تا انتخابات 2
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تا انتخابات 2
نوشته شده در یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
بازدید : 344
نویسنده : حسین

واکنش سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس به فیلتر سایت های حامی دولت

 دادستانی بدون هماهنگی با مراکز تخصصی نباید سایت ها را فیلتر کند

 

اسفنانی گفت: شیوه برخورد با سایت ها امری تخصصی است، لذا نباید اقدامی رأساً و بدون هماهنگی با دو مرکز تخصصی ذکر شده از سوی دادستانی انجام شود.

كو گوش شنوا

 

اطلاعیه ستاد مردمی حامیان اسفندیار رحیم مشایی

حفظ شان و جایگاه استاد انتظامی را بر خود مفروض می داریم

 

 

 

 متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی
استفاده از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در امور سیاسی و انتخاباتی، امری مذموم و نکوهیده ارزیابی می شود. از همین رو درخواست های متعدد هنرمندان عزیز کشورمان برای همراهی در روز ثبت نام همواره با پرهیز همراه شده است.
استاد عزت الله انتظامی از مفاخر برجسته و چهره های ماندگار عرصه فرهنگ و هنر کشورمان هستند و بی شک، شرایط کنونی ایشان، برای ما قابل درک بوده و از آنجا که ایشان را استاد پیشکسوت این عرصه می دانیم، حفظ شان وجایگاه استاد عزت الله انتظامی را بر خود مفروض می داریم.
کمیته رسانه ستاد مردمی حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی

   

 

 

شبکه ایران: مشایی مطیع مقام معظم رهبری است/ مرد باشید و بگویید ما با شخص مشایی مشکل داریم

 

اینهایی که در صحنه هستند، مرد میدان نیستند که بخواهند جلوی مهندس مشایی بایستند.

فضاسازی بعضی از رسانه های چپ و راست بر علیه مهندس مشایی کاملاً بدور از آزاد اندیشی است، خیلی از علما و فضلای حوزه علمیه آرا و نظرات آقای مشایی را قبول دارند، عقلانیت و افق دید ایشان را تایید می کنند.

www.dolatebahar.com/view/8/%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86:-%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D8%B7%DB%8C%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B9%D8%B8%D9%85-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85

 

ایسنا: رد صلاحیت مشایی رد احمدی‌نژاد است
 
 «مگر مشایی چه گفته که به او می‌گویند انحرافی؟» ‌.بانک‌ها سیاست ارزی دولت را به هم ریختند و بعد می‌گویند دولت بد عمل کرد و هاشمی به عنوان ناجی مردم معرفی شده است.

 

سردار! از همین راه که آمدید برگردید

ین روزها همه اظهار می‌کنند سرباز ولایت‌اند، سرباز ولایت دو نوع است سرباز خودسر آتش به اختیار و سرباز گوش به فرمان! این عادت ناپسند سربازان آتش به اختیاری است که حرف ولایت فقیه را خودشان تفسیر می‌کنند، خودشان پیگیری می‌کنند، مفسر، قاضی و عامل حکم ولایت می‌شوند.

 


آیا برخوردها با حامیان دولت آغاز شده است؟

 

 

دستورالعمل منافقین برای انتخابات ریاست جمهوری

خبر اول این که سران گروهک تروریستی منافقین خطاب به عوامل خود دستورالعملی ارائه دادند که اقدام‌های خود در آستانه انتخابات را بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند. بر پایه این خبر سرکردگان منافقین که تجربه اغتشاش، آشوب و خرابکاری در حوادث بعد از انتخابات سال 88 را دارند، با ارائه یک دستورالعمل انتخاباتی سعی در هدایت عوامل و هواداران خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 را دارند. سرکردگان منافقین فضای رقابت انتخاباتی کشور را به واسطه وجود جریان‌های متعدد سیاسی، جبهه‌بندی شده و شکاف خورده ترسیم کرده و به نیروهای خود دستور داده‌اند که از همه توان برای عمیق‌تر شدن شکاف‌‌‌ها استفاده کنند.

در دستور‌‌العمل انتخاباتی منافقین گفته شده که همانند سال 88 باید به تشدید اختلافات کمک ‌کنیم و همه توان خود را به سمت رادیکالیزه کردن رفتارها و واکنش‌ها به کار بگیریم. سرکردگان این گروهک همه توان رسانه‌ای خود اعم از کاربران شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها و وبلاگ‌ها را که با پوشش فعالیت می‌کنند، به کار گرفته‌اند. در دستورالعمل انتخاباتی منافقین گفته شده که این‌بار باید درگیری‌ها قبل از شروع رأی‌گیری آغاز شده و هرچه زودتر طرح کشته‌سازی کلید بخورد. منافقین اعتقاد دارند که ریخته شدن خون، به تشدید اختلافات و رادیکال شدن درگیری‌های احتمالی کمک می‌کند. 

آیا برخوردها با حامیان دولت آغاز شده است؟

خبر دیگر این که در حالی که رهبر معظم انقلاب بر خلق حماسه سیاسی تاکید نموده‌اند و همگان می‌دانند که این حماسه در سایه حضور تمامی آحاد جامعه با سلایق گوناگون در انتخابات ریاست جمهوری شکل خواهد گرفت، اتفاقاتی در حال وقوع است که شائبه دلسرد کردن مردم از حضور پرشکوه در انتخابات را افزایش می‌دهد. فیلتر کردن سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که در راستای اطلاع‌رسانی خدمات دولت فعالیت می‌کردند در روزهای اخیر و احضار حجت الاسلام والمسلمین بهمن شریف‌زاده استاد فقه، فلسفه و عرفان حوزه و دانشگاه از سوی دادگاه ویژه روحانیت از جمله این حوادث است.

این حوادث آنگاه شائبه برخوردهای انتخاباتی را تقویت می‌کند که رفتارهای مشابهی از سوی نهادهای ذیربط در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت گرفته بود. شکی نیست که چنین رفتارهایی می‌تواند خلل‌های جبران‌ناپذیری در خلق حماسه مورد نظر رهبر عزیز انقلاب پدید آورد که بی‌شک پاسخگویی آن برعهده عوامل پدیدآورنده این وقایع است.
انتخاب «رنگ تبلیغاتی» در شأن کاندیدای ریاست‌جمهوری نیست

دست آخر این که نماینده مردم ساری با انتقاد از برخی اقدامات پوپولیستی تبلیغاتی گفت: استفاده از «رنگ تبلیغاتی» در شأن نظام جمهوری اسلامی و کاندیدای ریاست‌جمهوری ایران نیست. سید رمضان شجاعی کیاسری سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت‌وگو با فارس با بیان این‌که انتخاب رنگ تبلیغاتی توسط برخی کاندیداها در شأن نظام جمهوری اسلامی و در شأن کاندیدایی که می‌خواهد رئیس‌جمهور نظام اسلامی شود، نیست، گفت: فردی که می‌خواهد رئیس‌جمهور ایران شود باید مزین به نماد امام(ره) و ارزش‌های اسلامی باشد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با پوپولیستی خواندن انتخاب رنگ تبلیغاتی توسط کاندیداها، گفت: راه و روش معقول برای تبلیغات، ارائه برنامه است.

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: رنگ انتخاباتي , يرخورد با حاميان دولت , منافقين و انتخابات , سردار , ردصلاحيت مشايي , مشايي مرد ميدان , ستاد حاميان مردمي مهندس مشايي , فيلتر سايت ها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: