشته آیت الله جنتی در نماز جمعه مبنی بر این که نظارت بر انتخابات شوراها صفر است گفت: اطلاع درستی به ایشان در خصوص نظارت بر انتخابات شوراها نرسیده است.

 

درخواست مدیران سایتهای فیلترشده حامی دولت از رییس جمهور

قدام یک جانبه دادستانی موجب گردیده که سایتهای حامی دولت یکی پس از دیگری مسدود شده و حتی پس از رسیدگی قضایی و صدور حکم نیز رفع فیلتر نشوند و همین رفتار موجی از سرخوردگی و بدبینی را موجب گردیده است.

 

گارد رزمی ولایتی!

 

 

 

من هاشمی رفسنجانی، 80 سال دارم!

این نامه را در «سرچ‌انجین» دلخواهتان «سرچ» کنید و بعد پایین آن با حروف فارسی «تایپ» کنید: «من علی اکبر هاشمی رفسنجانی هشتاد سال دارم و هنوز می‌توانم ایران را چهار سال اداره کنم.» مثل فرزندان و نوه‌هایتان شک دارم که از پس این کار برآیید.»

 

 

 

منظور آیت الله جنتی از بنز سوار کیست؟ + عکس


یت الله جنتی  روز جمعه ( دیروز) در خطبه های نماز جمعه گفت: "رئیس جمهور باید ساده زیست باشد و ساده زیستی را هم باید از خودش شروع کند یعنی اینکه خانه، وسایل زندگی اش، و ماشینی که سوار می شود ساده باشد کسی که شعار ساده زیستی می دهد اما ماشین بنز سوار شود درد مردم را نمی فهمد و نمی فهمد که می گویند گرسنه ام یعنی چه دلش به حال طبقه محروم نمی سوزد. بنابراین رئیس جمهور باید مثل یک مادر باشد نه دایه برای مردم."

 

 

ترقی: مشایی برای تداوم راه احمدی ‌نژاد آمده است

 

معاون حزب موتلفه گفت:احمدی‌نژاد به تداوم راه و منش دولت خود علاقه‌مند است؛ بنابراین مشایی برای تداوم راه احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرده است و شورای نگهبان باید احراز صلاحیت کند.

 

دولت احمدی نژاد برای خدمت به محرومان شب را از روز نمی شناخت

 

معاون بین الملل جامعه المصطفی العالمیه، یکی از برجسته ترین ویژگی های دولت های نهم و دهم را پرکاری، تلاش بی وقفه و خدمتگزاری خالصانه به بندگان خدا دانست.

 

شیوه‌های برخورد با جریان انحرافی

از اونجایی که تو این 3 سال و نیم با هر شیوه‌ای نتونستیم با جریان انحرافی مقابله کنیم و حتی بعضی دوستان ما دچار مرگ مغزی؛ سکته؛ آبله مرغان و... شدن، تصمیم داریم شیوه‌های جدید برخورد با این جریان خطرناک که از صدر اسلام تاکنون خطری به این بزرگی حس نشده رو اعلام کنیم! این شیوه‌ها به اختصار:
1- اعلام کنیم که جریان انحرافی قصد داره به دلسوزان نظام توهین کنه؛ بعد خودمون هر چه از دهنمون دراومد، به دلسوزترین مسئول کشور بگیم. چون ما منحرف نیستیم!
2- همه جا بگیم که این جریان بزرگ‌ترین خطر از صدر اسلام تاکنونه و بعد هم جلسات بصیرت‌بخش تشکیل بدیم و از یزید؛ شمر، ابن ملجم و... به عنوان تهمت‌هایی که در چندین قرن اخیر بهشون زدن، عذرخواهی کنیم!
س: شیوه برخورد اصولی با بدحجابان چیست؟
ج: سوال خوبی بود. اصولاً بستگی داره که چه موقع بخوای با بدحجابی مقابله کنی. اگه موقع انتخابات باشه، سریعاً باید دوربین صدا و سیما و عکاسان سایت‌های امنیتی، نیمه امنیتی، شبه امنیتی، هماهنگ با امنیتی‌ها، دشمن ضد امنیتی‌ها و... برن تو خیابون و از اینها به عنوان افسران جنگ نرم و حامیان انقلاب عکس و مصاحبه بگیرن.
ضمناً بلافاصله بعد از برگزاری انتخابات؛ بدحجاب‌ها را با عناوین محترمانه‌ای چون بی بند و بارها، عوامل شیطان، مفسد فی الارض و... خطاب کنید.
دوستان عزیز باید دقیقاً ساعت اتمام رأی‌گیری را بدانند و بعد از آن به اینها بگن شیطان و... فاصله بین انقلابی بودن و شیطان شدن بدحجابان فقط 24 ساعته. در صورتی که جریان انحرافی تا حالا یک بار به اینا نگفته: فاسد، بی‌بند و بار و...
س: علت انحراف این جریان چیست؟
ج: شما فعلاً علی‌الحساب به اینا بگید منحرف تا ما ان‌شاءالله به‌زودی یه مدرکی پیدا کنیم. یه سری مدرکی قبلاً پیدا شده بود مثل بحث اختلاس و... ولی بعداً دیدیم که پای دوستان خودمون در میونه نه جریان انحرافی!

 

 
 
 
 

 

 




:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: انتخابات , عزت الله انتظامي , جريان انحرافي , دولت احمدي , مشايي , ايت الله جنتي , بنز سوار , 80سال , هاشمي , ولايتي , فيلتر سايت , حامي , دولت , اطلاعات , جنتي , لاريجاني ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
armin در تاریخ : 1392/2/28/6 - - گفته است :
با سلام دوست عزیز به وبم یه سری بزن و رو چند تا از بنرا کلیک کن. / اگرم خواستی تبادل لینک کنیم بگو که لینکت کنم / اگه نیای ناراحت میشم و اگه رو تبلبغات کلیک نکنی ناراحت تر میشم ااااااپاسخ: باشه داداش من


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: