قدرت در قضاوت ، تناقض در عمل !!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قدرت در قضاوت ، تناقض در عمل !!!
نوشته شده در جمعه 5 آبان 1391
بازدید : 398
نویسنده : حسین
حدود 2 سال پیش بعد از اتمام ریاست ایت الله شاهرودی از قوه ی قضاییه خبر آمد که ایت الله املی لاریجانی برای این سمت بر گزیده  شده اند . تا حدودی جای خوشحالی بود که عالمی جوانتر و پر انرزی تر در جایگاه مقام ریاست این قوه قرار گرفته اند ، و مواضع ابتدایی ایشان در مورد برخورد با خواص فتنه گر و همچنین مقابله با مفاسد اقتصادی موجی از خوشحالی را در بین مردم متدین و انقلابی ایجاد کرد . البته دیری نپایید که خبری از برخورد با سران فتنه دیده نشد و در سوالی از ایشان که از زمان برخورد با سران فتنه پرسیده شده بود  ، جوابشان این بود که چگونگی و زمان برخورد با سران فتنه با فرمان رهبری است و ایشان هستند که تصمیم گیرنده ی اصلی این موضوع هستند! . در واقع با این صحبت جناب ایت الله لاریجانی هم توپ را به زمین رهبری انداخته و مسئولیت محاکمه ی فتنه گران را از دوش خود برداشته و همچنین اینطور وانمود شد که قوه ی قضاییه از استقلال کافی برخوردار نیست !!که البته بنده اصلا لزومی در تفسیر بیشتر در مورد این موضوع را ندارم. 

 بعد از مدتی فایل تصویری برخورد غیر اخلاقی  و توهین امیز یک جوان با فرزند هاشمی در فضای اینترنت منتشر شد ، و در فاصله ی کوتاهی ایت الله لاریجانی در مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت  و با عصبانیتی وصف ناپذیر توهین به مسئولین و خانواده هایشان را تقبیح کرده و تهدید به حد کردند !. البته این حرکت بخاطر حساسیت ریاست قوه ی قضاییه و تهدید به اجرای شرع اسلام بخاطر توهین به مسئولین ، منطقی بوده و جای بسی خوشحالی داشت .
ولی مسئله ای که در این 2 سال ذهن این حقیر را ازار میدهد و تبدیل به یک معمای لاینحل شده این است که شخصی که به هاشمی رفسنجانی و فرزندش توهین کرده بود سریعا بازداشت شد (البته از چند و چون ادامه ی این ماجرا اطلاع خاصی ندارم) در حالیکه رییس جمهور محترم و اطرافیان ایشان در این مدت بارها در معرض شدیدترین توهین ها و فحاشیهای باور نکردنی قرار گرفتند لیکن  قوه ی قضاییه هیچ عکس العملی درباره ی این موضوع نشان نداد و مهر سکوت بر لبان خود زد .

شاید از نظر ریاست محترم قوه ی قضاییه مسئولین کشوری با هم تفاوت ملیتی دارند و شاید نوع هتاکی های نسبت داده شده به رییس جمهور و اطرافیانشان خیلی بیراه نبوده !!!و شاید هم این دشنام ها از نوع توهین و فحاشی  تعبیر نمیشده !!

البته لازم نیست توهینهای وارده را عینا ذکر کنم ، لذا عنوان بعضی از انان شاید چگونگی اجرای شرع اسلام را به شما یاداوری کند .

از شما میپرسم جناب ایت الله ، که ایراد الفاظی همچون ، فرعون ، بی شرم ، یهودی امت ، عامل نفوذی ، ....زاده ،افسارگسیخته ، حرام ..... ،عو...ت احمدی نژاد و  ..............هیچ حجتی برای اثبات  فحاشی و توهین به افراد نیست ؟؟!

آیا رییس جمهور و رییس دفتر ایشان اگر هم مسئولیتی نداشتند ، یک شهروند ایرانی تلقی نمیشدند ؟؟! 

آیا این نقض اجرای حکم شرع اسلام در جمهوری اسلامی نیست ؟؟

آیا این خود تشویق افرادی نیست که بدون واهمه فضای بازی برای توهین به مسئولین برای خود تصور کنند ؟؟

ای کاش عصبانیت شما را در قبال توهین به همه ی مسئولین  میدیدیم ............

ای کاش.........



:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: قوه قضاییه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: