به خاطر مردم مظلوم غزه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
به خاطر مردم مظلوم غزه
نوشته شده در پنج شنبه 5 بهمن 1391
بازدید : 321
نویسنده : حسین

به نام اللهپاسدار خون شهیدان

به خاطر مردممظلوم غزه


 

شاید آن روز که سهراب سرود:

«کودکان احساس زندگی زیباست....

سیب هست مهربانیهست تا شقایق هست زندگی باید کرد»

خبری از دل پر درد کودکان غزه نداشت


...............................................................................................................................................................

شهید مطهری می گوید:

اگرحسین بن‏ علی بود می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیربزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد . شمر امروز موشه دایان است. شمر هزار وسیصد سال پیش مُرد، شمر امروز را بشناس.

...............................................................................................................................................................

سخنان تکان دهنده شهید مطهری در مورد فلسطین

«والله وبالله ما در برابر این قضیه‏ مسئولیم . به خدا قسم مسئولیت داریم . به خدا قسم ماغافل هستیم . و الله قضیه ‏ای که دل پیغمبر اکرم را امروز خون کرده است ، این قضیهاست . داستانی که دل حسین بن علی را خون کرده ، این قضیه است . اگر می‏خواهیم‏ بهخودمان ارزش بدهیم ، اگر می‏خواهیم به عزاداری حسین بن علی ارزش‏ بدهیم ، باید فکرکنیم که اگر حسین بن علی امروز بود و خودش می‏گفت برای‏ من عزاداری کنید ، می‏گفتچه شعاری بدهید ؟ آیا می‏گفت بخوانید : ” نوجوان اکبر من” یا می‏گفت بگویید : ”زینب مضطرم الوداع ، الوداع ” ؟! چیزهایی که من ( امام حسین ) در عمرم هرگز بهاینجور شعارهای پست و کثیف ذلت آور تن ندادم و یک کلمه از این حرفها نگفتم؟! اگرحسین بن‏ علی بود می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیربزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد . شمر امروز موشه دایان است. شمر هزار وسیصد سال پیش مُرد، شمر امروز را بشناس. امروز باید در و دیوار این شهر با شعارفلسطین تکان بخورد. هی دروغ در مغز ما کردند که‏ آقا این یک مسئله داخلی است.مربوط به عرب و اسرائیل است . تلاش مامسلمین در این زمینه چه بوده است؟ به خدا خجالت دارد ما خودمان را مسلمان بدانیم ،خودمان را شیعه علی بن ابی طالب بخوانیم. آیا ما وظیفه نداریم که کمک مالی بهآنها بکنیم؟ آیا اینها مسلمان‏ نیستند، عزیزان ندارند؟ آیا اینها برای حق مشروعبشری قیام نمی‏کنند؟ « فضل الله المجاهدین باموالهم و انفسهم (سوره نساء ، آیه ۹۵) الذین‏ آمنوا و هاجروا و جاهدوا فیسبیل الله باموالهم و انفسهم»( سوره توبه ، آیه ۲۰) به وسیلهمال که می‏توانیم کمک کنیم . والله این انفاق واجب است، مثل نماز خواندن و روزهگرفتن واجب است. اولین سوالی که بعد از مُردن‏از ما می‏کنند همین است که در زمینه همبستگی اسلامی چه کردید ؟ پیغمبر فرمود : «من سمع مسلما ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم » هر کس بشنود صدای مسلمانیرا که فریاد می‏کند یاللمسلمین مسلمانان به‏ فریاد من برسید ، و او را کمک نکند ،دیگر مسلمان نیست ، من او را مسلمان نمی‏دانم . چه مانعی دارد که ما برای اینهاحساب باز کنیم ؟ چه‏ مانعی دارد که مقدار کمی از درآمد خودمان را اختصاص به اینهابدهیم ؟ مردمبیدار آن مردمی هستند که فرصت شناس باشند، دردشناس باشند، حقایق شناس باشند. منوظیفه خودم را عمل کردم . وظیفه من فقط گفتن بود و خدا می‏داند جز تحت فشار وجدانو وظیفه خودم چیز دیگری نبود. این کمک مالی را وظیفه‏ شما می‏دانم و وظیفه خودم وهر خطیب و واعظی می‏دانم که این را بگوید، بر هر خطیب و واعظی واجب می‏دانم کهچنین حرفی را بزند. مراجع تقلید بزرگی مثل آیت اللهحکیم و دیگران رسما فتوا داده‏ اند که کسی که در آنجا کشته می‏شود ، اگر نماز همنخواند شهید در راه خداست. پس بیاییم به خودمان ارزش بدهیم ، به کار و فکر خودمانارزش بدهیم ، به کتابهای خودمان ارزش بدهیم ، به پولهای خودمان ارزش‏ بدهیم ، خودمانرا در میان ملل دنیا آبرومند بکنیم . علت اینکه دولتهای‏ بزرگ جهان چندان دربارهسرنوشت ما نمی‏اندیشند ، این است که معتقدند مسلمان غیرت ندارد . آمریکا را فقطهمین یکی جری کرده است . می‏گوید مسلمان جماعت غیرت ندارد ، همبستگی و همدردیندارد. می‏گوید یهودی که‏ برای پول می‏میرد، جز پول چیزی نمی‏شناسد، خدایش پول است، زندگیش پول‏ است ، حیات و مماتش پول است ، به یک چنین مسئله حساسی که می‏رسدروزی‏ یک میلیون دلار به همکیشانش کمک می‏کند ولی هفتصد میلیون مسلمان دنیاکوچکترین کمکی به همکیش خود نمی‏کنند»

به امید ظهور امام مهدی(ع) که در همین نزدیکی است....


 

 




:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , جامعه , سیاست , ,
:: برچسب‌ها: Zion , شیطان , یهود , کابالا , صهیون ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: