حرکت راهبردی نظام بر مبنای جوان گرایی دینی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حرکت راهبردی نظام بر مبنای جوان گرایی دینی
نوشته شده در سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 384
نویسنده : حسین

حرکت راهبردی نظام بر مبنای جوان گرایی دینی


       چرا ما با واقعیت های انقلاب اسلامی کنار نمی آییم؟یک عدهمی خواهند بسته ، محدود و تنگ نظر به صورت تکفیر ی  به کل نظام اسلامی جفا کنند . می دانیم معمارنهضت ،حضرت امام (ره) وهمچنین مقام عظمای ولایت ، مبنای حرکت راهبردی نظام رابسیار وسیع و پویا و در عین حال قابل مهندسی با زمان ترسیم نموده اند . اما تفکریکه در زمان طاغوت بر این کشور حاکم بود بصورت فراماسونی وابسته (انگلسیی ،آمریکایی )، بر تمام ثروت و قدرت و پست های سیاسی حاکمیت داشت. این عده وابسته وجاه طلب که از آن طرف مرزها  تایید و منصوبمیشدند ، در یک سیکل مستبد و مخوف بر تمامی امورات مردم و دولت حاکمیت داشتند .هیچ نیروی دیگری حق ورود به این سیکل را نداشته و حاکمین تا زمان مرگ بر مال و جانمردم تصمیم می گرفتند . انقلاب اسلامی این روند حاکمیتی را بر هم زد ، امامتاسفانه بعد از چند سال از گذشت سالهای اول انقلاب این تفکر(طاغوتی) در قالبویترینی انقلابی و مذهبی دوباره شکل گرفت و عده ای از خواص که خود را از مردم جداکرده و با دیدگاه قدرت طلبی تمام پست ها و مقام های حکومت را در دست گرفته بودند ،آن سیکل بسته را در ظاهری متفاوت و از نظر ریشه و ذات با همان حاکمیت طاغوتی پیادهنمودند،(طوریکه گوئی دراین کشورقحط الرجال شده است)این در صورتی است که انقلاب نو پا و جوان ماپر بود ازنیروهای جوان و خلاق که در تمامی مراحل سخت و نفس گیر انقلاب اسلامی واردمیدان شده و تمامی گره ها را با آن دیدگاه انقلابی و ولایی رفع نموده بودند. حاکمیت نظام در دست یک عده افراد امتحان پس داده که در مدیریت ها مردود ویا تجدید شده بودند ، دست به دست می چرخید و با همان دید قبیله گرایی و کوتاه نگریبه حاکمیت خود ادامه می دادند.

حال با این که در زمان سازندگی ضرورت کشور،ایجادتفکر جوان گرایی و تخصص گرائی ِ توام با تعهد ولایی بود، متاسفانه این مهم محققنگشت. تا این که افکار عمومی ، این حاکمیت غلط را باعث بی عدالتی و مغایر با اهدافانقلاب اسلامی دانسته و با انتخاب رئیس جمهوری جوان ، پر تلاش ، عدالت جو و نچندان مشهور ،این ساختار مدیریتی را تغییر دادند.

همین خصوصیات منحصر به فرد دکتر احمدی نژاد این سیکل بسته و تبعیض آمیز را شکافت.این منش باعث بروز مخالفت های فراوانِ جناح های سیاسی حاکم شد . آنانی که باتابلوی اصول گرایی و یا مارک اصلاح طلبی! خود را بر نظام تحمیل و حاکمیت غلط خوداستبدادی و دیکتاتوری دینی را در قالب شعار های بسیار تند و متحجرانه ، به شکل  خودخواهی های فردی و مغرضانه وهمچنین با پشتوانهمافیای ثروت و قدرت در این نظام رشد داده بودند ، از سوی گفتمان سر کار آمده بهمبارزه طلبیده شد.

آنها با گفتمانی نفاق آمیزو برمبنای(به اصطلاح) پایبندی به اصولارزشی امام (ره) و شهدای گرانقدر وارد میدان شدند اما هر چه در توان داشتند بامانع تراشی  به این تفکر پویا و عدالتخواهانه (با ترفند های سیاسی ، اشکال تراشی های اقتصادی و سیاه نمایی های غیرواقعی) تازیدند .آنها در این شش سال و اندی که از عمر دولت عدالت جوی احمدی نژادمی گذرد( و ما شاهد آن بودیم که ایشان ، هیچ ملاحظه ای حتی به نزدیکترین افرادحامی خود نداشت و اجازه قدرت طلبی و حیف میل بیت المال را نمی داد )به مخالفت وتخریب روی آوردند ، اما مهندسی نظام به فرموده رهبر فرزانه انقلاب ، عقب نشینینخواهد کرد و در چارچوب مردم سالاری دینی  حرکترو به جلو (که باعث پیدایش پیشرفتهای شگرف در تمامی زمینه ها شده است) ادامه خواهدداشت .شاهد آن هستیم که ایران، امروزه به عنوان ام القرای مسلمانان و آزادی خواهانجهان مطرح است .

دیگر نمی توانیم با روشهای غلط مدیریتی  در گذشته ، انقلاب را مورد آزمون و خطا قراردهیم.  ما این رشد و صلا بت را در سایهتغییر سیستم مدیریتی ، در پرتو رهنمود های امام خامنه ای و تلاش های شبانه روزی وبی ادعای دولت مردان ِ عدالت خواه و جوان گرا به دست آورده ایم .

 انشالله تا رسیدن  به قله های الهی و ظهور دولت حق به جلو می رویم. بنده و امثال بنده به عنوان جوانان نسل اولی  انقلاب ،  میدان را به شما جوانان عزیز داده ایم .

همچنین از شما عزیزان انقلابی و ولایت مدار تقاضا دارم باپیروی وسرلوحه قرار دادن این تفکر،هرچه در توان دارید  در راستای پیشرفت ایران اسلامی  تلاش و همت نمایید.

انشالله

 

p


:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: جوان گرایی , جوانان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: