افتضاحی دیگر برای اقتدارگرایان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
افتضاحی دیگر برای اقتدارگرایان
نوشته شده در یک شنبه 14 آبان 1391
بازدید : 407
نویسنده : حسین
در مورد مسئله حجاب در این چند سال صحبتها فراوان زده شد.فتواهایی صادر شد.افاده هایی نمایان شد.تهمت هایی زده شد. اما امروز روسیاهی برای چه کسانی ماند؟

زمانی که احمدی نژاد در مورد گشت ارشاد و مباحث حجاب و عفاف نظرهایی منطبق با معیارهای اسلامی داد، آه و فغان عده ای به هوا بلند شد که " وا مصیبتا اسلام از دست رفت! رییس جمهور لیبرال شده، نظرات انحرافی در مورد حجاب و ......

خاتمی: برای حل مسأله حجاب باید خون ریخته شود!

علم الهدی: سخنان احمدی نژاد به هیچ وجه درست نیست! چطور از کنار اندام کثافت بار یک بد حجاب عبور می کنید؟

مطهری: احمدی نژاد به فکر تأسیس کاباره و کلوب شبانه باشد!

احمد جنتی: هیچ عقل و دینی حرف های احمدی نژاد را تایید نمی کند! / با رویکرد آرام و فرهنگی دیگر نمی توان این معضل را حل کرد!

 

با این اوصاف ، رهبر انقلاب که بارها و بارها مواضعشان در مورد  حجاب و عفاف را به سادگی و روشنی بیان داشتند، در جمع روحانیون خراسان شمالی بار دیگر به این دوستان ولایتمدار ابراز داشتند:

«ممکن است ظاهر زننده‌ای داشته باشد. بعضی از همین‌هایی که در استقبال امروز بودند و شما - هم جناب آقای مهمان‌نواز، هم بقیه‌ آقایان - الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانم‌هایی بودند که در عرف معمولی به آنها می‌گویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد می‌ریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ به این اهداف و آرمان‌هاست. او یک نقصی دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقص‌های این حقیر باطن است؛ نمی‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گویی هستم / آیا تو چنان که می‌نمایی هستی؟». ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید.
البته انسان نهی از منکر هم می‌کند؛ نهی از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت... آقای فرجام در مورد لباس روحانیت تذکر خوبی دادند. آنهایی که درسشان یک قدری پیش رفته، لباس روحانیت بپوشند اما بدانند لباس طلبگی پوشیدن، بار سنگینی است. این عمامه‌ چند سیری که شما روی سرت می‌گذاری، خیلی سنگین است. به مجردی که دیدند شما عمامه داری، سیل سؤال و اشکال و اینها وارد می‌شود.
اگر آنچه که نمی‌دانی، گفتی نمی‌دانم، بعد رفتی آن را تحقیق کردی و دانستی و احیاناً آمدی به او گفتی، این خوب است اما اگر آنچه که نمی‌دانی، به شکل غلط جواب دادی یا چون نمی‌دانستی، عصبانی شدی که چرا این را از من سؤال کرد، این دیگر خوب نیست. اگر بناست آدم اینجور باشد، نبودن بهتر است.»

اگر چه در این چند سال ثابت شده که دوستان اقتدار گرای ولایتمدار این شعارشان در حد حرف است و در عمل ولایتمداری را با عیار خودشان می سنجند ، اما راه بازگشتی هم وجود دارد و ما به آنها میگوییم:

مگر احمدی نژاد چه گفته بود که آنگونه برآشفتید؟ / آیا زمان عذرخواهی فرا نرسیده است؟

 

برای روشنگری بیشتر اینجا را کلیک کنید

برگرفته از شبکه ایران

 

هیچ تفاوتی میان دیدگاه رهبری و رئیس جمهور در حوزه حجاب وجود ندارد / نگاه تکفیری و تحجرزده به عرصه فرهنگ جایگاهی بین مردم ندارد

 




:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: عدالت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: