گیرم پدر تو بوده فاضل ،از فضل پدر تو را چه حاصل !؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گیرم پدر تو بوده فاضل ،از فضل پدر تو را چه حاصل !؟
نوشته شده در پنج شنبه 18 آبان 1391
بازدید : 477
نویسنده : حسین

گیرم پدر تو بوده فاضل ،از فضل پدر تو را چه حاصل !؟

قدیمی ها ضرب المثل های بجا و پر معنی ، در خصوص موارد اجتماعی و سیاسی در زندگیخود می ساختند، كه چراغ روشنائی برای مردمان آن زمان و آیندگان می گشت، این ضرب المثلها را امروزه باید بیاد بیاوریم و یاد آوری آن ضروری می باشد .ما در این دوره شاهد،حركات زشت و تخریب كننده ای برای مخدوش نمودن چهره پیشگامان(بزرگان) انقلاب اسلامی هستیم،و این مصداقی است برای دو ضرب المثلکه در ادبیات گذشتگان ما مرسوم بوده :

- گیرم پدر تو بوده فاضل ،از فضل پدر تو را چه حاصل

- پسر نوح با بَدان بنشست،خاندان نبوتش گم شد

آری  این دو ضرب المثل در جامعه كنونی مامشهود است.ما به وضوح شاهد، رفتار وابستگانِ چهره های خاصِ تاریخ انقلاب و شهدای شاخص  ، در سو استفاده از نام و نشان این بزرگان ، برای عوام فریبی و جاه طلبی در جهتبدست آوردن مقام های زود گذر و ثروت های نا مشروع دنیوی،هستیم.

جالب این است كه این وابستگان هیچ سنخیّتی در رفتار و كردار خود با آن عزیزان ندارند!و به دنبال منافع مادی برای خود هستند. آنها برای پیشبرد نیات دنیا طلبانه خود ، استفادهابزاری از نام و نشان و حتی تصاویر! آنها می كنند.

نمیدانم ، فضل و كرامات و تفكر شهیدان بزرگواری چون شهید مظلوم آیت الله دكتر بهشتی،شهید آیت الله مطهری كه تئوریسین های انقلاب جهان شمول ایران اسلامی بوده اند و همچنینحضرت روح الله رهبر کبیر انقلاب ،چه رابطه ای با تفكر وابستگان غافل ، كوته فكر ومقام پرست امروزی آنان دارد.آن عزیزان با تفكر الهی و مبارزه سخت ،در تولد و پیروزی ایننهضت كوشش و تلاش زاید الوصفی نمودند و در راه بقاء و پیشبرد اهداف مقدس و ارزشی انقلاباز خون و جان خود گذشتند، ولی این وابستگان ناخلف! فقط از نام و نسبت آنها ، برای توجیهاعمال ضد ارزشی ، مذموم و خلاف(مثلا تصویب قانون واگذاری انحصار تالیفات و كتب شهیدمطهری توسط مجلس به نفع و ابستگان برای مدت 50سال!!!) خود استفاده می كنند.

 این روند ناپسند و زشت می بایستی موردتوجه خواص  و علمای بزرگ و فرزانه مكتب نابمحمدی قرار گیرد كه با پیروی از مرام مولا علی (ع) و سیره امام راحل(ره) ، از آن غافلنشوند! و تجربه تاریخی عبد الله بن زبیر كه باعث رقمخوردن غم نامه جمل تا  نابودی زبیر سیف الاسلامشد ،بار دیگر تکرار نگردد!

 البته ما در این عمر سی و سه ساله انقلاب، شاهد اقدامات بصیرت مدارانه و علوی تبار از سوی علما و بزرگان ولایی(همچون آیت الله محمدیگیلانی،آیت الله حائری شیرازی،آیت الله خزعلی و بزرگواران دیگری)در راستای اعلام برائتاز وابستگان ناخلف و منحرف دنیوی خود بوده ایم. خداوند وجود گرانمایه چنین بزرگانیرا كه به عنوان الگو برای تمامی خواص مد نظرند! ،حفظ نماید.

خدایا ، ما از غفلت های دنیوی و دام های دشمنان دینت ، به تو پناه می بریم.          





:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: قبیله گرایی , مطهری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: