11 روز خانه نشینی دکتر احمدی نژاد و موهبت الهی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
11 روز خانه نشینی دکتر احمدی نژاد و موهبت الهی
نوشته شده در دو شنبه 15 آبان 1391
بازدید : 396
نویسنده : حسین
چند ماهی از جریان وزیر اطلاعات و استعفای حیدر مصلحی و مخالفت رهبری با این امر میگذرد ولی همچنان نقل بعضی محافل است . تحلیل عده ای این بود که رییس جمهور با قهر از رهبری 11 روز خانه نشینی را پیشه کرد و علنا در مقابل ایشان ایستاد . و عده ای هم بر این باورند که خانه نشینی دکتر احمدی نژاد با رهبری هماهنگ شده بوده تا دست بعضی از خواص ریز و درشت که چهر ه شان بعلت قرار نگرفتن در صف فتنه گران 88 هنوز بدرستی رو نشده بوده ، عیان شود .

بنده قصد گذاشتن تحلیل بر روی این تحلیلها را ندارم و نظری غیر از نظرات رهبری ندارم و وظیفه ی خود میدانم فرمایشات رهبری را بی چون و چرا تمکین کنم ، همچنانکه رهبری در همان زمان در دیدار با مردم فرمودند :

"شما ببینید در همین پنج شش روز گذشته سر یك قضیه‌اى كه آنچنان هم از اهمیت بالائى برخوردار نبود - سر مسئله‌ى اطلاعات و امثال اینها - چه جنجالى در دنیا راه انداختند. تحلیلها را بردند به این سمت كه بله، در داخل نظام جمهورى اسلامى شكاف ایجاد شده است، حاكمیت دوگانه شده است، رئیس جمهور حرف رهبرى را گوش نكرده است! دستگاه‌هاى تبلیغاتىِ خودشان را از این حرفهاى سست و بى‌پایه پر كردند. ببینید چطور منتظر بهانه‌اند. ببینید چطور مثل گرگ در كمین نشسته‌اند كه یك بهانه‌اى پیدا كنند، هر جور میتوانند، حمله كنند. میدانند كه دولت مشغول تلاش و فعالیت و خدمت است. خب، واقعاً در كشور دارد خدمت انجام میگیرد. هر جا خدمت باشد، هم مردم طرفدار هستند، هم رهبرى طرفدار است. ما كه راجع به شخص قضاوت نمیكنیم؛ ما كار را، خط را، جهتگیرى را ملاك و معیار قرار میدهیم. آنجائى كه كار و خدمت و تلاش هست، حمایت ما هست، حمایت مردم هست. و بحمداللَّه امروز كار دارد انجام میگیرد. مسئولین دولتى هم حقاً و انصافاً دارند تلاش میكنند؛ هم اعضاى دولت، هم بخصوص خود رئیس جمهور. اینها شب و روز ندارند؛ من مى‌بینم، من از نزدیك شاهدم. اینها دائم مشغول كارند، مشغول خدمت و تلاشند. خب، اینها براى كشور خیلى باارزش است. بنده‌ى حقیر هم طبق اصول بنا ندارم در كارها و تصمیمهاى دولت وارد شوم. خب، مسئولیتها در قانون اساسى مشخص است؛ هر كس مسئولیتى دارد؛ مگر آنجائى كه احساس كنم یك مصلحتى دارد تفویت میشود؛ مثل اینكه در همین قضیه‌ى اخیر اینجورى بود؛ انسان احساس میكند یك مصلحت بزرگى دارد مورد غفلت قرار میگیرد، تفویت میشود؛ خب، انسان وارد میشود كه جلوى این تفویت مصلحت را بگیرد. این، مسئله‌ى مهمى نیست، نظائرش هم اتفاق مى‌افتد؛ اما مخالفین، دشمنان بیرونى، تریبون‌دارهاى بین‌المللى، بوقهاى تبلیغاتى، از همین مسئله استفاده میكنند براى اینكه فضاى تبلیغاتى را شلوغ كنند."

البته هنوز هم هستند کسانی که بر ادعای خود پافشاری میکنند و بر خلاف نظرات رهبری وانمود میکنند که رییس جمهور در مقابل رهبری ایستاد ، ولی مساله ی مهم این است که رییس جمهور محترم تا چه اندازه باید هزینه میکرد و چقدر باید انرژی صرف میکرد تا چهره ی واقعی عده ای متحجر و مزدور عیان شود .رییس جمهور چقدر باید سخن میگفت وافشاگری میکرد تا باطن عده ای بی بصیرت بر ملا شود . البته همه ی کسانی که ادعای مخالفت رییس جمهور با رهبری را دارند یکی نیستند ، عده ای برنامه ریزی شده به این تخریب ادامه میدهند و عده ای هم ( بی بصیرت )  هنوز در دام  شیطانی رسانه ای مغرض هستند ! و راه را گم کرده اند ، که در مجموع در اصل ماجرا فرقی نمیکند .

توهین ها ، تخریب ها و فحاشی عد ه ای به رییس جمهور دست خیلی ها را رو کرد ، درون خیلی ها را نمایان و نقاب را از چهره ی کسانی برداشت که فریاد ولایتمداریشان فلک را پر کرده بود . در حالیکه رهبری عزیز ، کسانی را که رییس جمهور را ضد ولایت فقیه می انگاشتند گرگهای در کمین نشسته نامیدند ، ولی هنوز میبینیم کسانی را که هنوز به راه تخریب خود ادامه میدهند................





:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: احمدی نژاد , عرفان , موهبت الهی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: