این داستانها را نمیخواستم باور کنم ، ولی خود حدادیان همه چیز را ثابت کرد.....
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 401
نویسنده : حسین
در مهر ماه سال 88 و در زمان فتنه ، مراسمی تحت عنوان یادواره ی شهدای مسجد ...... داشتیم که با سخنرانی ایت الله علم الهدی و مداحی سعید حدادیان همراه بود .اون روز یکی از دوستان که البته علاقه ای هم به احمدی نژاد نداشت به من گفت این سعید حدادیان را خوب میشناسم و اصلا انسان خوبی نیست ! بنده هم مبنا را بر این گذاشتم که چون بر علیه فتنه موضع گیری کرده و در بین مداحی از اهالی فتنه هم انتقاد کرده شاید این مسئله بر دوستمان تاثیر گذاشته و این صحبتها را  بر علیه حدادیان میزنه . این عزیز تعریف میکرد که مدتی قبل یکی از دوستان با من تماس گرفت و گفت که یک تور زیارتی (...) برای چند روز بعد هست که چند مداح معروف هم راهی هستند اگر مایل باشی میتونید بهمراه خانواده مشرف بشید . بنده هم سریعا  کارهام را انجام دادم و بالاخره راهی شدیم . همگی ما با خانواده رفته بودیم و هر از گاهی ما اقایان تصمیم میگرفتیم که با هم بیرون بریم ، نمیخوام سرتون رو درد بیارم ، لپ کلام اینکه دوستمون تعریف میکرد حرکات و رفتار حدادیان  در کوچه و خیابون طوری بود که من سعی میکردم ازش فاصله بگیرم و وانمود کنم که با این شخص نیستم ، و ........

البته من اون موقع این داستان رو باور نکردم و ته دلم این موضوع رو چسبوندم به حمایت امثال حدادیان هااز احمدی نژاد ...  تا اینکه بعد از مدتی فایل صوتی هتاکی حدادیان سریعا در فضای مجازی منتشر شد . اولین باری که این فایل صوتی رو گوش کردم باورش برام سخت بود ! اول از اینکه بعلت فحاشی  و لجن پراکنی هاش هر داستانی رو میتونستم از دهان دیگران درباره ی حدادیان باور کنم چون اون بعد از سالها نیت و خصلت درونی خودش رو اشکار کرده بود ، دوم اینکه کسی رو که دربارش اینچنین حرف میزد یک مسلمون بود و بهر حال یک هموطن ........

به قول رهبری عزیز انتقاد خوب است ولی اینکه مداحان هی تعرض به این هی تعرض به ان بکنند را ما دوست نمیداریم و ...........

هر چند مدتی پس از سخنان رهبری جناب ارضی هم عطر افشانی فرمودن و با توهین های وحشتناک تهدید به مرگ هم کرد...............

 و این داستان همچنان ادامه داره البته با کیفیتها و گستردگیهای متفاوت ...........




:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: احمدی دلاور , احمدی نژاد , انتخابات , فتنه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: