چرا برخی خودمانی ها آلزایمر گرفتند؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چرا برخی خودمانی ها آلزایمر گرفتند؟
نوشته شده در یک شنبه 14 آبان 1391
بازدید : 357
نویسنده : حسین
سردار سعید قاسمی:

این دوره (دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد) خون دل خوردیم. هیچ دوره‌ای به اندازه این دوره به قول دوست و دشمن آقا خودش را به طور تمام و کامل خرج نکرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910715000089

 

روی سخنم فقط با حاج سعید نیست بلکه با همه طرفداران و موافقان سخنان ایشان است.با کسانی است که حرف رهبر انقلاب را گوش نمی دهند یا به زعم خودشان ترجمه میکنند

برادران ارزشی!

۱- خون دل خوردن های دوره اصلاحات یادتان رفته است.آن زمانی که روزانه ۱ شبهه در دین وارد میشد، به اسم گفتگوی تمدنها آبراهام لینکل را شهید خواندند، آمریکا صاحب فرهنگ چند هزار ساله شد،فاتحه فرهنگ کشور خوانده شد ، رزمندگان و یادگاران و همسنگرانتان را خشونت طلب خواندند و ... را یادتان رفت؟

۲- در برابر ابرقدرتها ایستادن، هولوکاست را زیر سوال بردن،۱۱ سپتامبر را مشکوک خواندن، یاد شهدا را زنده کردن، به خانواده شهدا بعد از ۱۶ سال از خاتمه جنگ مدال ایثار دادن، مردمی بودن، آرمانهای انقلاب را زنده کردن و .... این دوران را به همین زودی فراموش کرده اید؟

۳- سخن آقا در مورد این دولت هنوز به چهل روز نرسیده که این چنین شمشیر بسته اید و از بیخ در حال زدن هستید.یک بار این فرمایشات را مرور کن

۴- به این دولت انتقاد وارد است اما نه به این غلیظی که میگویید.

۵- راست می تازد ، چپ می تازد، هیلاری کلینتون و رفقایش هم روی موج دوستانتان خوش رقصی میکنند. آیا نباید به قول آقا روح الله به مواضعتان شک کنید؟

احمدی نژاد همان حرفی را در مورد رابطه با آمریکا زد که امام و رهبر هم گفته اند ولی حالا چون احمدی نژاد گفته بد است. جاسبی هم به نظر من آدم خوبی نیست ولی آیا به حکم رهبری عضو شورای انقلاب فرهنگی نیست؟آیا با همین حکم هاشمی رفسنجانی رییس مجمع نیست؟

برادر من! به قول فرمایش خودت خطاب به مداحان وقتی که داری می کوبی بدان که کجا را میزنی و تبعات آن را اول به یاد بیار و آن موقع اگر عقلت گفت از بیخ بزن.

فاعتبروا یا اولی الابصار......




:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: سعید قاسمی , سردار قاسمی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: