انتخابات
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انتخابات
نوشته شده در شنبه 25 خرداد 1392
بازدید : 413
نویسنده : حسین

با عرض سلام

 

اولا پيروزي قريب الوقوع دكتر روحاني رو به طرفدارهاي ايشون كه خيلي هم زياد هستن تبريك ميگم

 

خب اينم از شيپور چي

 

 



٭ من یه ساعت خوابیدم و بلند شدم و نفهمیدم چه شد. من قبل از خواب نفر یکی مونده به آخر بودم و وقتی بیدار شدم نفر آخر! حتماً جریان انحرافی یه کارایی کرده تا ما پیروز نشیم و طرف مقابل رأی بیاره...
٭ من به ... رأی دادم، اگر رأی نیاورد بدونید کار جریان انحرافیه که از ما حمایت نکرد.
٭ در پی تکراری شدن پناهندگی به لندن، «ستاد حمایت از آقازاده‌های از ما بهتر» اعلام کرد که ظرفیت کمپ لندن پر شده و بهتر است به دیگر کشورها پناهنده بشید!
٭ جناب مرد تغییر در ینگه دنیا نیز پس از مواجهه با خیل عظیم مردم در انتخابات ایران این اتفاق مهم را برنامه جریان انحرافی برای به حاشیه بردن امریکا قلمداد کرد و بار دیگر از مردم خواست با سر انگشتان جوهری خود مستکبرین را اذیت نکنند!
٭ دولت بریتانیای صغیر نیز پس از مواجهه با مردم انحرافی که پای صندوق‌های رأی آمده بودند، اعلام کرد باید با ایجاد اختلافات بیشتر در میان سیاسیون ایرانی، جریان انحرافی را تضعیف کنیم...

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 




:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: انتخابات , دكتر روحاني , 11 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: