ساده لوحی تا به کی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ساده لوحی تا به کی
نوشته شده در دو شنبه 10 مهر 1391
بازدید : 604
نویسنده : حسین

در سازمان ملل به آمریکا و ایادیش می تازد و در داخل کشور متهم به برقراری رابطه با آمریکا میشود. ساده لوحی شاخ و دم ندارد .عده ای در کشور دوست دارن که درب دکانشان همیشه شلوغ باشد و این شلوغی را در حاشیه سازی برای احمدی نژاد می دانند. برای خودشیرینی و توبه کردن به او از ۱۰۰ نمره ۹۰ میدهند و چند روز بعد او را با مهاجرانی و ... مقایسه میکنند

برادر حسین شریعتمداری  به کجا چنین شتابان!!

شریعتمداری در حال مانور با سخن مشایی در مورد اسرائیل

شریعتمداری در حال مانور با سخن رحیم مشایی در مورد اسرائیل

برای بالابردن بصیرت حسین شریعتمداری و دوستان جمله ای از احمدی نژاد در افطار امسال با دانشجویان را میگذارم . به امید تاثیر گذاری و اصلاح مدعیان.

دکتر احمدی نژاد در جلسه افطار با دانشجویان در مردادماه سال جاری نظر صریح خود را درباره مذاکره با آمریکا مطرح کرد اما برخی سیاستمداران و رسانه های داخلی تلاش کردند با تحریف و سوء برداشت عامدانه از مصاحبه رئیس جمهور در نیویورک، وی را به تلاش برای مذاکره متهم کنند.



«الآن عزيزي گفتند مذاکرات بي‌اذن رهبري با امريكا! ما مذاکره با امريكا مي‌کنيم؟! بالاخره وقتي قرار شد اتهام بزنند متأسفانه حدي را رعايت نکردند. مي‌گويند شما وقتي مي‌خواهي اتهام بزني يک حدي را بگذار که اگر خواستي يک موقع برگردي بتواني، اما اينها ديگر حدي نگذاشتند.


ما پاسخ نداديم و الان هم نمي‌دهيم، معنايش اين نيست كه اين حرف‌ها درست است.  عيبي ندارد، آبروي ماست ديگر. آبروي ما فداي انقلاب و ملت ايران. بدانيد كه نبرد اصلي ما با نظام سلطه و استكبار است. با صهيونيست‌ها و امريكايي است كه امروز توسط صهيونيست‌ها اداره مي‌شود. بيشترين هجمه را ما داشتيم و الآن هم داريم. امروز هم من مذاكره با امريكا را كار غلطي مي‌دانم.

 بله يك موقع ما داريم مي‌رويم توي يك جنگ رسانه‌اي و يا از موضع قدرت مي‌گوييم اگر حرفي داريد بياييد توي سازمان ملل بزنيد. هيچ وقت ما اصل گفت‌و‌گو را رد نكرديم، ولي گفتيم گفت‌و‌گو در فضاي عادلانه و احترام، گفتند اين يعني چي؟ گفتيم رفتارهايتان را درست كنيد، آدم باشيد. اين عين مواضع امام(ره) است.

 وزارت خارجه ما بدون اجازه رهبري مذاكره كرده؟! با كي مذاكره كرديم، اين حرفها را كي مي‌زند؟ براي چه مي‌زند؟ من مي‌دانم براي چه مي‌زنند، براي اين‌كه يك سال و نيم انواع اتهام‌هاي فساد را به دولت زدند ولي نتوانستند حتي يك برگ را اثبات كنند حالا آمدند و مي‌گويند دولت سازشكار شده و مي‌خواهد با امريكا بسازد!»

 

ساده لوحان را بشناسید!!!!!

دلیل حمایت احمدی نژاد از برقراری رابطه با آمریکا چه بود؟

صحبت های رییس جمهور در خصوص ارتباط با آمریکا از جنس تفکرات جریان انحرافی است

انتقاد صریح شریعتمداری از احمدی‌نژاد

 




:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: جریران انحرافی مزحک , رابطه با آمریکا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: