پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ماجرا چه بود؟
نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392
بازدید : 305
نویسنده : حسین

ساعاتی قبل، سایت فارس سومین دروغ بزرگ انتخاباتی اش را کلید زد. اینبار، استاد عزت الله انتظامی طعمه دروغ پردازان این سایت است.
به گزارش شبکه ایران، فارس از نامه ای که آن را به استاد انتظامی منسب کرده، از قول وی داستانی را نقل کرده که مضمون آن "عدم اطلاع استاد از ماجرای حضورش در وزارت کشور به هنگام ثبت نام مهندس مشایی" است.

این سایت خبری که با عملکرد خود به اتاق عملیات دروغ سازی علیه دولت و حامیان دکتر احمدی نژاد تبدیل شده است، در ادامه رویه دو ساله خود، طی یک هفته اخیر نیز با انتشار دو دروغ بزرگ رسانه ای قصد تخریب بیش از پیش حامیان مهندس مشایی را داشته است. اولین دروغ بزرگ این سایت، جعل نامه ای به عنوان 7456حقوقدان برای ردصلاحیت مشایی بود که البته تیتر اول روزنامه کیهان هم شد. دومین دروغ بزرگ انتخاباتی فارس، جعل خبر تماس تلفنی احمدی نژاد با هاشمی و خاتمی برای تعویق زمان انتخابات بود. این خبر به نقل از حجت الاسلام ذوالنور منتشر شد.

کذب بودن هر دوی این اخبار پس از ساعاتی مشخص شد.

امروز اما، این خبرگزاری، سومین دروغ بزرگ انتخاباتی خود را منتشر کرد. 
ماجرا چه بود؟

ساعاتی پیش خبرگزاری فارس نامه ای منتسب به عزت ا.. انتظامی که در آن از همراهی با اسفندیار رحیم مشایی و دکتر احمدی نژاد در آخرین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری، اعلام برائت کرده بود را منتشر کرد.
این نامه همزمان در قالب ایمیلی که حاوی یک فایل متنی و یک فایل تصویری بود برای تعداد زیادی از اصحاب رسانه ارسال شد و به سرعت توسط سایت های مخالف دولت، بازنشر داده شد.

این رسانه ها که همه چیز و حتی هنرمندان این مملکت را در انحصار شخصی خود می خواهند، همراهی یکی از پیشکسوتان بازیگری با رییس جمهور به شدت برایشان گران آمده بود. از همین رو یک هفته ای می شد که به دنبال یافتن پاسخی مبنی بر دلایل حضور انتظامی با رییس جمهور می گشتند و انگار این نامه هم همان پاسخی را می داد که آنها دنبالش بودند.

فایل متنی: 836 کلمه/سند: 86 کلمه
ذوق زدگی ناشی از خواندن این خبر جعلی آن قدر بود که مجریان قرق رسانه ای علیه دولت، حتی به خود فرصت این را ندادند که با نگاهی نکته سنجانه ایمیلی که این نامه حاوی آن بود را مورد کنکاش قرار دهند و گاف بزرگ موجود در خبر فارس و ایمیل ارسالی را بفهمند البته شاید هم این گاف را فهمیدند اما ترجیح دادند خود را به ندیدن بزنند.
در این خبر از قول انتظامی طوری نقل شده است که هر آنچه در جریان همراهی اش با رییس جمهور رخ داده، برآمده از قرارگیری در وضعیتی غیرقابل پیش بینی بوده و یک فایل تصویری هم به خبر الصاق شده که مثلا بنا بود سندی باشد بر نامه ای که انتظامی نوشته بود!
اما جالب اینجاست که از کل 836 کلمه ای که در فایل متنی این خبر به انتظامی نسبت داده شده است تنها 86 کلمۀ آن در تصویر این نامه وجود داشت و آن هم شامل بخش نهایی نامه که نه ربطی به همراهی با رییس جمهور دارد و نه برائت از مشایی!

این 86 کلمه فقط مرتبط بود با بنیاد فرهنگی و هنری انتظامی در قالب این چند جمله:

«مردم سرزمینم!
من برای شما همیشه همان عزتم، همانی که از سیزده سالگی در تماشاخانه های لاله زار با تشویق های شما بزرگ شده ام... همانی که همراه شما با درد های ایران بسیار گریسته ام و با شادی هایش لبخند ها زده ام... برای شما من همیشه همان عزتم... بچه ای از سنگلج...
بنیاد فرهنگی و هنری یادگاری است از من برای جوانان و مردم سرزمینم... آرزومندم این میراث ماندگار را همراه شما بنا کنم...
عزت اله انتظامی
جمعه، 27 اردی بهشت ماه 1392
تهران
»

این همان ایمیلی است که یک فایل متنی(word) شامل 836 کلمه و تصویر یک دست خط 86 کلمه ای ضمیمه آن بود

استاد دستش می لرزید و ذهنش یاری نمی داد!
طبیعی است در چنین شرایطی ذهن مخاطب به سمت این موضوع می رود که چرا کل دست نوشته عزت ا.. انتظامی اسکن نشده است. یافتن پاسخی بر این سوال ما را بر آن داشت به سراغ همان کسی برویم که ایمیلی با عنوان «دل نوشته عزت سینمای ایران"عزت ا.. انتظامی" خطاب به مردم شریف ایران» را برای اصحاب رسانه ارسال کرده بود.
هنگامی که از این فرد که برای حفظ حرمت او را آقای ب. می خوانیم علت این امر را پرسیدیم وی ادعا کرد: «آقای انتظامی هم کهولت سن دارند و هم توانایی نوشتن را ندارند. این متن را خواندند و ما تایپ کردیم. بخشی از آن را نوشتند و ما از ایشان پرسیدیم که آیا نمی توانند کل متن را برایمان بنویسند و ایشان پاسخ دادند هم دستم می لرزد و هم ذهنم یاری نمی دهد و ایشان هم یک پاراگراف را نوشتند و به ما دادند.»
فایل صوتی گفتگوی خبرنگار شبکه ایران با این فرد موجود است و در صورت لزوم منتشر خواهد شد
.

تکمیلی

بر اساس آخرین گزارش ها، جریان قرق رسانه ای و شارلاتانیسم خبری در تلاش است با فشار بر استاد انتظامی، وی را ناچار به پذیرش دروغ هایی کند که در متن خبر جعلی فارس به وی منتسب شده است.


:: موضوعات مرتبط: جامعه , سیاست , ,
:: برچسب‌ها: دروغ , فارس , خبرگزري فارس ,



تا انتخابات 1
نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392
بازدید : 361
نویسنده : حسین

لاریجانی: اطلاعات جنتی صحیح نیست


لاریجانی در پاسخ به اظهارات روز گذشته آیت الله جنتی در نماز جمعه مبنی بر این که نظارت بر انتخابات شوراها صفر است گفت: اطلاع درستی به ایشان در خصوص نظارت بر انتخابات شوراها نرسیده است.

 

درخواست مدیران سایتهای فیلترشده حامی دولت از رییس جمهور

قدام یک جانبه دادستانی موجب گردیده که سایتهای حامی دولت یکی پس از دیگری مسدود شده و حتی پس از رسیدگی قضایی و صدور حکم نیز رفع فیلتر نشوند و همین رفتار موجی از سرخوردگی و بدبینی را موجب گردیده است.

 

گارد رزمی ولایتی!

 

 

 

من هاشمی رفسنجانی، 80 سال دارم!

این نامه را در «سرچ‌انجین» دلخواهتان «سرچ» کنید و بعد پایین آن با حروف فارسی «تایپ» کنید: «من علی اکبر هاشمی رفسنجانی هشتاد سال دارم و هنوز می‌توانم ایران را چهار سال اداره کنم.» مثل فرزندان و نوه‌هایتان شک دارم که از پس این کار برآیید.»

 

 

 

منظور آیت الله جنتی از بنز سوار کیست؟ + عکس


یت الله جنتی  روز جمعه ( دیروز) در خطبه های نماز جمعه گفت: "رئیس جمهور باید ساده زیست باشد و ساده زیستی را هم باید از خودش شروع کند یعنی اینکه خانه، وسایل زندگی اش، و ماشینی که سوار می شود ساده باشد کسی که شعار ساده زیستی می دهد اما ماشین بنز سوار شود درد مردم را نمی فهمد و نمی فهمد که می گویند گرسنه ام یعنی چه دلش به حال طبقه محروم نمی سوزد. بنابراین رئیس جمهور باید مثل یک مادر باشد نه دایه برای مردم."

 

 

ترقی: مشایی برای تداوم راه احمدی ‌نژاد آمده است

 

معاون حزب موتلفه گفت:احمدی‌نژاد به تداوم راه و منش دولت خود علاقه‌مند است؛ بنابراین مشایی برای تداوم راه احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرده است و شورای نگهبان باید احراز صلاحیت کند.

 

دولت احمدی نژاد برای خدمت به محرومان شب را از روز نمی شناخت

 

معاون بین الملل جامعه المصطفی العالمیه، یکی از برجسته ترین ویژگی های دولت های نهم و دهم را پرکاری، تلاش بی وقفه و خدمتگزاری خالصانه به بندگان خدا دانست.

 

شیوه‌های برخورد با جریان انحرافی

از اونجایی که تو این 3 سال و نیم با هر شیوه‌ای نتونستیم با جریان انحرافی مقابله کنیم و حتی بعضی دوستان ما دچار مرگ مغزی؛ سکته؛ آبله مرغان و... شدن، تصمیم داریم شیوه‌های جدید برخورد با این جریان خطرناک که از صدر اسلام تاکنون خطری به این بزرگی حس نشده رو اعلام کنیم! این شیوه‌ها به اختصار:
1- اعلام کنیم که جریان انحرافی قصد داره به دلسوزان نظام توهین کنه؛ بعد خودمون هر چه از دهنمون دراومد، به دلسوزترین مسئول کشور بگیم. چون ما منحرف نیستیم!
2- همه جا بگیم که این جریان بزرگ‌ترین خطر از صدر اسلام تاکنونه و بعد هم جلسات بصیرت‌بخش تشکیل بدیم و از یزید؛ شمر، ابن ملجم و... به عنوان تهمت‌هایی که در چندین قرن اخیر بهشون زدن، عذرخواهی کنیم!
س: شیوه برخورد اصولی با بدحجابان چیست؟
ج: سوال خوبی بود. اصولاً بستگی داره که چه موقع بخوای با بدحجابی مقابله کنی. اگه موقع انتخابات باشه، سریعاً باید دوربین صدا و سیما و عکاسان سایت‌های امنیتی، نیمه امنیتی، شبه امنیتی، هماهنگ با امنیتی‌ها، دشمن ضد امنیتی‌ها و... برن تو خیابون و از اینها به عنوان افسران جنگ نرم و حامیان انقلاب عکس و مصاحبه بگیرن.
ضمناً بلافاصله بعد از برگزاری انتخابات؛ بدحجاب‌ها را با عناوین محترمانه‌ای چون بی بند و بارها، عوامل شیطان، مفسد فی الارض و... خطاب کنید.
دوستان عزیز باید دقیقاً ساعت اتمام رأی‌گیری را بدانند و بعد از آن به اینها بگن شیطان و... فاصله بین انقلابی بودن و شیطان شدن بدحجابان فقط 24 ساعته. در صورتی که جریان انحرافی تا حالا یک بار به اینا نگفته: فاسد، بی‌بند و بار و...
س: علت انحراف این جریان چیست؟
ج: شما فعلاً علی‌الحساب به اینا بگید منحرف تا ما ان‌شاءالله به‌زودی یه مدرکی پیدا کنیم. یه سری مدرکی قبلاً پیدا شده بود مثل بحث اختلاس و... ولی بعداً دیدیم که پای دوستان خودمون در میونه نه جریان انحرافی!

 

 
 
 
 

 

 


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: انتخابات , عزت الله انتظامي , جريان انحرافي , دولت احمدي , مشايي , ايت الله جنتي , بنز سوار , 80سال , هاشمي , ولايتي , فيلتر سايت , حامي , دولت , اطلاعات , جنتي , لاريجاني ,



آیت الله یزدی: در شورای نگهبان مصیبت بزرگی داریم
نوشته شده در جمعه 27 ارديبهشت 1392
بازدید : 276
نویسنده : حسین

عضور فقهای شورای نگهبان گفت:  اکثر پست‌ها و سمت‌ها انسان را دچار پشیمانی می‌کنند به عنوان مثال همین الان ما در شورای نگهبان مصیبت بزرگی داریم و بین خدا و دنیا گیر افتاده‌ایم و باید مراقب باشیم تا در سن 80 سالگی خدا و آخرتمان را به دنیا نفروشیم.

 آیت الله محمد یزدی در جمع خادمین مراسم اعتکاف استان قم اظهار داشت: روز اول ماه رجب مصادف با اولین جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای ریاست جمهوری بود که آیت الله جنتی در ابتدای این جلسه در خصوص اهمیت و فضیلت ماه رجب سخنانی را بیان کردند و گفتند در این روزها که روزهای دعا و عبادت است ما باید بمانیم و در خصوص افراد اظهار نظر کنیم که چه کسی صلاحیت حضور در این عرصه را دارد یا نه و باید بنشینیم و اطلاعات شخصی افراد را که در هیچ کجا بیان نمی‌شود را بشنویم و تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: بعد از سخنان آیت الله جنتی از ایشان وقت خواستم و گفتم که ثواب رسیدگی به اینکه چه کسی صلاحیت حضور در انتخابات را دارد و چه کسی فاقد صلاحیت‌های لازم است و بیان آن با شجاعت که فلانی حق ندارد کاندیدا باشد از انجام مستحبات و عبادات ماه رجب بیشتر است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: بر اساس روایات از ائمه معصومین(ع) عبادت به کثرت کار و صورت اعمال نیست و در واقع زیادی عبادات اهمیت ندارد بلکه قصد و نیت انجام کارها مهم است که ممکن است انجام کاری در ظاهر عبادت نباشد اما چون انسان به قصد قربت آن را انجام برای او ثواب نوشته باشند.

مسئولان به وظایف خود تا آخر به درستی عمل کنند

وی با بیان اینکه مسئولان باید تا آخرین لحظه خدمت خود به وظایف محوله شان به درستی عمل کنند، افزود: برخی از مسئولان به دلیل اینکه می‌گویند معلوم نیست در آینده چه کسی قرار است رئیس جمهور شود از همین حالا بی انگیزه شده‌اند و به وظیفه رسمی و قانونی خود آنگونه که باید و شاید عمل نمی‌کنند که این نوع نگرش غلط و اشتباه است چرا که کشور ما قانون دارد.

آیت الله یزدی اضافه کرد: برخی از مسئولان که در سمت‌های بالا هم مسئولیت دارند در کارشان سستی می‌بینیم در جواب این بی انگیزگی می‌گویند چیزی تا آخر دولت نمانده است و انسان دستش به کار نمی‌رود که این گفته نشان می‌دهد که آنها کار را برای رضای پروردگار و قصد قربت انجام نمی‌دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: اکثر پست‌ها و سمت‌ها انسان را دچار پشیمانی می‌کنند به عنوان مثال همین الان ما در شورای نگهبان مصیبت بزرگی داریم و بین خدا و دنیا گیر افتاده‌ایم و باید مراقب باشیم تا در سن 80 سالگی خدا و آخرتمان را به دنیا نفروشیم.


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: شوراي نگهبان , تاييد صلاحيت , رياست جمهوري , انتخابات ,



چهار سایت حامی دولت بطور همزمان فیلتر شد
نوشته شده در جمعه 27 ارديبهشت 1392
بازدید : 275
نویسنده : حسین

به گزارش شبکه ایران، چهار سایت حامی دولت که اخبار و تحلیلهای مرتبط با هواداران اسفندیار رحیم مشایی را پوشش می دادند، شامل معیارنیوز، روشنایی، بهارنا و بهارآنلاین بطور همزمان فیلتر شدند. هنوز درباره دلایل این فیلترینگ گسترده توضیحی از سوی مقامات مسئول داده نشده است.


بازهم احمدی نژاد

 

محمد جعفر بهداد، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور / تعداد سیاست‌ورزانی که با شنیدن خبر نامزدی آقای هاشمی رفسنجانی دچار بهت و شوک شده‌اند، کم نیست و اتفاقاً بخش عمده‌ای از اینان مدعیان اصولگرایی هستند که طی یک سال گذشته در تمام نشست‌های محفلی و مکتوبات تحلیلی خود با اطمینان تمام به مخاطبان‌شان می‌گفتند: هاشمی نمی‌آید!
بسیاری از دوستان اصولگرا در طول این مدت با این تصور خام که دیگر امکان حضور آقای هاشمی رفسنجانی در صحنه‌ای نظیر نامزدی انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد، بخت خود را برای کسب کرسی ریاست جمهوری یازدهم گشوده دیده و ... چون تنها مانع را پدیده‌ای به نام «ادامه احمدی‌نژاد» می‌دانستند، لذا با تمام توان و انگیزه برای تخریب و اثبات منحرف شدن وی از آرمان‌های دینی و انقلابی کوشیدند، غافل از این‌که با مسدود کردن مسیر «ادامه احمدی‌نژاد» نه‌تنها لقمه دندان‌گیری نصیب شان نمی‌شود، بلکه دچار وضعیتی می‌شوند که روزی هزار بار آرزوی مرگ کنند.
ساعت 18 روز شنبه مورخه 21/2/92 که سپری شد، اخبار پراکنده‌ای از پریشان‌حالی عده‌ای به گوش می‌رسید که حالشان به دو علت بد شده بود. یکم: باید به هزاران مخاطب خود درباره تحلیل و پیش‌بینی غلط شان توضیح می‌دادند و اعتبار از دست رفته خود را به گونه‌ای ترمیم می‌کردند. دوم: با انتخاباتی که حالا آقای هاشمی رفسنجانی نامزد آن شده، چه کنند؟ این جماعت که به رغم ساعت‌ها بحث و تبادل نظر راجع به سناریوهایی نظیر «اگر هاشمی رد صلاحیت شود»، «اگر مشایی رد صلاحیت شود»، «اگر هاشمی و مشایی رد صلاحیت شوند»، «اگر مشایی و هاشمی تایید صلاحیت شوند» اینک جز سردرگمی و یا خیالبافی‌های کودکانه درباره وزن و پایگاه اجتماعی خود، به نتیجه‌ای مشخص و قابل اعتماد نرسیده‌اند.

 

در مقابل، از دو سال پیش دکتر احمدی‌نژاد با قاطعیت اظهار می‌کرد آقای هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد خواهد شد و زیر فشار «اگر» و «اما»هایی که در نقض این پیش‌بینی مطرح می‌شد، کمترین نرمش و انفعالی نشان نمی‌داد. ایشان در اوج بداخلاقی‌های گسترده و همه جانبه مدعیان وفاداری به ولایت فقیه، همواره تاکید می‌کرد «این بیچاره‌ها نمی‌دانند چه سرنوشتی در انتظار کشور است» یا می‌گفت «همین ماها که متهم به مخالفت با رهبری هستیم، آخرش باید از ولایت و رهبری دفاع کنیم».

اما اصولگراها وقتی از تاکید دکتر احمدی‌نژاد بر قطعیت نامزدی آقای هاشمی رفسنجانی خبردار می‌شدند، با نوعی ریشخند اظهار می‌کردند: می‌خواهد خطر هاشمی را مطرح کند تا مشایی را به ما تحمیل نماید! بعضی از آن‌ها نیز البته با طرح موضوع «انحراف خطرناک‌تر از فتنه» درصدد برآمدند تا به زعم خود پاسخ قاطعی به دکتر احمدی‌نژاد بدهند و در واقع بر عزم خویش برای جلوگیری از تداوم مدیریت احمدی‌نژاد بر کشور و رقم زدن پیروزی خود در مسیری هموار و بی‌دردسر تاکید کنند اما این عده در وضعیت فعلی باید چه کنند؟ اصولگراها، ناامید از رد صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی، در حال تجمیع نفرها و عددهای خود هستند تا بلکه در این شرایط پرمخاطره، فرصتی برای کشور فراهم و تهدیدی را از این مملکت دورسازند.

ای کاش به جای آنکه آقای هاشمی رفسنجانی کشور را به شرایط سال 84 بازگرداند، اصولگراها غیرت و درایت به خرج دهند و خطای چهار سال گذشته خود را در همین فرصت کوتاه جبران کنند. در غیر این صورت همه نگاه‌ها به نیروی فداکار انقلاب اسلامی یعنی محمود احمدی‌نژاد دوخته خواهد شد تا در این پیچ تاریخی، نقش ماندگاری را - به فضل الهی - ایفا کند. چنین باد.


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: گفتمان دولت , فيلترينگ سايت هاي حامي دولت , حامي , حامي دولت , طرفداران احمدي , مشايي ,



بازدید : 479
نویسنده : حسین

 

رئیس جمهور اسرائیل: باید بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود

 

 

  «ما باید وضعیتی را به وجود بیاوریم که در آن، بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود. او یک دیکتاتور است. او یک قاتل است. او یک تروریست است… او تقریبا به عنوان یک قهرمان فرهنگی پذیرفته شده است. چنین وضعیتی مایه شرمساری است. ما باید ارزشهایمان را تقویت کنیم. باید اهمیت شرمسار بودن را برگردانیم.»

 

 

دانلود لینک مستقیم کلیپ فوق با حجم 3 مگابایت

 

 

مطلبی از وبلاگ آرمانشهر:

شیمون پرز، در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، نیویورک، ۲ مهر ۱۳۸۹:
«ما باید وضعیتی را به وجود بیاوریم که در آن، بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود. او یک دیکتاتور است. او یک قاتل است. او یک تروریست است… او تقریبا به عنوان یک قهرمان فرهنگی پذیرفته شده است. چنین وضعیتی مایه شرمساری است. ما باید ارزشهایمان را تقویت کنیم. باید اهمیت شرمسار بودن را برگردانیم.»

منبع:

http://video.foxnews.com/v/4349448

---------------------------------------------------------------------------------------


رئیس رژیم صهیونیستی وقتی این جملات را به زبان می آورد، خوابش را هم نمی دید که خیلی زود، کسانی در ایران به خواسته اش جامه عمل بپوشانند و وضعیتی به وجود بیاورند که در سایه آن، صدای آمریکا (VOA) بتواند مدعی شود: «احمدی نژاد امسال (سال ۱۳۹۰) به عنوان خودش در سازمان ملل حضور دارد، نه به عنوان نماینده جمهوری اسلامی!»
تبریک می گویم به همه کسانی که شرایطی به وجود آورده اند که بودن در کنار احمدی نژاد برابر شود با تحمل برچسب انحراف.
تبریک می گویم به آنها که در خطبه های نماز جمعه شان، کوچکترین اشاره ای به نطق انقلابی احمدی نژاد در اجلاسِ ۱۳۹۰ سازمان ملل نکردند و با این کارشان به ادعای صدای آمریکا مهر تایید زدند.
تبریک می گویم به آنها که هر جدا شده ای از دولت احمدی نژاد را مخالف جریان انحرافی معرفی می کنند و کم و بیش هر عضوِ جدیدِ دولتِ احمدی نژاد را گزینه جریان انحرافی می خوانند و به زبان دیگر، بودن با احمدی نژاد را «انحراف» و منکر معرفی می کنند.
تبریک می گویم به آنها که حمایت از احمدی نژاد را آنقدر ننگ و زشت می دانند که تحمل وجود حتی یک سایتِ حامی احمدی نژاد را در اینترنت ندارند و اگر زورشان برسد تنها روزنامه دولت (ایران) را هم تعطیل خواهند کرد.
تبریک می گویم به همه رسانه های مدعی ولایتی که دفاعیه های جانانه و هر چند وقت یک بار احمدی نژاد از نظریه «ولایت فقیه» را بازتاب نمی دهند تا انگاره «ضد ولایت فقیه بودن احمدی نژاد» در اذهان جا بیفتد.
تبریک می گویم به همه آنها که شرایطی را به وجود آورده اند که در سایه آن، هر کاندیدایی و هر لیستی در انتخابات پیش روی مجلس، اگر بخواهد از نام و عکس احمدی نژاد در تبلیغاتش استفاده کند، پیشاپیش می داند که به انحراف متهم خواهد شد.
برادرم تازه از سفر زیارتی عتبات عالیات برگشته است. می گفت روحانی کاروانشان معتقد بوده است، دشمن اصلی و خطرناکِ ایران و جمهوری اسلامی، نه آمریکا است، نه اسرائیل، نه انگلیس، نه عربستان سعودی، نه ضدانقلاب خارجی. بلکه در حال حاضر، خطرناکترین دشمن، احمدی نژاد و مشایی هستند!
خدایا حالم دارد از این جماعت به هم می خورد!

 

 

لینک مرتبط: باریکلا به بصیرت رئیس جمهور اسرائیل (شیمون پرز: احمدی نژاد فکر می کند یک پیامبر است)
افزونه: تو را به خدا سعه صدر حضرات را داشته باشید! زده اند این پست وبلاگ را فیلتر کرده اند:
استمداد کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه از کاربران اینترنت
باز خدا را شکر و گلی به گوشه جمالشان که نزده اند کل وبلاگ را فیلتر کنند!

 

 به ادامه مطلب برويد

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: سیاست , احمدی دلاور , آزاد راه گمشده , ,
:: برچسب‌ها: گفتمان دولت , فاکس نیوز , دیکتاتور , شیمون پرز , وبلاگ آرمانشهر , احمدی نژاد , تروریست پرز ,



جزوه «احمدی نژاد بدون روتوش»
نوشته شده در پنج شنبه 26 ارديبهشت 1388
بازدید : 1787
نویسنده : حسین

    

 

 داستان انحراف احمدی‌نژاد چه بود؟

چه شد که حامیان تندمزاج ۸۴ و ۸۸ اش تندترین افشاگری‌ها را درباره زاویه پیدا کردنش

از راه انقلاب و ولایت‌فقیه به زبان آوردند؟

چه چیزهایی مورد انتقاد قرار گرفت؟

مواضع آیت‌الله امام خامنه‌ای درباره این «انحراف» چه بود؟

جزوه «احمدی‌نژاد بدون روتوش» را بخوانید

تا بدون قضاوت و شعار، آن‌چه را که اتفاق افتاده مرور کنید. 

 

دانلود فایل پی دی اف جزوه مهم «احمدی نژاد بدون روتوش» در 152 صفحه  و با حجم 27 مگابایت

دانلود فایل فشرده جزوه مهم «احمدی نژاد بدون روتوش» در 152 صفحه  و با حجم 18 مگابایت

 

             


:: موضوعات مرتبط: سیاست , احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: بدن روتوش ,



10 میلیارد تومان را توصیف کنید
نوشته شده در پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
بازدید : 299
نویسنده : حسین
امروزه اگر یک خانواده 1 میلیون تومان درآمد ماهانه داشته باشد میتواند در حد معمول گذران زندگی داشته باشد و این میلغ میتواند برای امرار معاش یکماهه یک خانوار کافی باشد. اگر چه امروزه بخش زیادی از خانوارها با مبالغی کمتر از این و حتی کمتر از نصف این هم زندگی سپری میکنند. ولی ما همان 1 میلیون تومان را خرجی یکماهه یک خانوار قبول میکنیم.

با این حساب خرج این خانوار در فاصله های زمانی مختلف به شکل زیر خواهد بود :

- در 1 سال 12 میلیون تومان

- در 80 سال حدود 1 میلیارد تومان

- در 800 سال حدود 10 میلیارد تومان

یعنی 10 میلیارد تومان را اگر بدون اینکه در تجارت وارد کنیم و از آن سود بدست بیاوریم ، راکد نگه داشته و در یک انباری بریزیم و هر ماه یک میلیون تومان از آن برداریم وخرج کنیم 800 سال طول میکشد تا تمام شود. یعنی 10 نسل یک خانواده از آن ارتزاق میکنند. اما میدانیم که خانوارهای کم در آمد حدود 500 هزار تومان در ماه درآمد دارند یعنی نصف این مبلغی که ما در نظر گرفتیم! بنابراین یک خانواده ی کم درآمد با این پول میتواند دو برابر زمان محاسبه شده یعنی 1600 سال خرجی خود را تامین کند. یعنی اگر یک خانواده که 200 سال قبل از اسلام میزیسته است این مقدار پول در اختیار داشت تا امروز هم تمام نشده بود.

از نگاه دیگر :

این مقدار پول اکنون متعلق به یک نفر است .

این مقدار پول بخش کوچکی از دارایی های اوست .

فقط خانه ی او 10 میلیارد تومان است .

این شخص در ایران زندگی میکند.

او خود را مسلمان میداند!

او خود را شیعه امام علی میداند!

او فرزند یکی از مسئولین نظام اسلامی است.

او فرزند یکی از مسئولین رده بالای نظام اسلامی است.

او فرزند کسی است که میخواهد عدالت را در جامعه پیاده کند.

پدر او بیش از 20 سال در نماز جمعه در باره عدالت اجتماعی برای مردم صحبت کرده است.

پدر او خود را آیت الله میداند.



کاش او نمیدانست که چند نفر در کشور فقیر هستند.

کاش او آمار معتادان را نمیدانست.

کاش او وجود بیکاران را در جامعه منکر میشد.

کاش او از زلزله آذربایجان بیخبر بود.

پدر او خود را امیر کبیر زمان میداند.

پدر او از محل آموزش دادن به بچه مسلمانها سود کلان میگیرد.

پدر او میداند که پدر اغلب دانشجویان برای تامین شهریه ی دانشگاه آزاد فرزندان خود به جان کندن افتاده اند .

پدر او کاش نمیدانست که بسیاری از دانشجویان برای تامین سود ایشان به فساد تن میدهند.

پدر او کاش میدانست که خانه ی 10 میلیاردی به چه قیمتی به دست فرزندش رسیده است.

کاش خانه ی پدرش کمتر از 10 میلیارد ارزش داشت.

کاش پدرش از پسرش بدش می آمد.

کاش پدرش معنی حلال و حرام را نمیدانست.

کاش پدرش کلمه ی بیت المال را نشنیده بود.

کاش نمیدانست که پول سود تن فروشی دختران دانشگاه آزاد چه طعمی میدهد.

او و پدرش این پول ها را خیلی راحت میخورند. آنها به مسائل حاشیه ای زیاد فکر نمیکنند.

آنها به توسعه می اندیشند. توسعه ی ثروت ، توسعه قدرت ، توسعه تزویر.

آنها دوست دارند ستون انقلاب باشند ، ستونی با قطر 10 میلیارد که داخلش پر از دلار باشد.

پدر او همچنان از امام علی صحبت میکند و میگوید که باید به مردم اهمیت داد و به حرف مردم گوش داد.

اینها خانواده ای هستند که میخواهند نظام اسلامی را به جرم ظلم به مردم سرنگون کنند.

اینها خود را مدافع حقوق مردم میدانند. همان مردمی که جان میکنند و حاصل دسترنج خود را به جیب اینها سرازیر شده میبینند.

آنها تقلب در انتخابات را دوست ندارند .

آنها طرفدار مردم هستند.

آنها آدمهای خوبی هستند.


:: موضوعات مرتبط: جامعه , سیاست , احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: مهندس مشایی , احمدی نژاد , عناد , دشمنی , خصم , کینه , محور عدالت , گفتمان عدالت , مدرک تهمت زنی , یاران دولت ,



ملاک اتهام زنی چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
بازدید : 334
نویسنده : حسین
مبنای تهمت های متناقض علیه یاران دولت چیست؟
اینکه مخالفان رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد، وی را به بهایی و فراماسون بودن و در عین حال ملی گرا بودن متهم می کنند ناشی از ضعف منطق آنهاست چرا که بهایی ها و فراماسون ها به جهان وطنی معتقدند در حالی که ملی گراها چنین اعتقادی ندارند و این دو نگاه با هم در یک نفر نمی توانند جمع شوند. اگر واقعا مخالفان در این ارتباط مدرکی دارند، به جای سفسطه در رسانه ها، مدارک خود را ارائه کنند.

شبکه ایران / با تحقیقی مختصر در فضای مجازی، تضاد موجود بین جریان های فراماسون-بهائی و جریان های ملی به راحتی قابل تحقیق است. به ویژه در ایران ورود عقاید لیبرال جنبش فراماسونری نه تنها با واکنش مذهبیون بلکه با واکنش ملی گرایان مواجه شد چرا که این جریان جریانی وارداتی و بیگانه محسوب می شد.

دانشنامه ˈانسیکلوپدیا ایرانیکاˈ وابسته به دانشگاه کلمبیای آمریکا به عنوان مقر فراماسونری در توضیح تقابل تاریخی فراماسونری و ملی گرایی در ایران نوشت: از نگاه مذهبیون و ملی گرایان ایران، فراماسون ها عامل دست انگلیس و صهیونیسم و عامل تمام بدبختی های ایران بوده اند. از این روست که همواره چه جریان های مذهبی و چه ملی گرایان ایران خواهان ریشه کنی فراماسونری و تحت تعقیب گرفتن عوامل آن بوده اند.

به گزارش ایرنادر ارتباط با تضاد بین بهائیت و ملی گرایی در ایران نیز دکتر سید سعید زاهد زاهدانی عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز و دارای دکترای جامعه شناسی از انگلستان در مطلبی تحت عنوان ˈبهائیت؛ تقابل با اقتدار ملی ایرانˈ که در شماره 12 فصلنامه تاریخ معاصر ایران در سال 1378 به چاپ رسیده است، نوشت: در طول تاریخ معاصر، به فرقه های بابیت و بهائیت به عنوان جریان هایی برای تضعیف مذهب تشیع به عنوان قوی ترین عنصر هویت و اقتدار ملی ایران اسلامی نگاه می شده است.

خسرو معتضد مورخ در گفتگو با خبرنگار ایرنا درباره تناقض اتهاماتی که علیه یاران دولت از سوی مخالفان مطرح می شود، گفت: اینکه مخالفان رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد، وی را به بهایی و فراماسون بودن و در عین حال ملی گرا بودن متهم می کنند ناشی از ضعف منطق آنهاست چرا که بهایی ها و فراماسون ها به جهان وطنی معتقدند در حالی که ملی گراها چنین اعتقادی ندارند و این دو نگاه با هم در یک نفر نمی توانند جمع شوند. اگر واقعا مخالفان در این ارتباط مدرکی دارند، به جای سفسطه در رسانه ها، مدارک خود را ارائه کنند.

وی در عین حال یادآور شد که گرچه ملی گرایی مبتذل را قبول ندارم اما وطن دوستی را امری پسندیده می دانم و دین مبین اسلام هم با این موضوع مخالفتی ندارد و هرگز در کتب دینی از جمله قرآن هم، وطن پرستی تقبیح نشده است. 

**خدشه به اقتدار دستگاه امنیتی کشور

معتضد با اشاره به حساسیت دستگاه امنیتی کشور نسبت به قرار گرفتن افراد در پست های شغلی حساس گفت: به هیچ وجه تصور نمی کنم دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی اینقدر ضعیف باشد که اجازه دهد فردی بهایی یا فراماسون بتواند در جایگاه های بالا همچون رئیس دفتر ریاست جمهوری یا رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد قرار گیرد. طرح چنین اتهاماتی توهین به دستگاه امنیتی کشور است چرا که دستگاه قدرتمند امنیتی جمهوری اسلامی مو را از ماست می کشد و مانع ورود افراد دارای انحراف به جایگاه های شغلی حتی بسیار پایین می شود.

وی ادامه داد: در شرایطی که کشور ما هدف توطئه بیگانگان قرار دارد و هزاران سایت و شبکه تلویزیونی بیگانه در حال سخن پراکنی علیه ایران هستند، پاپوش درست کردن برای یکی از مقامات جمهوری اسلامی از سوی دیگران واقعا تاسف بار است. متاسفانه کار سایت ها شده پاپوش درست کردن و لجن مال کردن فضای سیاسی و هیچ کدام هم در مقابل نوشته هایشان پاسخگو نیستند. 

**متهمان فراماسونری

در طول تاریخ معاصر ایران، افراد برجسته ای تنها با هدف به انزوا کشانده شدن مورد اتهام مخالفان قرار گرفته و بهائی یا فراماسون نامیده شدند.

سید جمال الدین اسدآبادی از رهبران ˈتقریب مذاهب اسلامیˈ و مبارزان استبکارستیز جهان اسلام از جمله افرادی است که از سوی مخالفان به فراماسون بودن متهم می شود.

قاسم تبریزی مورخ و رجال شناس در مصاحبه ای با وبسایت ˈمشرقˈ به تاریخ 21 اسفند 1391 تحت عنوان ˈ آیا سید جمال الدین اسد آبادی فراماسونر بود؟ˈ نوشت: وی از سوی افرادی مانند ˈفریدون آدمیتˈ که پدرش فراماسون و خودش آدمی ˈماتریالیستˈ بود یا ˈاسماعیل رائینˈ از همکاران ساواک مورد اتهام بوده است. یا مثلا ˈتقی زادهˈ هم کتابی نوشته و شخصیت سید جمال را زیرسئوال برده است.

سید جمال الدین اسدآبادی تنها فردی نیست که از سوی جریان های مخالف خود به فراماسون بودن متهم شده است و امروز مخالفان دولت هم با مغلطه و سفسطه تلاش دارند رئیس جمهوری اسلامی ایران و یاران آن را با تهمت های مشابه از صحنه خارج و در موضع دفاع قرار دهند تا نتوانند رویکرد تهاجمی خود در مبارزه با برخی جریان های وابسته به سرمایه داری داخلی و خارجی را ادامه دهند.

معتضد درباره تکرارپذیری تاریخ و طرح اتهامات مشابه علیه دلسوزان مردم و نظام جمهوری اسلامی هم در مصاحبه با ایرنا گفت: از نگاه تاریخی، این اولین بار نیست که افراد دلسوز مردم مورد اتهام قرار می گیرند. دکتر محمد مصدق یکی از افرادی بود که از سوی کسی مثل محمد علی شوشتری از علمای دربار پهلوی تنها به خاطر نوشیدن آب در ایام بیماری ماه مبارک رمضان به بی دینی و گبر بودن متهم شد. بعد از کودتای 28 مرداد علیه دولت مصدق، دستگاه پهلوی برای مرعوب کردن حامیان جنبش ملی شدن نفت، آنها را به کمونیست بودن متهم می کرد.

وی ادامه داد: رئیس سابق دفتر رئیس جمهوری یا در گذشته محمد مصدق تنها افرادی نیستند که هدف تهمت ها قرار گرفته اند و فردی چون سید جمال الدین اسدآبادی به عنوان یک مسلمان مبارز حتی از سوی شاگردانشان به بهائی بودن متهم شد. 

**مبنای اتهامات از زبان تهمت زنندگان

در این ارتباط، نویسنده یکی از روزنامه های کثیرالانتشار در مطلبی سفارشی تحت عنوان «آیت الله علیه ماسون ها» که فروردین 1390 منتشر شده، از جریان دولت تحت عنوان ˈفرقه مشائیهˈ یاد کرده و آن را ˈتداعی گر یک گفتمان ناقص الخلقه ماسونیˈ دانسته است.

وی در حالی جریان دولت را ˈگفتمان ناقص الخلقه ماسونیˈ می داند که در تناقض گویی خود وطن دوستی دولتیان و تقدیر از ایران شناسان را نماد فراماسون بودن آنها معرفی می کند که اگر چنین باشد باید برندگان خارجی جوایز ایرانی مثل جایزه خوارزمی را نیز فراماسون و جایزه دهندگان را نیز عوامل آنها دانست.

نویسنده مقاله مزبور برای اثبات مدعای خود در ارتباط با فراماسون بودن جریان دولت، صحبت های مقامات دولتی در ارتباط با تکریم انسان را یک مدرک متقن قرار می دهد و می نویسد: تبلیغات ˈفرقه مشائیهˈ عین تفکر اومانیستی برخاسته از غرب سکولاراست.

از این مطلب نویس باید پرسیده شود که آیا تکریم انسان از لحاظ ارزش های دینی ما نکوهیده است و چگونه ایشان صحبت های مقامات دولت را اومانیسم تفسیر می کند، مگر نه این است که بسیاری از آیات قرآن نه خطاب به مومنان یا حتی مسلمین که خطاب آن با انسان هاست(یا ایهاالناس). آیا باید از قرآن تفسیر اومانیستی کرد!

وی در مقاله خود از امام خمینی(ره) دم زده اند و تلاش کرده اند جریان دولت را جریانی سکولار دارای تفکرات اومانیستی و در تقابل با اسلام ناب محمدی(ص) معرفی کنند، آیا صحبت های رئیس جمهوری و یاران وی در حمایت از انسان بویژه مستضعفین از هر رنگ و نژاد و حتی دینی اومانیسم است! شما که مدعی شناخت امام هستید، امام چقدر از آزادی مستضعفان از چنگال مستکبران سخن گفت و آیا امام منظورش فقط مستضعفین مسلمان بود! آیا به نظر شما عشق مردم آمریکای لاتین به جمهوری اسلامی و شخص رئیس جمهوری برخاسته از دیپلماسی عمومی به کار رفته در سخنان وی در تقدیر از انسان و تلاش برای حفظ کرامت انسانی نیست!

مگر نه این است که حضرت علی(ع) در نامه اش به مالک اشتر به عنوان زمامدار مصر به وی یادآوری می کند که ˈمهربانی با مردم را شعار قلبت قرار بده و آنها را دوست بدار و نسبت به آنها مهربان باش. زیرا مردم دو دسته اند: دسته ای برادر دینی تو اند و دسته ی دیگر همنوع تو در آفرینش هستند.ˈ

نویسنده مزبور، توجه به ایرانیت را از دیگر دلایل فراماسون خطاب کردن رئیس جمهوری و یارانش معرفی کرده اند آیا مگر نه این است که ˈحب الوطن من الایمانˈ.

اتهامات علیه دولت و یارانش فقط به این مطلب نویس ختم نمی شود و خبرگزاری رسا در مطلبی تحت عنوان ˈجریان انحرافی؛ بهائیت مدرن قرن بیست ویکم/ سرنوشت اصلاح طلبان درانتظار جریان انحرافیˈ در مصاحبه با دخیل عباس زارع زاده نماینده مجلس در تاریخ 21 اسفند نوشت: جریان انحرافی یک نوع بهائیت مدرن قرن بیست و یکم است اما با این تفاوت که در گذشته ظهور امام زمان (عج) را مطرح می کردند اما امروز ارتباط مستقیم خود با امام زمان را بیان می کنند.

باید از این نماینده محترم مجلس سئوال کرد که کدام مقام دولت در کجا ادعای ارتباط مستقیم با امام زمان را داشته! آیا دولت و یاران آن به جز ادعای دوستی و علاقه به حضرت صاحب الزمان، ادعای دیگری داشته اند و آیا داشتن چنین ادعایی جرم است؟


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: مهندس مشایی , احمدی نژاد , عناد , دشمنی , خصم , کینه , محور عدالت , گفتمان عدالت , مدرک تهمت زنی , یاران دولت ,