پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مهندس مشايي
نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392
بازدید : 369
نویسنده : حسین

انقلاب اسلامی آمد تا منطق و مکتب امام زمان(عج) را بشناساند و تأکید کند که تنها راه پیش‌روی بشریت همان راه سبز علوی و مهدوی است که تا انتها می‌رود.

مهندس اسفندیار رحیم مشایی رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در دیدار شماری از نخبگان استان‌های مختلف کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از قرن‌ها عزلت، فراموشی، عقب نشینی و اختفا با اندیشه ی مردی الهی یعنی امام راحل، توده‌های مردم را در بر گرفت اظهار داشت: امام راحل با افکار و اندیشه‌های الهی خود، زنگار غفلت را از قلب‌ها و مغزها زدود و مردم به خاطر آوردند که چه ماموریت بزرگی به عهده دارند.

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه بدون مدیریت الهی جامعه به درجات مورد نظر نخواهد رسید و حرکت در برپایی آن مأموریت بلند ملت ایران است، تصریح کرد: با مدیریت الهی است که جامعه می‌تواند به درجات بالای کمال دست پیدا کند.

مهندس مشایی افزود: ما وظیفه داریم در ادامه خط انبیاء الهی پیامبر اکرم (ص) و ائمه طاهرین(ع)، مقدمات مدیریت الهی را فراهم کرده، بسترها را مهیا و مسیر را هموار کنیم تا راه برای آمدن امام عصر (عج) باز شود.
رییس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد با تاکید براینکه ماموریت انقلاب و جمهوری اسلامی جز کمک به استقرار مدیریت الهی نیست، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی آمد تا منطق و مکتب امام زمان (عج) را بشناساند و تأکید کند که تنها راه پیش‌روی بشریت همان راه سبز علوی و مهدوی است که تا انتها می‌رود.

مهندس مشایی ادامه داد: امروز دنیا منتظر است ببیند کار انقلاب اسلامی به کجا می‌رسد؟ چه راهی را انتخاب می‌کند؟ آیا نظام سلطه جهانی را به رسمیت می‌شناسد یا خیر؟ اگر نمی‌شناسد آیا چیزی دارد که به جای آن عرضه کند؟

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه به رسمیت شناختن نظام سلطه عین کفر و خیانت به این مکتب است، افزود: هیچ چیز بدتر از درخدمت شیطان بودن نیست .
رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد خاطرنشان کرد: همانطوری که امام راحل فرمودند هر جا ظلم است، مبارزه هم هست و هر جا مبارزه است ما هم هستیم ؛ تا انقلاب مهدی (عج) نهضت ادامه دارد و بعد از ظهور امام عصر(عج) نیز، اصل نهضت برقرار می‌شود.

مهندس مشایی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی برای اصلاح نظام حاکم بر جهان برنامه و راهکار دارد، اظهار داشت: مگر می‌شود کسانی که قرار است پرچم امام زمان (عج) را در دست بگیرند برنامه نداشته و نسبت به آینده تحلیل نداشته باشند؟ و قدرت تحلیل برنامه‌های شرقی – غربی عالم را نداشته باشند؟

رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد تصریح کرد: انقلاب اسلامی مکتبی است که نه فقط در سرزمین‌های اسلامی، بلکه در جای جای جهان قابلیت ارائه و عرضه دارد.

مشاور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، نظامی را به دنیا معرفی می‌کند که مشخصه بارز آن محبت، عشق و فداکاری است و هر کسی بخواهد با این نظام همراه شود باید به عشق مردم به پرواز در آید.
مهندس رحیم مشایی نظام جمهوری اسلامی نظامی است که مردم به آن عاشقانه نگاه می‌کنند و فرهنگ عشق را تبلیغ می‌کند.

مشاور رئیس جمهور برتری انسان بر انسان را یک منطق بسیار خطرناک برشمرد که از سوی شیطان در طول تاریخ استفاده شده است و خاطرنشان کرد: شیطان با این طرح، انسان را به دست انسان در صحنه خوار، ذلیل ، خفیف و سرانجام حذف کرد.

مهندس مشایی ادامه داد: خداوند در مورد فرعون می‌فرماید : فرعون اول قومش را خفیف، ذلیل و کم قیمت کرد؛ یعنی آنها خفت را پذیرفتند و بعد فرعون بر آنها حاکم شد و سپس انسان‌های ضعیف از فرعون تبعیت کردند. مگر انسان آزاده می‌شود از فرعون تبعیت کند؟

مهندس مشایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از من بارها پرسیده اند نظرت راجع به ولایت فقیه چیست؟ اظهار داشت: ما امام راحل را با ولایت فقیه باور کردیم و تا آخر پای آن می‌ایستیم.

مهندس رحیم مشایی با بیان اینکه ما برای رقابت انتخاباتی نیامده ایم و هیچ کسی رقیب ما نیست ، تصریح کرد: ما ایجابی و اثباتی وارد انتخابات می‌شویم و می‌خواهیم اندیشه‌های بلند انقلاب و دین حقیقی اسلام را به جهان عرضه کنیم.

رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد با بیان اینکه ما به دنبال عرضه اندیشه امروز ملت ایران به دنیا هستیم، اظهار داشت: حرف و عمل ما امروز ثبت می‌شود و فردا دنیا از ما پاسخ خواهد خواست؛ پس ما باید بهترین، زیبا ترین و عالی ترین نام و عنوان را برای این مکتب داشته باشیم.

مهندس مشایی تصریح کرد: خیلی فکر کردم که چه طور می‌توانیم امام زمان (عج) را به دنیا معرفی کنیم و خداوند لطف کرد و بعد از اینکه آشناتر شدیم، دیدیم خودشان به فکر امروز و جهان بودند. امامی که آنها به القاب مختلف معرفی می‌کنند ، بهار انسان است. بهار انسانها !

مشاور رئیس جمهور افزود: ما خیلی خرسند و خوشحال هستیم که هر چه از بهار گفتیم، انتخاباتی نبود، بلکه برای امام زمان(عج) است.

مهندس مشایی با اعلام اینکه دکتر احمدی نژاد چند سالی است در سخنرانی‌هایش ربیع‌الانام را مطرح می‌کند، تصریح کرد: بهار ما فقط برای سرزمین پاکِ رویاییِ با عزت نیست، بلکه برای همه ی سرزمین‌های عالم است.

رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد در خاتمه با بیان اینکه در انتخابات نیز به این فکر نمی‌کنیم که ما را رد می‌کنند یا نه، اظهار داشت: ما بر اساس یک تکلیف آمده‌ایم و راه نورانی انقلاب پایان ندارد، بلکه هر لحظه اش نسبت به هر لحظه قبل، آغازی جدید است.


:: موضوعات مرتبط: سیاست , احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: مشاور رئیس جمهور , امام زمان , انقلاب اسلامی , رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهدد , اسفندیار رحیم مشایی , مشایی , امام عصر , ولایت فقیه ,



حکایت ایران امروز و فراماسون یابان نابینا
نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392
بازدید : 600
نویسنده : حسین

حکایت ایران امروز و فراماسون یابان نابینا

شاخص اصلی تری برای ماسون زدگی و انحراف و شیطان زدگی اشخاص و جریانها وجود دارد که اگر بخواهیم به روش منحرف یابان عمل کنیم، هیچ کس در ایران به اندازه احمدی نژاد و یارانش از این اتهامات مبرا نیست و اتفاقا... بگذار نگویم.


رباخواریِ جهانی در قالب سیستم بانکداری، اگر نگوییم مهم ترین منبع قدرتِ اربابان فراماسونری بوده، یکی از مهم ترین منابع قدرت و ثروت آنها از دیرباز تاکنون بوده است.آنها که اندکی در مورد فراماسونری مطالعه کرده اند می دانند مقصود از اربابان فراماسونری چه کسانی هستند: صهیونیستهای بین المللی و آنها که با نقاب دروغین پیروی از برخی انبیاء الهی (ضمن عذرخواهی از پیروان واقعی این انبیاء و به ناچار) زرسالاران یهودی خوانده می شوند. تاریخ بانکداری که نمی توان آن را ازتاریخ رباخواری جدا دانست با صهیونیستها و اربابان فراماسونری گره خورده است. در رمانها و نمایشنامه های کلاسیک اروپایی و روسی، به کرات به چهره های رباخواری برمی خوریم که یهودی اند. در کتاب مقدس این فرقه، گرفتن ربا از غیر یهودیان نه تنها حلال است، بلکه امری توصیه شده است. در تاریخ قرون اخیر، هر جا که دستی از اربابان فراماسونری پشت صحنه بوده است، شرایط به نفع رباخواران، تغییر کرده است. با شیوع نهضت پروتستانتیسم در عالم مسیحیت که بسیاری از محققان آن را دستکاری همین اربابان در عالم مسیحیت می دانند، بر خلاف مسیحیت کاتولیک، رباخواری در اروپای غربی و آمریکا حلال شد. در دین تازه ساز بهائیت نیز که فراماسونها و اربابان آنها، نقش ویژه ای در ساخت و گسترش آن داشتند، با همین حلیت رباخواری مواجهیم.


به گفته علامه طباطبایی، صاحب تفسیر المیزان، یکی از دو گناه بزرگی که قرآن کریم بیشتر از همه منکرات با آنها مبارزه کرده است، گناه رباخواری است. در مورد اثرات شوم و شیطانی ورود دیناری ربا و پول به نزول گرفته شده در زندگی یک فرد و نیز نکبت اجتماعی آن، روایات متعددی در متون اسلامی وجود دارد.


از نقش اربابان ماسونی و خط شیطان در سیستم بانکداری و رباخواری جهانی گفتیم. در این سو اما چه خبر است؟ شعار اصلی و مشترک عدالتخواهانِ جنبش 99 درصدی از وال استریت تا آتن، حذف نظام بانکداری است. در ایران از سید جمال الدین اسد آبادی تا شهید بهشتی و شهید سیدمرتضی آوینی و امثالهم، ذات نظام بانکداری را ربوی و خطر آفرین می دانستند. نگارنده در سیاستمداران معاصر ایران، اشخاصی را سراغ ندارم که به قدر دکتر محمود احمدی نژاد و یاران نزدیکش به صورت رادیکال با نظام بانکی مخالف باشند. حجت الاسلام سقای بی ریا، مشاور سابق رئیس جمهور، زمانی در ذمی شبیه مدح گفته بود که مشایی، رباخواری را مساله ای مهمتر از معضل بدحجابی می داند. بگذار فراماسون یابانِ مدعی ولایتمداری، سخنان رهبری را در دیدار دی ماه 1389 ایشان با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در مورد نوع ایرانیگری احمدی نژاد و مشایی، نشنیده بگیرند و با شبیه سازی ایرانیگری آنها با تئوری ماسونی باستان گرایی، «جریان موهوم انحرافی» را ماسون زده معرفی کنند. مهم این است که شاخص اصلی تری برای ماسون زدگی و انحراف و شیطان زدگی اشخاص و جریانها وجود دارد که اگر بخواهیم به روش منحرف یابان عمل کنیم، هیچ کس در ایران به اندازه احمدی نژاد و یارانش از این اتهامات مبرا نیست و اتفاقا... بگذار نگویم. حسن ختام این یادداشت را بخشی از سخنرانی بازتاب نیافته دکترمحمود احمدی نژاد قرار می دهم در تاریخ 25 بهمن 1390 که در همایش مشاوران جوان رئیس جمهوری ایراد شده است:


«سیستم بانکداری که الان وجود دارد از کجا آمده است؟
بعد از عروج حضرت عیسی علیه السلام، کلیسا و روحانیت مسیحیت درست شد... از همان موقع، بازار پول و سکه، دست یک عده که من بهشان می گویم صهیونیست بود. اینها رباخواری می کردند. همیشه با کلیسا دعوا داشتند. کلیسا هیچ گاه اقدامات اینها را تایید نکرد. می گفت شما رباخوارید. اینها هی می رفتند چانه می زدند، شکل کارشان را عوض می کردند، روابط کارشان را عوض می کردند، می بردند از کلیسا تاییدیه بگیرند، اما کلیسا تاییدیه نمی داد. کلیسا می گفت این ربا است. بر خلاف آیین مسیح است. بر خلاف حکم خدا است.
اینهایی که پول دستشان است یک سلسله اند؛ خانواده در خانواده، فرزند در فرزند، نسل در نسل. در دنیا در اقلیت هستند ولی شناخته شده اند. حدود پانصد سال پیش، اینها آمدند یک کلک سوار کردند. آمدند بانک را تعریف کردند. پول کاغذی را به عنوان رسیدِ سپرده تعریف کردند، یک جلوه ای دادند و رفتند مدتی طولانی با کلیسا مذاکره کردند. اینهایی که می گویم همه اش مستند است. بالاخره، مجوز مبانی و عملکردِ سیستم بانکی امروزی دنیا را از کلیسا گرفتند. بعد، این خانواده بزرگ... به عنوان یک پیروزی عظیم تاریخی، جشن گرفتند. گفتند کلاهی سر کلیسا گذاشتیم که تا هزار سال دیگر متوجه نخواهد شد.
سلام و درود خدا بر بزرگان ما! بر «سید جمال»! 120 سال پیش فهمید. آن بانک اول، بانک غربی می خواست به ایران بیاید، سید جمال نامه نوشت به «میرزای بزرگ»، آن عالم عظیمی که جنبش تنباکو را با یک خط در این کشور برپا کرد و کمر استعمار پیر را شکست. نوشت آقا، حواست باشد، دارند یک چیزی به ایران می آورند که دیگر کشور را و ایران را نابود خواهد کرد. عبارات جالبی به کار می برَد. می گوید: «البانک! و ما ادریک ما البانک!» نمی دانی چیست!
این چیزی که در دنیا هست یک بانکی است که عمیقا ربوی است. خوب بعد از انقلاب ما گفتیم اسلامی اش کنیم. یک قانون نوشته شد به نام «عملیات بانکی بدون ربا». الان وقتش است، بچه هایی که مشاور جوان هستند، در سیستم بانکی، بیایند بنشینند، عالمان را دعوت کنند، بگویند آقا بیایید این بازه 25، 26 سال را یک ارزیابی کنیم، ببینیم آیا بانکداری بدون ربا عملیاتی شد، یا آن سیستم بانکی، خودش را بر این تعاریف و بر این خواسته ها تحمیل کرد؟ یکی از عوامل اصلی بی عدالتی و توزیع نابرابر ثروت عمومی، سیستم بانکی است… »

منبع: شهروند-حامد فتاحی

 

 


:: موضوعات مرتبط: سیاست , احمدی دلاور , آزاد راه گمشده , ,
:: برچسب‌ها: حضرت عیسی , رباخواریِ , فراماسونری , انحراف , احمدی نژاد , صهیونیست , مسیحیت , منکرات , اربابان ماسونی , خط شیطان , سیاستمداران , سیستم بانکداری ,



تخریب ۹۲ با شیوه ۸۴
نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392
بازدید : 318
نویسنده : حسین

 

 

 

سال 1384 هنگامی که 'محمود احمدی نژاد' حاضر نشد توصیه جناح راست را بپذیرد و از صحنه رقابت بر سر تصاحب کرسی ریاست جمهوری کنار برود، چهره های سرشناس گروه ها و تشکل های جناح راست تنشی بی پایان با وی را آغاز کردند.

از سال 1384 اصولگرایان دیگر نمی توانستند باور کنند که فردی بدون پشتوانه احزاب نامدار در رقابت با شخصیت های صاحب نام گوی سبقت را از دیگران ربوده و قوه مجریه را در اختیار گرفته است. لذا به انتظار نشستند تا در فرصتی مناسب و روز موعود، آن آزردگی های خود را به جشن و شادمانی بدل کنند. آنان قادر نبودند در ابتدای راه منتخب ملت سنگ اندازی کنند. به همین خاطر در اوایل دوران ریاست جمهوری او تایید و سکوت مصلحتی پیشه کردند تا بتوانند در فرصتی مناسب و روز موعود، آن آزردگی ها را به شادمانی تبدیل کنند.
احمدی نژاد آن زمان به رقیبان خود گفته بود اگر استدلال شما این است که نزد ملت رای ندارم، چرا از ماندن من در صحنه انتخابات نگران هستید؟ جالب اینکه در باره اسفندیار رحیم مشایی هم همین وضعیت در حال تکرار شدن است.
او در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 چنان مقتدر ظاهر شد که برخی سازمان ها و شخصیت های بانفوذ در روزهای منتهی به رای گیری چاره کار را در این دیدند که از نامزدهای مورد علاقه خود چشم پوشی کنند و رو به احیای گفتمان انقلاب و امام خمینی (ره) که احمدی نژاد پرچم آن را در دست گرفته بود، آورند.
ناگفته پیدا بود که این وضعیت نمی توانست تداوم یابد و دیر یا زود اراده هایی دست به کار خواهند شد تا پرچمدار احیای این گفتمان فراموش شده را در مقاطع حساس، آسیب پذیر و منحرف نشان دهند. دست های پیدا و پنهان این اراده ها از دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد آغاز به کار کرد و اینک در آستانه پایان دومین دوره ریاست جمهوری وی به اوج خود رسیده است و همان کسانی که با سکوت یا تایید مصلحتی احمدی نژاد را احیاگر گفتمان انقلاب و امام خمینی (ره) معرفی می کردند، امروز کوشش می کنند تا تصویری غیردینی از احمدی نژاد در اذهان عمومی ارایه دهند.

نگاهی به سخنرانی ها و نوشته های سایت ها و روزنامه های داخلی و خارجی نشان می دهد که کار از انتقاد و تهمت گذشته و شئونات اولیه اخلاقی، دینی و انسانی را زیرپا گذاشته اند و شگفت انگیزترین ابرازنظرها را در قبال رییس جمهوری بر زبان می آورند؛ شخصی که هنوز دوران ریاست جمهوری اش به پایان نرسیده و براساس قانون اساسی به عنوان شخص دوم مملکت شناخته می شود. جالب است که فریاد 'وا اخلاق' همین افراد و نزدیکان و وابستگان آنان گوش جامعه ایران را کر کرده است.
ناکارآمد، منحرف، بی اعتنا به قانون، التهاب آفرین، نداشتن الترام به ولایت فقیه، زمینه ساز اختلاس و موارد دیگر از این دست در سخنان این افراد برای رییس جمهوری اسلامی ایران تکراری شده است و اکنون ادعاهایی نثار احمدی نژاد می شود که آشکار کردن آن کار آسانی نخواهد بود، ولی برای آن که مخاطبان بتوانند بهتر موضوع را هضم کنند و بدانند که داوری و نگاه به پدیده ها در فاصله کمتر از یک دهه در ایران از کجا به کجا رسیده است، ناگزیر عباراتی از یک سخنرانی را نقل می کنیم:
'وی به نقل از یکی از وزیران دولت نهم گفت که احمدی نژاد خود را بی واسطه در ارتباط با امام زمان (عج) می داند و این سخنان و رفتارها همچون بهاییت نشان از فرقه سازی داشته و بسیار خطرناک است....'
چنان که ملاحظه می شود رییس جمهوری اسلامی ایران در این سخنان منتسب به آیین بهاییت یا دست کم در ردیف فرقه های بهاییت قلمداد شده است. این سخنان از زبان مسوولی در جمع بسیجیان شنیده می شود که باید الگوی حاضران در پاسداشت از حرمت مومنان و مسلمانان باشد و خود به حسب وظایفی که برعهده دارد، نه تنها برزبان نیاورد، بلکه مانع برزبان راندن دیگران شود.
این در شرایطی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی کمتر از دو ماه قبل در اولین روز سال نو در حرم مطهر رضوی فرمودند: رییس‌ جمهورِ هر دوره‌ای باید امتیازات کسبی و ممکن‌‌الحصول رییس ‌جمهور قبلی را داشته باشد، ضعف های او را نداشته باشد. هر کسی بالاخره نقاط قوّتی دارد و نقاط ضعفی دارد. رؤسای جمهور ــ چه رییس‌ جمهور امروز، چه رییس‌ جمهور فردا ــ نقاط قوّتی دارند و نقاط ضعفی هم دارند. همه‌ ما همین جوریم؛ نقاط قوّتی داریم، نقاط ضعفی داریم. آن چیزهائی که امروز برای دولت و برای رئیس‌جمهور نقاط قوّت محسوب می شود، اینها باید در رئیس‌جمهور بعدی وجود داشته‌ باشد، اینها را باید در خود تأمین کند. ...
نیک می دانیم رهبر انقلاب پیش از این نیز بارها از عملکرد رییس جمهوری و شخص محمود احمدی نژاد تمجید و تجلیل کرده است، اما با این وجود عده ای به خود جرات می دهند تا رییس جمهوری را به فرقه بهاییت منتسب کنند.
این سیاه نمایی ها از اوضاع کشور در حالی انجام می شود که حضرت آیت الله امام خامنه ای صبح روز 25 اردیبهشت(چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، با استناد به عملکرد هفته های اخیر 'شبکه بزرگ رسانه ها و خبرگزاریهای صهیونیستی' گفت: بحرانی جلوه دادن اوضاع کشور، بزرگنمایی مشکلات، القای یأس و ناامیدی درباره حل مشکلات و تاریک جلوه دادن آینده ملت از جمله روشهایی است که شبکه بزرگ دروغ پردازی و تحریف، برای بی رونق کردن انتخابات ایران در دستور کار خود قرار داده است.


:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: گفتمان دولت , فيلترينگ سايت هاي حامي دولت , حامي , حامي دولت , طرفداران احمدي , مشايي ,



ماجرا چه بود؟
نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392
بازدید : 305
نویسنده : حسین

ساعاتی قبل، سایت فارس سومین دروغ بزرگ انتخاباتی اش را کلید زد. اینبار، استاد عزت الله انتظامی طعمه دروغ پردازان این سایت است.
به گزارش شبکه ایران، فارس از نامه ای که آن را به استاد انتظامی منسب کرده، از قول وی داستانی را نقل کرده که مضمون آن "عدم اطلاع استاد از ماجرای حضورش در وزارت کشور به هنگام ثبت نام مهندس مشایی" است.

این سایت خبری که با عملکرد خود به اتاق عملیات دروغ سازی علیه دولت و حامیان دکتر احمدی نژاد تبدیل شده است، در ادامه رویه دو ساله خود، طی یک هفته اخیر نیز با انتشار دو دروغ بزرگ رسانه ای قصد تخریب بیش از پیش حامیان مهندس مشایی را داشته است. اولین دروغ بزرگ این سایت، جعل نامه ای به عنوان 7456حقوقدان برای ردصلاحیت مشایی بود که البته تیتر اول روزنامه کیهان هم شد. دومین دروغ بزرگ انتخاباتی فارس، جعل خبر تماس تلفنی احمدی نژاد با هاشمی و خاتمی برای تعویق زمان انتخابات بود. این خبر به نقل از حجت الاسلام ذوالنور منتشر شد.

کذب بودن هر دوی این اخبار پس از ساعاتی مشخص شد.

امروز اما، این خبرگزاری، سومین دروغ بزرگ انتخاباتی خود را منتشر کرد. 
ماجرا چه بود؟

ساعاتی پیش خبرگزاری فارس نامه ای منتسب به عزت ا.. انتظامی که در آن از همراهی با اسفندیار رحیم مشایی و دکتر احمدی نژاد در آخرین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری، اعلام برائت کرده بود را منتشر کرد.
این نامه همزمان در قالب ایمیلی که حاوی یک فایل متنی و یک فایل تصویری بود برای تعداد زیادی از اصحاب رسانه ارسال شد و به سرعت توسط سایت های مخالف دولت، بازنشر داده شد.

این رسانه ها که همه چیز و حتی هنرمندان این مملکت را در انحصار شخصی خود می خواهند، همراهی یکی از پیشکسوتان بازیگری با رییس جمهور به شدت برایشان گران آمده بود. از همین رو یک هفته ای می شد که به دنبال یافتن پاسخی مبنی بر دلایل حضور انتظامی با رییس جمهور می گشتند و انگار این نامه هم همان پاسخی را می داد که آنها دنبالش بودند.

فایل متنی: 836 کلمه/سند: 86 کلمه
ذوق زدگی ناشی از خواندن این خبر جعلی آن قدر بود که مجریان قرق رسانه ای علیه دولت، حتی به خود فرصت این را ندادند که با نگاهی نکته سنجانه ایمیلی که این نامه حاوی آن بود را مورد کنکاش قرار دهند و گاف بزرگ موجود در خبر فارس و ایمیل ارسالی را بفهمند البته شاید هم این گاف را فهمیدند اما ترجیح دادند خود را به ندیدن بزنند.
در این خبر از قول انتظامی طوری نقل شده است که هر آنچه در جریان همراهی اش با رییس جمهور رخ داده، برآمده از قرارگیری در وضعیتی غیرقابل پیش بینی بوده و یک فایل تصویری هم به خبر الصاق شده که مثلا بنا بود سندی باشد بر نامه ای که انتظامی نوشته بود!
اما جالب اینجاست که از کل 836 کلمه ای که در فایل متنی این خبر به انتظامی نسبت داده شده است تنها 86 کلمۀ آن در تصویر این نامه وجود داشت و آن هم شامل بخش نهایی نامه که نه ربطی به همراهی با رییس جمهور دارد و نه برائت از مشایی!

این 86 کلمه فقط مرتبط بود با بنیاد فرهنگی و هنری انتظامی در قالب این چند جمله:

«مردم سرزمینم!
من برای شما همیشه همان عزتم، همانی که از سیزده سالگی در تماشاخانه های لاله زار با تشویق های شما بزرگ شده ام... همانی که همراه شما با درد های ایران بسیار گریسته ام و با شادی هایش لبخند ها زده ام... برای شما من همیشه همان عزتم... بچه ای از سنگلج...
بنیاد فرهنگی و هنری یادگاری است از من برای جوانان و مردم سرزمینم... آرزومندم این میراث ماندگار را همراه شما بنا کنم...
عزت اله انتظامی
جمعه، 27 اردی بهشت ماه 1392
تهران
»

این همان ایمیلی است که یک فایل متنی(word) شامل 836 کلمه و تصویر یک دست خط 86 کلمه ای ضمیمه آن بود

استاد دستش می لرزید و ذهنش یاری نمی داد!
طبیعی است در چنین شرایطی ذهن مخاطب به سمت این موضوع می رود که چرا کل دست نوشته عزت ا.. انتظامی اسکن نشده است. یافتن پاسخی بر این سوال ما را بر آن داشت به سراغ همان کسی برویم که ایمیلی با عنوان «دل نوشته عزت سینمای ایران"عزت ا.. انتظامی" خطاب به مردم شریف ایران» را برای اصحاب رسانه ارسال کرده بود.
هنگامی که از این فرد که برای حفظ حرمت او را آقای ب. می خوانیم علت این امر را پرسیدیم وی ادعا کرد: «آقای انتظامی هم کهولت سن دارند و هم توانایی نوشتن را ندارند. این متن را خواندند و ما تایپ کردیم. بخشی از آن را نوشتند و ما از ایشان پرسیدیم که آیا نمی توانند کل متن را برایمان بنویسند و ایشان پاسخ دادند هم دستم می لرزد و هم ذهنم یاری نمی دهد و ایشان هم یک پاراگراف را نوشتند و به ما دادند.»
فایل صوتی گفتگوی خبرنگار شبکه ایران با این فرد موجود است و در صورت لزوم منتشر خواهد شد
.

تکمیلی

بر اساس آخرین گزارش ها، جریان قرق رسانه ای و شارلاتانیسم خبری در تلاش است با فشار بر استاد انتظامی، وی را ناچار به پذیرش دروغ هایی کند که در متن خبر جعلی فارس به وی منتسب شده است.


:: موضوعات مرتبط: جامعه , سیاست , ,
:: برچسب‌ها: دروغ , فارس , خبرگزري فارس ,



تا انتخابات 1
نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392
بازدید : 361
نویسنده : حسین

لاریجانی: اطلاعات جنتی صحیح نیست


لاریجانی در پاسخ به اظهارات روز گذشته آیت الله جنتی در نماز جمعه مبنی بر این که نظارت بر انتخابات شوراها صفر است گفت: اطلاع درستی به ایشان در خصوص نظارت بر انتخابات شوراها نرسیده است.

 

درخواست مدیران سایتهای فیلترشده حامی دولت از رییس جمهور

قدام یک جانبه دادستانی موجب گردیده که سایتهای حامی دولت یکی پس از دیگری مسدود شده و حتی پس از رسیدگی قضایی و صدور حکم نیز رفع فیلتر نشوند و همین رفتار موجی از سرخوردگی و بدبینی را موجب گردیده است.

 

گارد رزمی ولایتی!

 

 

 

من هاشمی رفسنجانی، 80 سال دارم!

این نامه را در «سرچ‌انجین» دلخواهتان «سرچ» کنید و بعد پایین آن با حروف فارسی «تایپ» کنید: «من علی اکبر هاشمی رفسنجانی هشتاد سال دارم و هنوز می‌توانم ایران را چهار سال اداره کنم.» مثل فرزندان و نوه‌هایتان شک دارم که از پس این کار برآیید.»

 

 

 

منظور آیت الله جنتی از بنز سوار کیست؟ + عکس


یت الله جنتی  روز جمعه ( دیروز) در خطبه های نماز جمعه گفت: "رئیس جمهور باید ساده زیست باشد و ساده زیستی را هم باید از خودش شروع کند یعنی اینکه خانه، وسایل زندگی اش، و ماشینی که سوار می شود ساده باشد کسی که شعار ساده زیستی می دهد اما ماشین بنز سوار شود درد مردم را نمی فهمد و نمی فهمد که می گویند گرسنه ام یعنی چه دلش به حال طبقه محروم نمی سوزد. بنابراین رئیس جمهور باید مثل یک مادر باشد نه دایه برای مردم."

 

 

ترقی: مشایی برای تداوم راه احمدی ‌نژاد آمده است

 

معاون حزب موتلفه گفت:احمدی‌نژاد به تداوم راه و منش دولت خود علاقه‌مند است؛ بنابراین مشایی برای تداوم راه احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرده است و شورای نگهبان باید احراز صلاحیت کند.

 

دولت احمدی نژاد برای خدمت به محرومان شب را از روز نمی شناخت

 

معاون بین الملل جامعه المصطفی العالمیه، یکی از برجسته ترین ویژگی های دولت های نهم و دهم را پرکاری، تلاش بی وقفه و خدمتگزاری خالصانه به بندگان خدا دانست.

 

شیوه‌های برخورد با جریان انحرافی

از اونجایی که تو این 3 سال و نیم با هر شیوه‌ای نتونستیم با جریان انحرافی مقابله کنیم و حتی بعضی دوستان ما دچار مرگ مغزی؛ سکته؛ آبله مرغان و... شدن، تصمیم داریم شیوه‌های جدید برخورد با این جریان خطرناک که از صدر اسلام تاکنون خطری به این بزرگی حس نشده رو اعلام کنیم! این شیوه‌ها به اختصار:
1- اعلام کنیم که جریان انحرافی قصد داره به دلسوزان نظام توهین کنه؛ بعد خودمون هر چه از دهنمون دراومد، به دلسوزترین مسئول کشور بگیم. چون ما منحرف نیستیم!
2- همه جا بگیم که این جریان بزرگ‌ترین خطر از صدر اسلام تاکنونه و بعد هم جلسات بصیرت‌بخش تشکیل بدیم و از یزید؛ شمر، ابن ملجم و... به عنوان تهمت‌هایی که در چندین قرن اخیر بهشون زدن، عذرخواهی کنیم!
س: شیوه برخورد اصولی با بدحجابان چیست؟
ج: سوال خوبی بود. اصولاً بستگی داره که چه موقع بخوای با بدحجابی مقابله کنی. اگه موقع انتخابات باشه، سریعاً باید دوربین صدا و سیما و عکاسان سایت‌های امنیتی، نیمه امنیتی، شبه امنیتی، هماهنگ با امنیتی‌ها، دشمن ضد امنیتی‌ها و... برن تو خیابون و از اینها به عنوان افسران جنگ نرم و حامیان انقلاب عکس و مصاحبه بگیرن.
ضمناً بلافاصله بعد از برگزاری انتخابات؛ بدحجاب‌ها را با عناوین محترمانه‌ای چون بی بند و بارها، عوامل شیطان، مفسد فی الارض و... خطاب کنید.
دوستان عزیز باید دقیقاً ساعت اتمام رأی‌گیری را بدانند و بعد از آن به اینها بگن شیطان و... فاصله بین انقلابی بودن و شیطان شدن بدحجابان فقط 24 ساعته. در صورتی که جریان انحرافی تا حالا یک بار به اینا نگفته: فاسد، بی‌بند و بار و...
س: علت انحراف این جریان چیست؟
ج: شما فعلاً علی‌الحساب به اینا بگید منحرف تا ما ان‌شاءالله به‌زودی یه مدرکی پیدا کنیم. یه سری مدرکی قبلاً پیدا شده بود مثل بحث اختلاس و... ولی بعداً دیدیم که پای دوستان خودمون در میونه نه جریان انحرافی!

 

 
 
 
 

 

 


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: انتخابات , عزت الله انتظامي , جريان انحرافي , دولت احمدي , مشايي , ايت الله جنتي , بنز سوار , 80سال , هاشمي , ولايتي , فيلتر سايت , حامي , دولت , اطلاعات , جنتي , لاريجاني ,