پرهیز از تملق،شیوه ای از عدالت محوری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پرهیز از تملق،شیوه ای از عدالت محوری
نوشته شده در شنبه 6 آبان 1391
بازدید : 346
نویسنده : حسین

    مواضع اینجانب را دوستانی که وبلاگ نویس حامی عدالت هستند میشناسند. بدون هیچ گونه تعارف و مصلحت اندیشی نوشته و آنجا که باید، انتقاد خود را از دولت نیز بیان کرده ام. با این حال با خواندن پیغام های خصوصی که بعضی از دوستان برایم گذاشتند و در آن در مورد تولد دکتر احمدی نژاد نوشته بودند، بر آن شدم تا در این مورد نیز انتقاد خود را بیان کنم:

دوستان عزیز

حمایت ما از دکتر بر اساس شخص محوری و دوست داشتن فردی نیست،حمایت ما به خاطر آموزه های اسلام بزرگ و معیار ما عدالت محوری است.وقتی بواسطه ایستادگی در راه حق و اندیشه های فکری و تواناییهای عملی و همچنین به خاطر تشکر از حسن انجام وظیفه به حمایت از او می پردازیم، چه نیازی است که بیاییم و روز تولد وی را بزرگ کرده و آن را ابزاری برای حمایت از او قرار دهیم.

رهبری عزیز و دکتر محبوب و سخت کوش بارها و بارها از این چنین مواضعی که بوی تملق و بت سازی می دهد اعلام انزجار کرده و خواهان براندازی اینچنین رسومی بوده اند.

نمونه ای از تلاش بعضی از دوستان !

بهتر است امثال ما که خود را حامی ولایت و خواهان عدالت می نامیم سعی در جهت نشان دادن چهره واقعی عناصر خدوم و وفادار به آرمانها را داشته باشیم و بدانید بهترین حمایت ترویج گفتمان عدالت است.

دوستان گرامی

همان شیوه ای که از گذشته تا حالا برای حمایت از جریان عدالتخواهی در پیش گرفته ایم را با توان بیشتر ادامه داده و در این راه بدانید که خداوند در جای حق قرار گرفته و با صابرین و حق جویان است.




:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: عدالت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: