پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سخنان وزیر اطلاعات
نوشته شده در جمعه 18 اسفند 1391
بازدید : 331
نویسنده : حسین

سخنان مهم وزیر اطلاعات درباره انتخابات ریاست جمهوری
فردی که دشمنان خارجی و ضد انقلاب دنبال کاندیداتوری‌اش هستند بدهی‌های زیادی به ملت ایران دارد / قصد دارند تمام تصمیمات دولت‌های نهم و دهم را زیر سوال برده و ناکارآمد جلوه دهند / مسکن مهر یکی از موفقیت‌های ناشی از گفتمان امام و رهبری توسط متعهدین به نظام بوده است

حجت‌الاسلام والمسلمین "حیدرمصلحی" صبح امروز در همایش "روحانیون‌سپاه" اظهار داشت: کشورمان علی‌رغم طراحی‌های سنگین و تحریم‌های شکننده در مقابله با نظام در حرکتی رو به جلو و مسیر تکاملی سیر می‌کند، البته در این میان برخی بی‌تدبیر‌ی‌ها، بداخلاقی‌ها و کج‌سلیقگی‌ها نیز وجود دارد که البته از ابتدای انقلاب بوده و باز هم خواهد بود ولی نکته مهم مسیر کشور است که در یک حرکت رو به جلو قرار دارد.

وی افزود: از لحاظ اقتدار ملی و بین‌المللی در سطحی قرار داریم که به رغم همه توطئه‌های استکبار و عواملش از جمله رسانه‌های استکباری، همه نقشه‌های آنان به واسطه تدابیر جمهوری اسلامی خنثی و بی‌نتیجه مانده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای هدف‌ آنها را تخلیه انرژی ارزشی مردم منطقه خواند و اظهار داشت: با همه این طراحی‌ها و توطئه‌ها، امروز کشور سوریه جانانه مقاومت کرده است.

وی ادامه داد: رؤسای برخی سرویس‌های اطلاعاتی منطقه‌ در دیدارهایی که با من داشته‌اند بارها به گرفتن انتقام از بشار اسد تاکید کرده‌اند، انتقامی که ناشی از حمایت بشار اسد از جریان مقاومت است و باید گفت اوضاع امروز سوریه انتقام غربی‌ها از جریان مقاومت است نه از سوریه.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی اقتدار کشورمان در مذاکرات هسته‌ای را ناشی از گفتمان انقلابی امام و رهبری خواند و تصریح کرد: این گفتمان در همه بخش‌های امروز ما حاکم است و پیشرفت‌های بسیار بزرگی که امروز پدید آمده و حتی بسیاری از آنها را از اعلام‌شان معذوریت داریم ناشی از همین گفتمان است.

وی ادامه داد: غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که تحریم‌ها در ایران نمی‌تواند اقتصاد را از پای درآورد اگرچه ممکن است مشکلاتی را بوجود آورد و ما هم نباید بگذاریم اقتصادمان شرطی شود ولی به طور کلی مسیر خودش را خواهد رفت و این حرکت رو به جلو و جایگاه اقتدارآمیز حول محور کلیدی و اصلی ولایت فقیه می‌گردد.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: امروز وقتی تحلیل‌گران غربی ساختار حکومتی ایران را مورد تحلیل قرار می‌دهند به صراحت اعلام می‌کنند که مدل ولایت فقیه یک نمونه بی‌بدیل است چرا که در این مدل مقوله عشق و دلدادگی وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: البته در طول انقلاب افراد بسیاری بودند که از این خط منحرف شده‌اند که این مساله هم طبیعی است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: در انتخابات 92 جریان فتنه در داخل، ضدانقلاب خارج نشین و غربی‌ها برنامه‌ریزی‌های سنگینی را انجام داده‌اند و چشم بسیاری به انتخابات است که تاکنون با توجه به بررسی‌های انجام شده 11 گفتمان دسته‌بندی شده است که مهمترین آن گفتمان مبتنی بر اسلام، انقلاب اسلامی، اندیشه‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است که گفتمان غالب ماست ولی نباید از گفتمان‌هایی همچون گفتمان فتنه و گفتمان گروه‌های التقاطی و سازش هم غافل شد؛ گفتمان‌های ترکیبی و نوظهور هم در این انتخابات به دنبال پیدا کردن جایگاه هستند که در برخی موارد با گفتمان ضدانقلاب ادغام می‌شوند و به یک نقطه مشترک می‌رسند.

وزیر اطلاعات یادآور شد: استراتژی تغییر نظام، امروز به استراتژی تغییر رفتار تبدیل شده است، دشمن هم برای این استراتژی از هر ابزاری استفاده می‌کند؛ گاهی اوقات برای تغییر رفتار برخی مسئولان با چند واسطه دست به کار می‌شوند بدون اینکه آن مسئول متوجه شود پشت این واسطه‌ها سرویس‌های اطلاعاتی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات سال 88 دشمن هدفش پیاده‌سازی کودتای مخملین با تمسک به تقلب بوده است، گفت: البته دشمن بعد از 88 هم بیکار ننشست و در سال 90 تاکتیک تضعیف قدرت ملی و عدم مشارکت مردم را برای انتخابات پایه‌گذاری کرد ولی به دلیل هوشیاری مردم و انسجام بین دستگاه‌های مختلف کشوری این انتخابات به یکی از بهترین ادوار انتخابات تبدیل شد به طوری که این هماهنگی بین‌ دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی آنقدر بی‌نظیر بود که کوچکترین درگیری و نزاع قومی که در دوره‌های قبلی انتخابات مجلس یافت می‌شد صورت نگرفت و حتی یک نفر هم در این انتخابات آسیب ندید.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی یکی از اهداف اصلی گفتمان‌های فتنه، اصلاحات و سازندگی را مقابله با رهبری خواند و گفت: آنها با هدف مقابله با رهبری و حضور در صحنه در حال ساماندهی خود هستند اما این حضور در صحنه چگونه امکان‌پذیر است وقتی که به طور مثال یکی از این افراد که همه شبکه‌های ضدانقلاب در داخل و خارج به دنبال کاندیداتوری وی هستند بدهی‌های زیادی به ملت ایران دارد و صرف سوابق مسئولیت وی در گذشته نمی‌تواند پرونده گذشته وی را به دست فراموشی بسپارد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: اردوگاه و تیم این فرد چگونه سخن از فقدان انتخابات آزاد به میان می‌آورند در حالی که 8 سال صدارت دوم خردادی‌ها بر مبنای همین انتخابات صورت پذیرفته است، ای کاش امکان انتشار اسنادی مربوط به همین افراد از جلسه خصوصی‌شان وجود داشت که در این جلسه جسارت‌هایشان به ساحت امام راحل و سخره گرفتن اصل ولایت فقیه را توسط همین فرد برملا می‌شد که در جلسه می‌گوید امام هم تحت فشار مقوله ولایت فقیه را قبول کرد!!

وی با اشاره به این سوابق تصریح کرد: این افراد چگونه می‌توانند به خود اجازه دهند که با کمال پررویی ضربه‌هایی که در فتنه 88 به مردم و انقلاب زدند و باعث خسران بسیار شده‌اند را فراموش کرده و با کمال پررویی به دنبال کاندیداتوری هم باشند در حالی که اصل انتخابات در کشور را زیر سوال می‌برند.

وزیر اطلاعات با اشاره به پروپاگاندای رسانه‌هایی همچون بی‌بی‌سی و VOA درباره درخواست‌ها از کاندیداتوری یکی از افراد وابسته به ارودگاه فتنه اظهار داشت: بی‌بی‌سی با چه توجیهی برای این فرد رپرتاژ می‌رود؛ بی‌بی‌سی می‌گوید گروهی از نخبگان از این فرد دعوت به عمل آوردند که به انتخابات بیاید وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم منظور از نخبگان در بی‌بی‌سی، داماد، اقوام نزدیک و هم‌پیالگان این فرد هستند، از طرف دیگر به فتنه‌گران زندانی خط داده‌اند که آنها هم مکاتبه کنند و بگویند شما حتی کاندیدا شوید و کاری به زندانی بودن ما نداشته باشید.

وی گفت: مدیرعامل اندیشکده واشنگتن به صراحت حرکت دوباره موج به اصطلاح سبز را یکی از فرصت‌های آمریکا می‌داند و می‌گوید که باید واشنگتن راهی برای کمک به فعالان سبز در ایران پیدا کند تا به واسطه آن رژیم را تغییر دهیم.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از صحبت‌های خود در همایش شهید "روحانیت‌سپاه" با اشاره به شناسایی شبکه رسانه‌ای ستاد عملیات روانی دشمن، ابراز داشت: طی یکسال و نیم اخیر بررسی‌های فراوانی صورت گرفت و مشخص شد که محور شدن یک خبر در رسانه‌های ضدانقلاب و برخی‌ روزنامه‌ها در داخل با یک شبکه هدایت می‌شود که تعداد قابل توجهی از اعضای تیم رسانه‌ای فتنه (در داخل و آنها که در مقطع فتنه فرار کرده‌‌اند)در آن فعال بوده‌‌اند و این شبکه از طریق چند نفر مستقیما با سرویس‌های جاسوسی ارتباط داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: یکی دیگر از ابزارهایی که دشمن به دنبال استفاده از آن است ناکارآمد جلوه دادن تصمیمات مسئولان نظام است به طور مثال قصد دارند تمام تصمیمات دولت‌های نهم و دهم را زیر سوال برده و ناکارآمد جلوه دهند؛ مثلا مسکن مهر یکی از موفقیت‌های ناشی از گفتمان امام و رهبری توسط متعهدین به نظام بوده است که نباید به خاطر برخی سوءتدبیری‌ها زیر سوال برود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهمی که دشمن می‌خواهد انتخابات 92 را به چالشی بزرگ برای نظام تبدیل کند، وسعت دادن به فتنه احتمالی است؛ دشمن می‌خواهد با استفاده از انتخابات شوراها در این انتخابات چالش را از تهران به سطح کشور توسعه دهد که هوشیاری بسیار زیادی را می‌طلبد.

وزیر اطلاعات مطرح شدن دستورکارهایی همچون "دولت وحدت ملی برای خروج از بحران" و تضعیف مسئولان نظام از سوی برخی عناصر تئوری‌پرداز وابسته به فتنه را طرحی از پیش ‌تعیین شده عنوان و خاطرنشان کرد:‌سیاه‌نمایی و بحرانی نشان دادن وضعیت نظام یک نقشه برای بازیابی فتنه است و باید در مقطع قبل و بعد از انتخابات هوشیاری بسیاری به خرج داد.
 


:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , جامعه , سیاست , ,
:: برچسب‌ها: وزر اطلاعات , انتخابات , فتنه , کاندیدای سوخته ,



مدعيان انحراف جواب بدين
نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391
بازدید : 346
نویسنده : حسین
سوال دانشجوی منتقد از رهبری ؛
چرا همه ی مشکلات را به گردن نیروهای خارجی (امریکای بیچاره!) می اندازید. رهبر کشور، خود باید پاسخگوی مشکلات کشورش باشد، نه یک کشور بیگانه ...



پاسخ رهبری؛

کاملاً درست است. اولاً امریکا خیلی هم بیچاره نیست؛ آنچنان هم که بعضی خیال میکنند، باچاره نیست! یک چیز میانه ای است. ما همه ی مشکلات را به گردن امریکا نمیاندازیم - مشکلات ما از خودمان است - منتها دشمن میخواهد از این مشکلات حداکثر استفاده را بکند و پدر کشور و ملت را دربیاورد؛ این را هم نگوییم؟!
ما نمیگوییم اگر تورم هست، تقصیر امریکاست؛ نه، اگر تورم و کاهش قدرت خرید و کمبود اشتغال هست، چه کسی گفته تقصیر امریکاست؟ این تقصیر خود ماست، تقصیر مسؤولان است؛ اما اگر اسم امریکا را میآوریم، میخواهیم بگوییم گرگی کمین گرفته و پشت خم کرده تا به شما حمله کند؛ از این غافل نباشید . به مسؤولان میگوییم ضعفها را برطرف کنید؛ به شما میگوییم متوجه این دشمن باشید تا به شما حمله نکند. وقتی دزدی کمین کرده است، وقتی حیوان وحشییی در کمین انسان است، وقتی دشمن سلطه گری در کمین یک ملت است، یکی از وظایف اساسی و مهم مسؤولان و رهبری کشور این است که به مردم بگویند توجه کنید؛ و نیز کارهایی که میدانند جلوی آسیب دشمن را میگیرد، به مردم بگویند و از آنها بخواهند؛ والّا نخیر، ما مشکلات داخلی کشور را به گردن امریکا نمیاندازیم.
اما اینکه رهبر باید پاسخگوی مشکلات کشور باشد، البته همینطور است و شکی در این نیست ؛ قانون هم موازین پاسخگویی را مشخص کرده است. هر کس به هر اندازه که حوزه ی اختیارات اوست، باید پاسخگو باشد. البته مسؤولیت مدیریت انقلاب با مدیریت اجرایی کشور فرق دارد؛ این را توجه داشته باشید. رهبری طبق قانون اساسی در کشور مسؤولیت اجرایی ندارد؛ جز در زمینه ی نیروهای مسلح . مسؤولیت اجرایی به عهده ی قوای سه گانه است، منتها مدیریت انقلاب - که همان رهبری باشد - مسؤولیت حفظ جهتگیری انقلاب و نظام را دارد؛ باید مواظب باشد انقلاب و نظام از آرمانها منحرف و منصرف نشود؛ فریب دشمن را نخورد و راه را عوضی نرود؛ اینها مسؤولیتهای رهبری است . مسؤولیت اجرایی به عهده ی مسؤولان اجرایی است و هر کس مسؤولیتی دارد، باید طبق مسؤولیت خود عمل کند.

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی‌

1382/02/22

........................................................................................................................

يه سوال از دوستان منحرف ياب!!

طبق اين سخنان رهبري باید مواظب باشد انقلاب و نظام از آرمانها منحرف و منصرف نشود.

حالا چطور رهبري از وجود جريان موهوم انحرافي و بزرگترين خطر اسلام باخبر نشدند؟؟؟!!!

........................................................................................................................

آیت الله خامنه ای، شهریور 1391، خطاب به رئیس جمهوری و هیئت دولت: در اين سالهائى كه دولت نهم و دولت دهم بر سر كار بودند تا امروز، گفتمان انقلاب و ارزشهاى‌‌انقلاب و چيزهائى كه امام به آن توصيه ميكردند و ما آنها را از انقلاب آموختيم، خوشبختانه برجسته شده. يك دوره‌‌اى بر ما گذشت كه اسم انقلاب و انقلابيگرى و اينها به انزوا افتاده بود. امروز خوشبختانه اينجور نيست، درست بعكس است. خب، هر بيننده‌‌اى احساس ميكند و مى‌‌بيند كه تلاش دشمنان در مقابله‌‌ى با جمهورى اسلامى در اين سالهاى اخير، در همين شش هفت سال گذشته و بخصوص در اين دو سه سال اخير، بيشتر شده. به نظر من يكى از علل اين دشمنى‌‌ها، همين پيشرفتهاى شماست. عامل دوم اين دشمنى‌‌ها، زنده شدن شعارهاى انقلاب است. هرچه شما شعارهاى انقلاب را پررنگ‌‌تر كنيد، آنها چهره‌‌شان عبوس‌‌تر و خصمانه‌‌تر ميشود؛ اين چيزِ طبيعى است.



يه سوال ديگه

چطور اين دولت منحرف و رمال گفتمان انقلاب و ارزشهاي انقلاب و چيزهائى كه امام به آن توصيه ميكردند و ما آنها را از انقلاب آموختيم، بر جسته كرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , جامعه , سیاست , احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: دکتر محمود احمدی نژاد , مجلس , سخنرانی , انحراف ,



به خاطر مردم مظلوم غزه
نوشته شده در پنج شنبه 5 بهمن 1391
بازدید : 322
نویسنده : حسین

به نام اللهپاسدار خون شهیدان

به خاطر مردممظلوم غزه


 

شاید آن روز که سهراب سرود:

«کودکان احساس زندگی زیباست....

سیب هست مهربانیهست تا شقایق هست زندگی باید کرد»

خبری از دل پر درد کودکان غزه نداشت


...............................................................................................................................................................

شهید مطهری می گوید:

اگرحسین بن‏ علی بود می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیربزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد . شمر امروز موشه دایان است. شمر هزار وسیصد سال پیش مُرد، شمر امروز را بشناس.

...............................................................................................................................................................

سخنان تکان دهنده شهید مطهری در مورد فلسطین

«والله وبالله ما در برابر این قضیه‏ مسئولیم . به خدا قسم مسئولیت داریم . به خدا قسم ماغافل هستیم . و الله قضیه ‏ای که دل پیغمبر اکرم را امروز خون کرده است ، این قضیهاست . داستانی که دل حسین بن علی را خون کرده ، این قضیه است . اگر می‏خواهیم‏ بهخودمان ارزش بدهیم ، اگر می‏خواهیم به عزاداری حسین بن علی ارزش‏ بدهیم ، باید فکرکنیم که اگر حسین بن علی امروز بود و خودش می‏گفت برای‏ من عزاداری کنید ، می‏گفتچه شعاری بدهید ؟ آیا می‏گفت بخوانید : ” نوجوان اکبر من” یا می‏گفت بگویید : ”زینب مضطرم الوداع ، الوداع ” ؟! چیزهایی که من ( امام حسین ) در عمرم هرگز بهاینجور شعارهای پست و کثیف ذلت آور تن ندادم و یک کلمه از این حرفها نگفتم؟! اگرحسین بن‏ علی بود می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیربزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد . شمر امروز موشه دایان است. شمر هزار وسیصد سال پیش مُرد، شمر امروز را بشناس. امروز باید در و دیوار این شهر با شعارفلسطین تکان بخورد. هی دروغ در مغز ما کردند که‏ آقا این یک مسئله داخلی است.مربوط به عرب و اسرائیل است . تلاش مامسلمین در این زمینه چه بوده است؟ به خدا خجالت دارد ما خودمان را مسلمان بدانیم ،خودمان را شیعه علی بن ابی طالب بخوانیم. آیا ما وظیفه نداریم که کمک مالی بهآنها بکنیم؟ آیا اینها مسلمان‏ نیستند، عزیزان ندارند؟ آیا اینها برای حق مشروعبشری قیام نمی‏کنند؟ « فضل الله المجاهدین باموالهم و انفسهم (سوره نساء ، آیه ۹۵) الذین‏ آمنوا و هاجروا و جاهدوا فیسبیل الله باموالهم و انفسهم»( سوره توبه ، آیه ۲۰) به وسیلهمال که می‏توانیم کمک کنیم . والله این انفاق واجب است، مثل نماز خواندن و روزهگرفتن واجب است. اولین سوالی که بعد از مُردن‏از ما می‏کنند همین است که در زمینه همبستگی اسلامی چه کردید ؟ پیغمبر فرمود : «من سمع مسلما ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم » هر کس بشنود صدای مسلمانیرا که فریاد می‏کند یاللمسلمین مسلمانان به‏ فریاد من برسید ، و او را کمک نکند ،دیگر مسلمان نیست ، من او را مسلمان نمی‏دانم . چه مانعی دارد که ما برای اینهاحساب باز کنیم ؟ چه‏ مانعی دارد که مقدار کمی از درآمد خودمان را اختصاص به اینهابدهیم ؟ مردمبیدار آن مردمی هستند که فرصت شناس باشند، دردشناس باشند، حقایق شناس باشند. منوظیفه خودم را عمل کردم . وظیفه من فقط گفتن بود و خدا می‏داند جز تحت فشار وجدانو وظیفه خودم چیز دیگری نبود. این کمک مالی را وظیفه‏ شما می‏دانم و وظیفه خودم وهر خطیب و واعظی می‏دانم که این را بگوید، بر هر خطیب و واعظی واجب می‏دانم کهچنین حرفی را بزند. مراجع تقلید بزرگی مثل آیت اللهحکیم و دیگران رسما فتوا داده‏ اند که کسی که در آنجا کشته می‏شود ، اگر نماز همنخواند شهید در راه خداست. پس بیاییم به خودمان ارزش بدهیم ، به کار و فکر خودمانارزش بدهیم ، به کتابهای خودمان ارزش بدهیم ، به پولهای خودمان ارزش‏ بدهیم ، خودمانرا در میان ملل دنیا آبرومند بکنیم . علت اینکه دولتهای‏ بزرگ جهان چندان دربارهسرنوشت ما نمی‏اندیشند ، این است که معتقدند مسلمان غیرت ندارد . آمریکا را فقطهمین یکی جری کرده است . می‏گوید مسلمان جماعت غیرت ندارد ، همبستگی و همدردیندارد. می‏گوید یهودی که‏ برای پول می‏میرد، جز پول چیزی نمی‏شناسد، خدایش پول است، زندگیش پول‏ است ، حیات و مماتش پول است ، به یک چنین مسئله حساسی که می‏رسدروزی‏ یک میلیون دلار به همکیشانش کمک می‏کند ولی هفتصد میلیون مسلمان دنیاکوچکترین کمکی به همکیش خود نمی‏کنند»

به امید ظهور امام مهدی(ع) که در همین نزدیکی است....


 

 


:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , جامعه , سیاست , ,
:: برچسب‌ها: Zion , شیطان , یهود , کابالا , صهیون ,



پروتکل های 24گانه یهود
نوشته شده در دو شنبه 6 آذر 1391
بازدید : 363
نویسنده : حسین
بسم الله الرحمن الرحیم

در تاريخ 1897 ميلادي پس از آن‌كه محل اجلاس نخستين كنگره يهود در شهر بال سوئيس طعمه حريق گشت، اسنادي به دست پليس تزاري افتاد كه بعدها به پروتكل‌هاي 24گانه يهود معروف شدند. اين اسناد در حقيقت عهدنامه‌هايي بود كه راه آينده صهيونيست‌ها را به منظور سلطه بر جهان ترسيم مي‌كردند. اين پروتكل‌هاي 24 گانه كه در واقع اصول سياست صهيونيسم و نوع نگرش آنان به جوامع انساني را نشان مي‌دهد، حتي سالها پيش از تاسيس رژيم صهيونيستي در سرزمين فلسطين گوياي دسيسه‌هاي شيطاني آنها بر ضد جهان بشريت است:


پروتكل اول:
حق با زور است. آزادي ايده‌اي بيش نيست. الفباي سياست عبارت است از: اختلافات حزبي، استبداد مطلق در حكومت، رواج مشروبات الكلي، كهنه‌پرستي و تباهي اصول و قواعد.

پروتكل دوم:
شالوده‌هاي تفرق يهود: جنگ‌هاي اقتصادي، حكومت‌هاي ظاهري و مشاوران مخفي مانند دولت آمريكا.

پروتكل سوم:
افعي نماد يهود كه مفهوم آن عبارت است از: اختلال در معيارهاي شرعي و قانوني كشورها، ترور و وحشت در كاخ‌ها و حكومت‌ها، حمايت از پارلمان‌ها و سخنرانان و نويسندگان پرحرف و كم‌كار، سو‌ءاستفاده از قدرت، بردگي اقتصادي، تاجگذاري و حكومت پادشاهان حاكم (يهود) بر سراسر جهان.

پروتكل چهارم:
مراحل مختلف يك حكومت جمهوري از ديد يهود: آزاديخواهي توسط عوامل يهود، رقابت اقتصادي بين‌المللي، نقش سفته‌بازي‌ها و زرپرستي كه نتيجه آن را در پروتكل پنجم مي‌بينيم.

پروتكل پنجم:
راه‌هاي ايجاد يك حكومت مركزي مقتدر يهودي: گرفتن زمام قدرت با حربه آزاديخواهي، تاثير فراوان انتقاد و عيب‌جويي در تخريب و ويرانگري انديشه‌ها به‌وسيله فن مخرب سخنوري.

پروتكل ششم:
انحصار و وابستگي ثروت كشورها و بيرون‌آوردن ثروت‌هاي مستغلاتي (زمين) از دست دولت‌ها، تجارت صنعت و بورس‌بازي، رواج عياشي و تجمل‌پرستي، افزايش دستمزدهاي كارگري و گران كردن مايحتاج عمومي و ترويج عوامل هرج و مرج و ميگساري.

پروتكل هفتم:
مسلح شدن يهود جهت دفاع و حملات شديد، سركوب قيام‌ها توسط عوامل، برافروختن جنگ‌هاي محدود و منطقه‌اي يا جهانگير، رازداري رمز موفقيت سياست ما (يهود)، استفاده از مطبوعات و افكار عمومي، استفاده از قدرت‌هاي عواملي مانند آمريكا، چين، ژاپن و دولت‌هاي ديگر.

پروتكل هشتم:
به‌كارگيري حقوق قانوني بصورت مبهم و گمراه‌كننده توسط دستياراني از مركز صهيونيست در مدارس و در ميان فارغ‌التحصيلان سطح بالاي علمي، اقتصاددان‌ها و ميليونرها، صاحبان پست‌هاي بزرگ و حساس در حكومت‌ها.

پروتكل نهم:
پياده كردن اصول آزاديخواهي آن‌طور كه ما در تعليمات خود به ملت‌ها مي‌آموزيم، از بين بردن مفهوم و انديشه يهودستيزي با استفاده از ابزار ديكتاتوري، ترور و وحشت توسط خدمتگزاران ما، ايجاد فرضيه‌هاي دروغ و
به راه انداختن جنبش‌هاي سري و لانه‌هاي مخفي با استفاده از شور جوانان نا آگاه.

پروتكل دهم:
نماي بيروني صحنه سياسي يهود: وعده‌‌هاي تو خالي انقلاب و آزادي ، از بين بردن اعتماد به نفس توسط رهبران دست نشانده و منتشر كردن ميكروب‌ بيماري‌هاي اخلاقي و زشتي‌هاي آزاديخواهي.

پروتكل يازدهم:
برنامه‌هاي قانون اساسي جديد در حكومت‌ها و انقلاب‌هاي نوين توسط عوامل ما، نماي بيروني آزادي در حكومت‌ها است.

پروتكل دوازدهم:
تسلط برمطبوعات و بنگاه‌هاي خبرگزاري، ترقي در قاموس يهود، همبستگي در مطبوعات به صورت زنجيره‌اي، دامن زدن به خواست‌هاي مردم در اطراف شهرها وروستاها و افشاي خطاي حكومت‌ها.

پروتكل سيزدهم:
نياز به مسائل سياسي و صنعتي و تفريحات و سرگرمي‌ها مانند نياز انسان به نان روزانه است.

پروتكل چهاردهم:
يهوديت دين آينده: شكل‌هاي آينده بردگي در قالب دين پوشيده و ناشناخته خواهد بود.

پروتكل پانزدهم:
قيام يهود كودتايي كه جهان آينده را فراخواهد گرفت، اعدام سرنوشت آزاديخواهان و حتي دست‌نشانده‌هاي ما، يهود مظهر پدر در حكومت‌هاي جهان، پادشاه اسرائيل همان پدر جهان است.


پروتكل شانزدهم:
از بين بردن و عقيم كردن برنامه‌هاي آموزشي دانشگاه‌ها، جايگزين كردن تعاليم و راهبردهاي ما بوسيله قدرت تبليغ در مراكز علمي، حذف آموزش آزاد به منظور فراري دادن نظريات نوين (استقلال فكر.)

پروتكل هفدهم:
وكالت قضايي تنها از آن ماست كه با نفوذ روحانيون دست‌نشانده به نام آزادي وجدان با
از ميان برداشتن حكومت پاپ و جايگزين كردن پادشاهي يهود در مبارزه با كليساي فعلي انجام مي‌­شود.

پروتكل هجدهم:
انديشه تدابير دفاعي مخفي، زير نظر داشتن توطئه‌ها از داخل و خارج، تدابير دفاع علني با به دست‌آوردن ابزار جنگي هرچند مخالف جهان باشد، ايجاد گارد مخفي پيرامون پادشاه يهود، از بين بردن صبغه مذهبي حكومت‌ها بر دين يهود، دستگيري، زندان و اعمال فشار با كمترين شبهه.

پروتكل نوزدهم:
انديشه حق ملت‌ها در ارائه شكايات و پيشنهادها در جامعه كه همان آشوب سياسي در حكومت‌ها است.

پروتكل بيستم:
برنامه مالي يهود: ماليات تصاعدي، خزانه‌داري كل و اسناد وام با بهره، كاهش سطح دستمزدهاي كارگري، وام‌هاي دولتي و انتشار اوراق با ربح درصدي (ربا).

پروتكل بيست و يكم:
قرضه داخلي، ديون و ماليات‌ها، تبديل ديون به ديون تلفيقي، ورشكستگي بانك‌هاي پس‌انداز و درآمد (قرض‌الحسنه)، حذف ارزش‌هاي صنعتي.

پروتكل بيست و دوم:
اسراري كه در آينده معلوم خواهد شد با عمل به پروتكل بيست و يكم، بدهي‌هاي دولت‌ها و شالوده آينده خوب براي ما به شمار مي‌روند.

پروتكل بيست وسوم:
بيكاري صنعتگران، از بين بردن ممنوعيت باجگيري و مشروبات الكلي براي از بين بردن جوامع و اديان پيشين غير يهود و احياي برگزيده خداوند كه همان حكومت يهوديت است.

پروتكل بيست و چهارم:
تلاش ما در تثبيت و تقويت سلاله پادشاه داوود كه به يهود ختم مي‌شود، تربيت و آماده كردن پادشاه براي حكومت و تخت و كنار زدن وارثان غير شايسته هرچند از تبار داوودي باشند. فقط پادشاه و دستياران سه گانه او حاكمان جهان و تعيين‌گر سرنوشت امت يهود هستند، در واقع تلاش ما بر آن است تا پادشاه يهود را از هر عيبي مبرا داريم.

منبع: بیداری اندیشه



:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , ,
:: برچسب‌ها: امام زمان , پروتکل , یهود , 24گانه ,



غدیر
نوشته شده در یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 235
نویسنده : حسین

........ اتمام حجت با اهل سنت و بيان حقايقي از كتب اهل سنت در مورد جانشيني علي ابن ابي طالب(ع) ........

جلسه اول(12/08/91)

 

http://www.mediafire.com/?q2l958ykqm9zys3

 

 

جلسه دوم(12/08/91)

 

http://www.mediafire.com/?lkqk668zdzxdhgz

 

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی بن ابی طالب و الائمة المعصومین علیهم السّلام


:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , ,
:: برچسب‌ها: غدیر , امامت ,



دشمنی صهیونیست ها با احمدی نژاد
نوشته شده در دو شنبه 8 آبان 1391
بازدید : 393
نویسنده : حسین

                                                          کودتای یک روزه

                                                 (دشمنی صهیونیست ها با احمدی نژاد)

در حال خواندن بخشی از پروتکل های یهود بودم ، به پاراگرافی رسیدم که ذهن مرا به شدت مشغول کرده است قبل از  آنکه به آن  بپردازم لازم است اندکی در مورد خود پروتکل ها صحبت کنم

پروتکلهای یهود  برنامه‏اى است که سرمايه ‏داران و اقتصاددانان (و متفکران و علماى) يهود براى استیلا و پادشاهی مطلق بر جهان تنظیم کرده اند - متن پروتکلها به منظور قرائت در چند جلسه کنفرانس براى بحث و تصميم‏گيرى و تاييد نهايى آماده شده بود که پليس مخفى تزار روس به کنفرانس مزبور که به رياست تئودرهرتزل در شهر بال سوئيس برگزار شده بود (سال 1897 ميلادى) هجوم آورد و اوراق آنها را به تاراج برد.

پروتکلها در سال 1905 ميلادى توسط نويسنده‏اى روسى به نام سرگئى نيلوس (از روحانيون و علماى مسيحى) از زبان عبرى  و يا فرانسوى  به زبان روسى ترجمه شد - ويکتورمارسدن، روزنامه ‏نگار بريتانيايى که همزمان با انقلاب بلشويکى براى روزنامه انگليسى مورنينگ پست در روسيه کار مى‏کرد، اين پروتکلها را در سال 1917 به زبان انگليسى ترجمه کرد

- هنرى فورد (بنيانگذار شرکت اتومبيل‏سازى فورد آمريکا) پروتکلها را در سال 1920 به صورت سلسله مقالاتى در روزنامه‏اى که به خود او تعلق داشت، به چاپ رساند 

هنرى فورد در گفتگويى که در روز هفدهم فوريه 1921 در «نيويورک ورلد» به چاپ رسيد، دعوى خود را عليه «پروتکلهاى صهيون» چنين بيان کرد: «تنها نکته ‏اى که علاقمندم درباره پروتکلها بگويم اين است که آنها با آنچه درحال وقوع است، تطبيق مى‏کنند. از طرح پروتکلها شانزده سال مى‏گذرد و آنها تاکنون با شرايط جهانى منطبق بوده‏اند.»

فورد هنگامى اين نکته را بيان داشت که رهبران يهود و مطبوعات يهودى در آمريکا عليه او جنجال به پا کرده و فرياد اعتراض سرداده بودند. هنرى فورد پس از تحمل فشار و مشقت، که تنها يهوديت سازمان يافته از عهده طراحى و اعمال آن برمى‏آيد، بالاخره ناچار شد در 30 ژوئن سال 1927 در نامه‏اى خطاب به «لوييس مارشال» رهبر وقت «انجمن يهوديان آمريکا»، رسماً از يهود عذرخواهى کند. البته فورد در عذرخواهى خود و نه پس از آن، هيچگاه صدق پروتکلها و تحليلهاى منتشره پيرامون آنها را تکذيب نکرد.

و اما اصل ماجرا  

همانطور گه گفته شد این پروتکل ها در راستای تکوین حاکمیت مطلق یهود بر جهان طرح ریزی شده است و در آن برای تسلط بر فرهنگ ، سیاست ، اقتصاد جهان برنامه ریزی شکل گرفته ، اما نکته ای که ذهن مرا مشغول کرده این است که در قسمتی از این پروتکل ها از یک کودتای یک روزه در جهان برای ایجاد و اظهار حکومت مطلقه یهود نام برده شده است.

در پروتکل پانزدهم بند یک آمده

«- هنگامى كه سرانجام به طور قطع، در اثر يك كودتاى يك روزه - كه در همه جا طى يك روز به وقوع مى‏پيوندد به مقام شاهى نائل آمديم، و نيز هنگامى كه بى‏اعتبارى همه حكومتها مورد قبول همگان واقع شد (اين كار وقت زيادى لازم دارد شايد يك قرن طول بكشد كه اين اتفاق به وقوع بپيوندد)، ديگر اجازه نخواهيم داد كه توطئه ‏اى عليه ما صورت بگيرد. لذا هر كسى كه اسلحه به دست بگيرد و بخواهد عليه شاهنشاهى ما كه در شرف شكل گرفتن خواهد بود، قيام كند، او را با بى‏ رحمى خواهيم كشت

.... 


:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , ,
:: برچسب‌ها: Zion , شیطان , یهود , کابالا , صهیون ,



امام زمان
نوشته شده در چهار شنبه 19 مهر 1391
بازدید : 431
نویسنده : حسین

« شعری در مورد امام زمان (عج) »

گـــر چــه پیـمان را شکستم بر سـر پیمانه ام          بـا همـــه بد عــهدی ام آن عـاشق دیوانـه ام

گـــر بــه ظاهــر دورم از درگــاه تو ای نازنیـــن          بـاز هــــم مشــتاق روی دلـــکش جـانـانــه ام

از در مـــیخانه ات ای شـــاهد خـــوبان مـــران          با هـــمه عصیان همان دردی کـش میخانه ام

پـــــرده بردار از رخ زیـــــبا که مشتاق تـــــوام           آن رخ زیـــــبـا ندیــــــده، والــــه و دیــــوانه ام

پادشـــــاه جــــودی و ما بـــنده درگـــاه تـــــو           منتـــــظر بـر درگهت ،زان بخشش شاهانه ام

در مـــــیان بحــر هجران غوطه ور گشتم ولی           باز هـــم در جستجوی گــوهـــــر دردانـــــه ام

همچون من هرگز نباشـد بردرت پیمان شکن            لیــک با الــــطاف غــیر از تو، شـها !بیگانه ام

چون که لطف توست تنها ضامن رســوایی ام           ور نـــه آن گــردم که افشـــان در دل ویرانه ام

انتـــظارت بیش از حــد شد، تحمل تا به کی؟           آفتـــابـا! بـــــهر دیـــــدار رخـــــت پروانـــــه ام

والــــــه و شــــیدا و مـستم لیک، محتاج توام

یک نــــظر بر من نــــــمـا، ای عارف فرزانه ام!


:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , ,
:: برچسب‌ها: امام زمان ,



اول مهر و بی مهری ما انسانها
نوشته شده در سه شنبه 18 مهر 1391
بازدید : 475
نویسنده : حسین

مولای من! مهدی جان

ای کاش در کلاس اول دبستان آموزگارم الفبای عشق تو را برایم هجی می کرد و نام زیبای تو را سرمشق دفترچه ی تکلیفم قرار می داد.

در دوره ی راهنمایی هیچ کس مرا به خیمه ی سبز تو راهنمایی نکرد.

در سال های دبیرستان کسی مرا با تو که مدیر عالم امکان هستی پیوند نزد.

در کلاس تاریخ کسی مرا با تاریخ غیبت و غربت و تنهایی تو آشنانساخت .

دریغ که در کلاس ادبیات آداب ادب ورزی به ساحت قدس تو را گوش زد نکردند!

کاش در کنار زبان بیگانه، زبان گفتگو با تو را نیز که آشناترین و دیرین ترین مونس فطرت های بشراست به ما می آموختند! ای کاش وقتی برا آموختن یک زبان خارجی به زحمت می افتادم به من می گفتند: او تمامی زبانها و گویش ها و لهجه ها...وحتی زبان پرندگان را می داند و می شناسد.

ای کاش در کنار انواع و اقسام فرمول های پیچیده ی ریاضی، فیزیک و شیمی فرمول ساده ی ارتباط با تو را نیز به من یاد می دادند.

وقتی برای کنکور درس می خواند کسی مرا برای ثبت نام در دانشگاه معرفت و محبت امام زمان تشویق نکرد کسی برایم تبیین نکرد معرفت امام نیز مراتب دارد و خیلی ها تا آخر عمر در همان دوران طفولیت یا مهد کودک خویش در جا می زنند.

از فضای نیمه بسته ی مدرسه وارد فضای باز دانشگاه شدم در دانشکده وضع از این هم اسف بار تر بود بازار غرور و نخوت پر مشتری بود و اسباب غفلت فراوان و فراهم.

فضا نیز رنگ و بو گرفته از علم زدگی و روشن فکرمآبی  خیلی ها را گرفتار تب مدرک گرایی می دیدم. علم آن چیزی بود که فلان کتاب مرجع اروپایی یا فلان مجله ی امریکایی ترجمه می شد از علوم اهل بیت دانش یقین بخش آسمانی کمتر به سخن میان می آمد.

مولای من!

در دانشگاه هم کسی برایم از تو سخن نگفت پرچمی به نام تو افراشته نبود کسی به سوی تو دعوت نمی کرد هیچ استادی برایم اوصاف تو را بیان نکرد کارکرد دروس معارف اسلامی و تاریخ اسلام جبران کسری معدل دانشجویان بود.در همین درس ها نیز تو سهمی نداشتی و غریب و مظلوم و از یاد رفته بودی


موضوع انشا :تابستان چگونه گذشت؟

بدون او...



:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , ,
:: برچسب‌ها: امام زمان ,