سخنی با جناب آقای پناهیان/حرام و حلال فقط اون چیزیه که شما میگوید؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 945
نویسنده : حسین

به نقل از مردمي نژاد

 

سخنی با جناب آقای پناهیان/حرام و حلال فقط اون چیزیه که شما میگوید؟

 

میدانم کمی این مطلب را دیر نوشتم ولی وقتی به این خبر ها دقت میکنیم بیشتر پی به ماهیت اینگونه افراد میبریم . خیلی راحت اینو اون رو متهم میکنن و انگ میزنن ، تازه حکم شرعی هم براش میدن. اما وای از وقتی که کسی جوابشونو بده ، اون وقت میشه مفسد و منحرف و حتما از مهندس مشایی پول گرفته و اصلا خود یکی از حلقه های انحرافیه !

آقای پناهیان اعلام کردند که شخصی مثل آقای قالیباف چون اهل تخریب نبود رای نیاورد؟!



اتفاقا آقای قالیباف توی چند سال اخیر بیشترین تهمت ها و تخریب ها بر علیه دکتر احمدی نژاد رو زده.


جناب پناهیان ، یادمان نرفته که آقای قالیباف چند سال قبل در جلسه ای اعلام کردند :
-افرادی در کابینه این دولت شراب خوار هستند.
-یکی از وزرای دولت کثافت کار است.
-مبارزه احمدی نژاد با آمریکا شوخیست ، او با ذلت دنبال رابطه با آمریکاست.

همچنین در برنامه ای که به  مناسبت هفته دفاع مقدس بود ، طبق سند روزنامه ایران :

-آقای قالیباف رئیس جمهور وقت مملکت را دزد خطاب کردند.


یا همین چند روز پیش سایتی که جهت حمایت از آقای قالیباف در انتخابات تاسیس شده طی مطلبی با عنوان "سر نوشت احمدی نژاد بعد از ریاست جمهوری؟ " اینگونه نظرات توهین آمیز و زشت به رئیس جمهور را در سایتش تایید میکند:

(پیشاپیش از تمامی دوستان محترم به خاطر نمایش این توهین ها عذر میخواهیم .)



 

رئیس جمهور را دزد ، پناهنده سیاسی ، نابود کننده و قهر کن ، تاریخ مصرف گذشته ، هیچ عددی نیست ، تخریب چی ، خانه خراب کن ، کم عقل و ... که از نوشتن همین ها هم دستمان به لرزه افتاد خطاب کردند .

 

" ناگفته نماند این سایت حامی جناب قالیباف با زرنگی بعد از چندین روز نمایش این نظرات توهین آمیز ابتدا این نظرات را پاک و سپس در گام بعدی خود خبر را پاک کرد ، که البته خیال خام است و ما تمام این نظرات و خود صفحه را سیو شده در اختیار داریم و سندی خواهد بود بر رسوایی این سایت . "


البته این ها گوشیه ای از این کتاب قطور و چند جلدی توهین به دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت کشور است .

آقای علیرضا پناهیان ، بنا بر تحقیق آقای عبدالرضا داوری انتقادات آقای روحانی فقط در ایام انتخابات کمتر از 30 درصد انتقادات آقای قالیباف به دولت است. به عبارت دیگر قالیباف 3 برابر روحانی نسبت به عملکرد دولت انتقاد کرده است آن هم فقط در همین دوره انتخابات در گفتارها، سخنرانی ها و مناظرات انتخاباتی.

پس اگر میزان تخریب ملاک است چرا مردم به کسی رای دادند که یک سوم تخریب ها را در زمان انتخابات بر علیه دولت کنونی انجام داده؟

جناب آقای پناهیان شما این توهین ها به ریس جمهور وقت را از سال 88 تا 92 دیدید یا ندیدید؟
اگر ندیدید که هیچ ولی اگر دیدید این حرف چه معنایی دارد؟


البته ما پیشبینی میکردیم که وقتی افراد مورد تایید این ها رای نیاورد دیواری کوتاه تر از دکتر احمدی نژاد پیدا نخواهند کرد. چرا که فقط اوست که همه حرف ها را در راه انقلاب و رهبری به جان میخرد و سکوت میکند، و الا اگر جراتی بود به دیگران این حرف ها را بزنند باید نیمی از عمر خود را در راه روهای دادگاه و مجتمع های قضایی سپری میکردند ...


آقای پناهیان واقعا این عنوان دو روز مانده به انتخابات 92 درست بود، چرا که مردم دروغ ها و تهمت ها و سیاه نمایی هایی که علیه این دولت توسط برخی ها زده شد را تحمل نکردند ، کسی را برگزیدند که حداقل در "ظاهر" کمتر محمود کشی میکرد و حداقل از طرف دیگر مانند برخی "ادای" محمود را هم در نمیاورد (!) 

 

آقای پناهیان که اگر رسانه هایی با شما الان مصاحبه میکنند و توجه دارند به خاطر حرف هایتان در سال 88 است ، شما که برای آقای قالیباف از دین هم خرج کردید و حکم شرع دادید آخر چرا به جناب سعید جلیلی رای دادید؟؟ ما ها به کجای حرف شما گوش کنیم؟

 

راستی تا یادم نرفته آقای پناهیان ، حکم تهمت و دروغ و فحش دادن اگر آقای جلیلی و یا آقای قالیباف رئیس جمهور کشور میشدند از دید شما چه بود؟ چون شما در همه امور دست دارید گفتم بپرسم شاید حکم شرعی چیزی داشته باشد و ما ندانیم.


این قصه و غصه تخریب ها علیه مردمی نژاد ما سر دراز که چه عرض کنم روی واژه "دراز" را هم کم کرده دارد ...




:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: پناهيان , قاليباف , جليلي , دكتر احمدي نژاد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: