ادامه جنگ اراده ها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ادامه جنگ اراده ها
نوشته شده در پنج شنبه 13 مهر 1391
بازدید : 421
نویسنده : حسین

بسم الله

قطعاً این سکوت رئیس جمهور دیر یا زود شکسته می شد. قبلاً رئیس جمهور در جلسه ای تقریباً خصوصی بیان کردند به رهبری گفته ام بنده سکوت می کنم ولی اگر ببینم بخواهند مملکت را به هم بریزند سکوتم همیشگی نخواهد بود.

به هم ریختن بازار ارز، دستگیری مشاور مطبوعاتی و مسئول تنها ارگان مطبوعاتی دولت در حین سخنرانی او در سازمان ملل، تحت تاثیر قرار دادن حضور رئیس حمهور در نیویورک با مسائل فرعی، اعلام هاشمی برای حضور در صحنه انتخابات برای مقابله با انحراف در دیدار با مسئول بازرسی دفتر رهبری، حمله همه جانبه رئیس مجلس به رئیس دولت و احاله مشکلات به مدیریت ایشان و استیضاح وزیر ورزش و طرح مساله سوال از رئیس جمهور همه همه تداعی به هم ریختن مملکت اگر نباشد دیگر چه کاری می شود برای به هم ریختن مملکت در شدیدترین زمان و تحریم و فروش کم نفت انجام داد؟

صدا و سیما و مجلس و قوه قضائیه و شهرداری و دیگران تنها قسمت کمی از حملاتی را که همه روزه به دولت و رئیسش وارد می کنند را هم ظاهراً بسیار سخت تحمل می کنند. خوبست همه بدانند که دوران سکوت به پایان رسیده و دولت در برابر حملات با قدرت وارد تقابل خواهد شد تا ضربات کمتری به مردم وارد شود.

بستن رانت بازار ارز قطعاً تبعاتی خواهد داشت که به زودی خود را نشان خواهد داد. درست است که کنفرانس مطبوعاتی رئیس مجلس امروز احتمالا با فشار از بالا لغو شد اما به زودی احمدی نژاد هزینه شکستن سکوتش را با دستگیری نزدیکانش و سوال یا استیضاح از طرف مجلس خواهد داد که هزینه کمی هم نخواهد بود.

برخورد قضایی جهره مظلوم احمدی نژاد را برجسته خواهد کرد و تقابل مجلس فرصت برای گفتن ناگفته هاست برای بازگرداندن جو موجود به نفع احمدی نژاد. جنگ اراده ها ادامه دارد. همه این داستان ها مقدمه جنگ انتخاباتی 92 است جایی که عده ای می خواهند جلوتر از مردم و خارج میدان رای رقیب خود را حذف کنند و نه در میدان انتخابات.




:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: احمدی دلاور , احمدی نژاد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: