پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 942
نویسنده : حسین

به نقل از مردمي نژاد

 

سخنی با جناب آقای پناهیان/حرام و حلال فقط اون چیزیه که شما میگوید؟

 

میدانم کمی این مطلب را دیر نوشتم ولی وقتی به این خبر ها دقت میکنیم بیشتر پی به ماهیت اینگونه افراد میبریم . خیلی راحت اینو اون رو متهم میکنن و انگ میزنن ، تازه حکم شرعی هم براش میدن. اما وای از وقتی که کسی جوابشونو بده ، اون وقت میشه مفسد و منحرف و حتما از مهندس مشایی پول گرفته و اصلا خود یکی از حلقه های انحرافیه !

آقای پناهیان اعلام کردند که شخصی مثل آقای قالیباف چون اهل تخریب نبود رای نیاورد؟!



اتفاقا آقای قالیباف توی چند سال اخیر بیشترین تهمت ها و تخریب ها بر علیه دکتر احمدی نژاد رو زده.


جناب پناهیان ، یادمان نرفته که آقای قالیباف چند سال قبل در جلسه ای اعلام کردند :
-افرادی در کابینه این دولت شراب خوار هستند.
-یکی از وزرای دولت کثافت کار است.
-مبارزه احمدی نژاد با آمریکا شوخیست ، او با ذلت دنبال رابطه با آمریکاست.

همچنین در برنامه ای که به  مناسبت هفته دفاع مقدس بود ، طبق سند روزنامه ایران :

-آقای قالیباف رئیس جمهور وقت مملکت را دزد خطاب کردند.


یا همین چند روز پیش سایتی که جهت حمایت از آقای قالیباف در انتخابات تاسیس شده طی مطلبی با عنوان "سر نوشت احمدی نژاد بعد از ریاست جمهوری؟ " اینگونه نظرات توهین آمیز و زشت به رئیس جمهور را در سایتش تایید میکند:

(پیشاپیش از تمامی دوستان محترم به خاطر نمایش این توهین ها عذر میخواهیم .)



 

رئیس جمهور را دزد ، پناهنده سیاسی ، نابود کننده و قهر کن ، تاریخ مصرف گذشته ، هیچ عددی نیست ، تخریب چی ، خانه خراب کن ، کم عقل و ... که از نوشتن همین ها هم دستمان به لرزه افتاد خطاب کردند .

 

" ناگفته نماند این سایت حامی جناب قالیباف با زرنگی بعد از چندین روز نمایش این نظرات توهین آمیز ابتدا این نظرات را پاک و سپس در گام بعدی خود خبر را پاک کرد ، که البته خیال خام است و ما تمام این نظرات و خود صفحه را سیو شده در اختیار داریم و سندی خواهد بود بر رسوایی این سایت . "


البته این ها گوشیه ای از این کتاب قطور و چند جلدی توهین به دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت کشور است .

آقای علیرضا پناهیان ، بنا بر تحقیق آقای عبدالرضا داوری انتقادات آقای روحانی فقط در ایام انتخابات کمتر از 30 درصد انتقادات آقای قالیباف به دولت است. به عبارت دیگر قالیباف 3 برابر روحانی نسبت به عملکرد دولت انتقاد کرده است آن هم فقط در همین دوره انتخابات در گفتارها، سخنرانی ها و مناظرات انتخاباتی.

پس اگر میزان تخریب ملاک است چرا مردم به کسی رای دادند که یک سوم تخریب ها را در زمان انتخابات بر علیه دولت کنونی انجام داده؟

جناب آقای پناهیان شما این توهین ها به ریس جمهور وقت را از سال 88 تا 92 دیدید یا ندیدید؟
اگر ندیدید که هیچ ولی اگر دیدید این حرف چه معنایی دارد؟


البته ما پیشبینی میکردیم که وقتی افراد مورد تایید این ها رای نیاورد دیواری کوتاه تر از دکتر احمدی نژاد پیدا نخواهند کرد. چرا که فقط اوست که همه حرف ها را در راه انقلاب و رهبری به جان میخرد و سکوت میکند، و الا اگر جراتی بود به دیگران این حرف ها را بزنند باید نیمی از عمر خود را در راه روهای دادگاه و مجتمع های قضایی سپری میکردند ...


آقای پناهیان واقعا این عنوان دو روز مانده به انتخابات 92 درست بود، چرا که مردم دروغ ها و تهمت ها و سیاه نمایی هایی که علیه این دولت توسط برخی ها زده شد را تحمل نکردند ، کسی را برگزیدند که حداقل در "ظاهر" کمتر محمود کشی میکرد و حداقل از طرف دیگر مانند برخی "ادای" محمود را هم در نمیاورد (!) 

 

آقای پناهیان که اگر رسانه هایی با شما الان مصاحبه میکنند و توجه دارند به خاطر حرف هایتان در سال 88 است ، شما که برای آقای قالیباف از دین هم خرج کردید و حکم شرع دادید آخر چرا به جناب سعید جلیلی رای دادید؟؟ ما ها به کجای حرف شما گوش کنیم؟

 

راستی تا یادم نرفته آقای پناهیان ، حکم تهمت و دروغ و فحش دادن اگر آقای جلیلی و یا آقای قالیباف رئیس جمهور کشور میشدند از دید شما چه بود؟ چون شما در همه امور دست دارید گفتم بپرسم شاید حکم شرعی چیزی داشته باشد و ما ندانیم.


این قصه و غصه تخریب ها علیه مردمی نژاد ما سر دراز که چه عرض کنم روی واژه "دراز" را هم کم کرده دارد ...


:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: پناهيان , قاليباف , جليلي , دكتر احمدي نژاد ,



مخالفان احمدي نژاد
نوشته شده در دو شنبه 27 خرداد 1392
بازدید : 452
نویسنده : حسین
مخالفان عصبانى و زخم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خورده هستند. مطمئناً اینها در این دوره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى چهارساله، در مقام معارضه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با دولت برخواهند آمد.

( مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم دهمین دوره ریاست جمهورى- 12 مرداد 88 )


 
 
 
 
 

 

و چه مظلومانه آمدی و چه مظلومانه تر رفتی ، تنها آمدی و تنها رفتی ... و چه خون دل ها خورد علی (ع) از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان به ظاهر متدین ...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


روحانیانتون مبارک


انتخابات تمام شد اما تا ابد یادمان نخواهد رفت که شورای محترم نگهبان شرایطی را درست کردند که در هیچ دوره ای بعد از انقلاب شکوهمند اینگونه نبود که دولت وقت نماینده ای در انتخابات نداشته باشد . دولتی که پر مخاطبترین دولت تاریخ انقلاب بود، دولتی بیست و پنج میلیونی. شاید نظیر این اتفاق در دنیا بی سابقه بود.


هیچ دوره ای در طول انتخابات اینگونه نبود که مردم بعد از دیدن سه مناظره 4-5 ساعته مابین نامزدها و پخش چندین ساعت برنامه و فیلم تبلیغاتی بازم نتوانند نامزدی را انتخاب کنن .

این شرایط و احساس در هیچ دوره ای نبود ، چرا چون مردم خلائی احساس میکردن ، احساس میکردن این حرف ها با اون گفتمانی که هشت سال باهاش اونس گرفته بودن و عادت کردن فرق دارد، متفاوت است.

این حالت گونه ای بود که بسیاری از مردم حتی تا شب برگذاری انتخابات پرسان پرسان و پیامک و زنگ و ایمیل به آشنا میپرسیدند آخر به چه کسی رای بدهیم؟

این همون شاهکاری بود که حتی با ده ها ساعت برنامه و نقد تلویزیونی هم نتوانستند پوشش بدن، این جریان شک و دو دلی تا آنجایی ادامه داشت که حتی خیلی ها بعد از دادن رای هم هنوز خالی نشدند و متوجه نشدند که داستان چه شد!

 

لکه ای که با میلیون ها لیتر آب کر تطهیر نخواهد شد


ماجرا در اینجا هم ختم نشد و کار به جایی رسید که شب انتخابات از وهن افزایش رای اصلاح طلبان شبانه شورا تشکیل دادند که مبادا رای نیاورند.


حذف گفتمانی که میلیون ها دل را توی ایران و جهان به تسخیر خودش در آورده بود تبعات بسیار سنگین تری دارد که مسولین نظام در آینده ای بسیار نزدیک متوجه آن خواهند شد.

آری شاید خفقان و سکوت برخی از همین مسولین نظام در این روز های پایانی انتخابات در تایید این عرایض ما باشد ، سکوتی دردآور که ملت هنوز نمیتوانند ابعاد درد آن را تحمل کنند .

 

افراد محترم رده بالای نظام که با حذف گفتمان عدالت از حول حلیم افتادن توی دیگ و به خیال خود پیش دستی کردند ، رودستی خوردند که با میلیون ها لیتر آب کر هم قابل تطهید نخواهد بود .

 

مقصر ماییم و این جریان تا ابد لکه ننگی بر گردن " ما احمدی نژادی ها " خواهد ماند که از تاریخ درس بگریم تا عبرت دیگران نشویم .

 

در آخر هم مسولین محترم نگهبان، این کلید رو تقدیم شما میکنیم ، باشد که برای درهای قفل شده پیش رو حداقل وسیله ای جهت کلنجار و بازی داشته باشند، لااقل دست خالی نباشند...

 


اما افسوس که این قفل ها در قلب ماست...

 

لکه ای که با میلیون ها لیتر آب کر تطهیر نخواهد شد

 

 

:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: مردمی نژاد , احمدی نژاد ,



گوشه اي از تسليحات نظامي ايران
نوشته شده در شنبه 25 خرداد 1392
بازدید : 726
نویسنده : حسین

 

ناو شكن بايندر

اين ناوشكن ۸۳ متر طول، ۱۰ متر عرض، ۲۳ متر ارتفاع تا عرشه، يك هزار و ۱۳۵ تن وزن و داراي سرعت ۲۰ گره دريايي است.
 در فرآيند بازسازي و بهينه‌سازي ناوشكن بايندر بيش از هشت هزار قطعه حساس بومي‌سازي، ۳هزار و۲۰۰ قطعه سرويس و دوهزار و ۵۰۰ قطعه تعويض و ۹۸ سامانه نصب شده بر روي بايندر نيز بهينه‌سازي شده است.



ورود جمهوري اسلامي ايران به باشگاه كشورهاي فضايي برغم تمامي تحريم هاي ناعادلانه كشورهاي غربي و در صدر آنها آمريكا.

 

 

 

 

ادامه مطلب....


:: موضوعات مرتبط: دانستنی های نظامی , ,
:: برچسب‌ها: دانستني هاي نظامي , فضايي , ناو شكن بايندر ,



انتخابات
نوشته شده در شنبه 25 خرداد 1392
بازدید : 412
نویسنده : حسین

با عرض سلام

 

اولا پيروزي قريب الوقوع دكتر روحاني رو به طرفدارهاي ايشون كه خيلي هم زياد هستن تبريك ميگم

 

خب اينم از شيپور چي

 

 



٭ من یه ساعت خوابیدم و بلند شدم و نفهمیدم چه شد. من قبل از خواب نفر یکی مونده به آخر بودم و وقتی بیدار شدم نفر آخر! حتماً جریان انحرافی یه کارایی کرده تا ما پیروز نشیم و طرف مقابل رأی بیاره...
٭ من به ... رأی دادم، اگر رأی نیاورد بدونید کار جریان انحرافیه که از ما حمایت نکرد.
٭ در پی تکراری شدن پناهندگی به لندن، «ستاد حمایت از آقازاده‌های از ما بهتر» اعلام کرد که ظرفیت کمپ لندن پر شده و بهتر است به دیگر کشورها پناهنده بشید!
٭ جناب مرد تغییر در ینگه دنیا نیز پس از مواجهه با خیل عظیم مردم در انتخابات ایران این اتفاق مهم را برنامه جریان انحرافی برای به حاشیه بردن امریکا قلمداد کرد و بار دیگر از مردم خواست با سر انگشتان جوهری خود مستکبرین را اذیت نکنند!
٭ دولت بریتانیای صغیر نیز پس از مواجهه با مردم انحرافی که پای صندوق‌های رأی آمده بودند، اعلام کرد باید با ایجاد اختلافات بیشتر در میان سیاسیون ایرانی، جریان انحرافی را تضعیف کنیم...

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: انتخابات , دكتر روحاني , 11 ,



كتاب هاي جالب
نوشته شده در دو شنبه 20 خرداد 1392
بازدید : 593
نویسنده : حسین

آن‌چه می‌خوانید سخنان رهبر انقلاب در ۴سال گذشته است که فعالان سیاسی و رسانه‌ای را به اخلاق و انصاف دعوت کرده است. حرف اصلی ما این ‏است که طبق دیدگاه‌های رهبر، سیاسیون، رسانه‌ها، نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان چه کارهایی نباید بکنند؟ البته اگر ادعا دارند ولایت‌مدارند‎…‎

دانلود لینک مستقیم «نسخه پی دی اف» جزوه در 24 صفحه و با حجم یک مگابایت

 

 

 

 

گزیده‌ای از بیانات و توصیه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا «كتابچه‌ی انتخاباتی» منتشر شد.

این كتابچه چهارده فصل دارد. «ویژگی های نامزد اصلح، نقاط قوت و ضعف دولت نهم و دهم، شنبه‌ی بعد از انتخابات، پایبندی به سیاست‌های كلی نظام، نقش رئیس‌جمهوری در تحقق برنامه‌ی پنج ساله، ریاست جمهوری و چشم‌انداز ۲۰ ساله، وظایف شورای نگهبان در انتخابات، تاكتیك‌های دشمن، تجربیات انتخابات ۸۸، اصول رقابت سیاسی، اهمیت شورای نگهبان، بایدها و نبایدهای رسانه‌ها در انتخابات، وظیفه مردم در انتخابات و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری».

«پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما» با انتشار این كتابچه تلاش دارد در چهارده بخش ضمن معرفی شاخص‌های نامزد اصلح از نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تاكتیك‌ها و اهداف دشمن برای این انتخابات را شناسایی كند و با ارائه‌ی دستورالعمل‌هایی به مخاطبینش، به عنوان یك دفترچه راهنما، عبور از امتحان انتخابات را تسهیل كتد.


دانلود لینک مستقیم کتاب انتخاباتی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با حجم 7 مگابایت

 

دانلود لینک مستقیم کتابچه انتخاباتی چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حجم 4 مگابایت

 

نگاهی به کتاب بازسازی و سازندگی/نقد خاطرات سال1368هاشمی رفسنجانی

نوشتن خاطرات روزانه در بین سیاستمداران بسیاری از کشورها وجود داشته و دارد و آنها سعی می کنند در زمان مقتضی و با چاپ این خاطرات، به تاریخ سازی و بیان وقایع مهم در کشورشان بپردازند. در جمهوری اسلامی نیز آقای هاشمی از کسانی است که از سال 1360، خاطرات خود را به صورت روزنوشت به رشته تحریر درآورده و در ده سال گذشته سعی نموده با چاپ این خاطرات، به بیان مسائل تاریخ جمهوری اسلامی از نگاه خود بپردازد

دانلود لینک مستقیم بولتن با حجم 6.5 مگابایت

 

این ویژه نامه سعی دارد با نگاهی به تاریخ صدر اسلام و از منظر محققین تاریخ اسلام، گره از برخی ابهامات سیاسی و تهمت هایی که به مالک اشتر زمان دکتر احمدی نژاد در یکی دوسال اخیر زده شده بگشاید .

ویژه نامه راوی به سردبیری حسن قاسمی با بهره از مطالبی از آیت الله جعفر سبحانی، آیت الله محمد علی جاودان، حجت الاسلام بهمن شریف زاده، حجت الاسلام پناهیان، سعید امیری، علی ونایی، مرتضی سیف اللهی و... در 72 صفحه منتشر شد.

این ویژه نامه سعی دارد با نگاهی به تاریخ صدر اسلام و از منظر محققین تاریخ اسلام، گره از برخی ابهامات سیاسی و تهمت هایی که به مالک اشتر زمان دکتر احمدی نژاد در یکی دوسال اخیر زده شده بگشاید .

دانلود لینک مستقیم فایل پی دی اف این ویژه نامه با حجم 31 مگابایت .

 

 


:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , آزاد راه گمشده , ,
:: برچسب‌ها: كتاب , جزوه , انتخاباتي ,