بن بست در استراتژی حضرت امام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بن بست در استراتژی حضرت امام
نوشته شده در پنج شنبه 13 مهر 1391
بازدید : 503
نویسنده : حسین

یه مدته برنامه راز طالب زاده بدجوری داره جاده خاکی میزنه و در زمین سیاسیون بازی میخوره اون از برنامه ای که از محسن رضایی دعوت کرد و براش رپرتاژ رفت و سنگ تموم گذاشت و اون را منجی کشور معرفی کرد و طالب زاده مجیزه گویش شد تازه یه ایده از تو برنامه در آورد که بله مسئولین نظام چرا منطقه عیون نشین تهران میشینن و حقوق ۴ ملیونی دارن و تو برنامه بعدی اختصاصی به این موضوع پرداخت.

از سیاه نمایی هایی که داره تو این برنامه میشه میگذرم و از فضای بازی که با وجود فرزند ملت در راس امور اجرایی کشور پدیدار شده و ظرفیت انتقاد از نظام را به صورت تصاعدی و باور نکردنی افزایش داده تا آقایون بتوانند با خیال راحت هر چی تو قلبشون رسوب کرده رسانه ای کنند و با آدرس غلط دادن از مشکلات، مقصران اصلی را تبرئه کنند و کسانی که خودشون در بهترین نقاط تهران میشین و حقوق چند ده ملیونی دارن در قامت طلبکار به جامعه معرفی کنن می گذریم.

اما قسمت دردآور ماجرا این جاست که این حضرات دارند به راحتی جمله تاریخی حضرت امام را در عمل به شکست میکشانند و صد البته با کمک های بی دریغ صدا و سیما موفق به انجام آن هم شده اند.

فقط کسانی که کمترین آشنایی با ادبیات حضرت امام خمینی داشته باشد می داند که کلمه مستضعف و جمله تنها کسانی تا آخر خط با ما می مانند که طعم فقر را چشیده باشند جزو اصول راهبردی گفتمان ایشان است و به بن بست کشاندن این اصل در نگاه مردم خطرناک ترین انحرافی است که گفتمان الهی حضرت امام را تهدید می کند.

نقشه شوم بریده ها و سقوط کرده های انقلاب که زمانی نه چندان دور جزو طبقات فرودست و پایین جامعه بودند و از روستاهای دور افتاده به بالاترین مناصب کشوری و لشکری رسیدند بسیار پیچیده و ناجوانمرادنه است.

کسانی که در قبل از انقلاب جزو فرومایه ترین طبقات اجتماعی کشور بودند و خانواده شان در روستا با سخت ترین شرایط روزگار می گذراندند به ناگاه جزو طبقه اشراف و طبقه ممتاز شدند و آنچنان بی ظرفیتی از خود نشان دادند که با رسیدن به کوچکترین پست و مقامی بار هفت پشت خود را بستند و آنچنان گدشته خود را فراموش کردند که گویی تا به حال طعم فقر را نچشیده اند.

خطر و انحراف از آنجا شروع شد که دیدند تا چند نسل نمی شود این بخش گفتمان امام را به راحتی از اذهان پاک کرد پس نتیجه گرفتند با ظاهرسازی و قلب واقعیت زندگیشان می شود مردم را فریب دهند و اجازه ندهند مردم از نوع زندگی اشرافی و مملو از زدوبندشان آگاه شوند. 

اما از آنجایی که می دانستند بالاخره رفتار متناقض شان بالاخره گریبان گیر آنان خواهد شد و نمی توانند تنها برای مجلس ختم پدر و مادرشان به روستایشان سر بزنند و عروسی آقازده هایشان را در مجلل ترین تالار فرمانیه با فلان آقازاده سرمایه دار جشن بگیرند به فکر آخرین ترفندشان افتادند و تصمیم گرفتند کلا خط ساده زیستی مسئولان نظام را کور کنند.

از این رو تصمیم گرفتند با راه اندازی فضای دو قطبی راست و چپ به افشاگری های مصلحت جویانه دست بزنند و این گونه در جامعه انعکاس دهند که هر کس در این نظام به مسئولیتی دست یافته است بدون تردید در میانه راه تن به آلودگی های قدرت می سپارند.

سلب اعتماد عمومی از استراتژی راهبردی حضرت امام بزرگترین خطری است که این شطرنج بازان عرصه سیاست ماکیاولی نظام را تهدید می کند.

بن بست در استراتژی جنگ فقر و غنا و دریدن تمام مرزهای حقیقت و کرامت انسانی آخرین توطئه شوم  دنیاطلبان و انحراف از آرمان های حضرت امام خمینی است که آخرین تیر در ترکش آنان برای به بازی گرفتن مردم در نفسانیات قدرت طلبی خویش است.     

 




:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: امام , قدرت , آرمان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: