پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 316
نویسنده : حسین

تلاش ملت ایران تا یأس کامل و شکست دشمنان ادامه خواهد داشت/دولت بدنبال انتخاباتی پرشور و شکوه و حداکثری با نهایت سلامت است
رییس جمهور در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال 1392 با تبریک فرا رسیدن بهار و سال جدید به ملت سرافراز ایران و مقام معظم رهبری با بیان اینکه سال 92 سالی سرشار از عزت و برکت خواهد بود و روند سازندگی و پیشرفت همه جانبه کشور با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت اظهار داشت: تلاش ملت ایران تا یأس کامل و شکست دشمنان و رسیدن به قله¬های آرمانی و تحقق عدالت جهانی ادامه خواهد داشت و این ملت با پرکردن نقاط ضعف خود و با درایت ، تلاش و همبستگی، مسیر رو به کمال را در همه عرصه‌ها با شتاب بیشتر ادامه خواهد داد .

بمتن کامل پیام نوروزی رییس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه

فرا رسیدن بهار عزیز و نوروز سرافراز را به بهار حقیقی انسان ها، امام عصر(ع)، رهبری معظم انقلاب،‌ ملت بزرگ ایران در هر کجای جهان که هستند، ‌خانواده گرانقدر شهیدان و ایثارگران، همه مردان و زنانی که در حوزة‌ جغرافیای نوروز و ایران فرهنگی زندگی می کنند و بالاخره به جامعه بشری صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

سال 91 سالی مهم و سرشار از شادکامی ها و شیرینی ها و پیروزی ها برای ملت و جامعه بشری و در برخی موارد هم همراه با تلخکامی ها بود.

حرکت پرشتاب ملت در عرصه های گوناگونِ علمی، صنعتی، کشاورزی، فنآوری، سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و ورزشی ادامه پیدا کرد و هر روز دستآورد جدیدی در اختیار ملت ایران قرار گرفت. برای اولین بار موجود زنده به فضا فرستاده شد و صدها ابتکار و نوآوری ثبت شد، که انشاء‌الله گزارش پیشرفت ها را در وقت مناسب تری به استحضار شما مردم عزیز خواهم رساند.

جایگاه و عظمت ملت شایسته ایران که سهم اول را در خلق تمدن و فرهنگ جهانی دارد ارتقاء پیدا کرد و یک بار دیگر بر مسئولیت تاریخی او در تحولات جهانی و برای استقرار عدالت و صلح تاکید شد.

در نقطه مقابل، بدخواهان ملت ایران با یک هماهنگی آشکار از خارج و داخل و به دلیل ایستادگی ملت و دولت بر حقوق اساسی، آنها را تحت فشار کم نظیر اقتصادی و جنگ روانی قرار دادند تا پیروزی¬ها و دستاوردهای تاریخی در دوره دولتهای نهم و دهم را مخدوش کنند.

از یک سو با اقدامات یک جانبه سیاسی و اقتصادی و ایجاد محدودیت های گسترده در مبادلات خارجی کشور و تحمیل شوک های متعدد، به تصور خام خود تلاش کردند انسجام اقتصادی کشور را بر هم بزنند و از سوی دیگر با تبلیغات گسترده عامل مشکلات را خود ملت و دولت برآمده از ملت معرفی نمایند.

گرچه فشارهای سنگین و کم سابقه به بخش هایی از اقتصاد کشور و برخی از اقشار عزیز اجتماعی وارد شد لیکن بدخواهان نیز به اهداف غیرانسانی خود نرسیدند. با ایستادگی و هوشمندی ملت و تلاش شبانه روزی خادمان آنان در دولت ریشه های اقتصاد کشور مستحکم تر شد و با غلبه بر محورهای اصلی برنامة دشمنان، برنامه پیشرفت کشور مسیر اصلی خود را بازیافت. بدخواهی ها ادامه دارد و البته تلاش ملت نیز تا یأس کامل و شکست دشمنان و رسیدن به قله های آرمانی و تحقق عدالت جهانی ادامه خواهد داشت. بدون شک پیروزی از آن ملت بزرگ خواهد بود.

در عرصه بین المللی نیز تحولات به نفع ملت ایران در حرکت است. بیداری عمومی و عدالت خواهی جهانی رو به گسترش است و ملت ایران هر روز والاتر و عزیزتر می¬شود.

به فضل الهی و ایمان و پاکی ملت، سال 92 سالی سرشار از عزت و برکت خواهد بود و روند سازندگی و پیشرفت همه جانبه کشور با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت. ملت با پرکردن نقاط ضعف خود و با درایت و تلاش و همبستگی، قله¬های علمی، فنآوری و اقتصاد و فرهنگ و سیاست را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.ملت بزرگ مسیر رو به کمال را در همه عرصه ها با شتاب بیشتر ادامه خواهد داد و رودخانه زلال ملت به اقیانوس نزدیک تر خواهد شد.

دولت نیز تا آخرین لحظه مسئولیت با همان تعهد و شتاب گذشته در جهت خدمت به مردم و به نتیجه رساندن طرحها و پروژه ها و رفع مشکلات تلاش خواهد کرد.

اینجانب از همه ملت عزیز به ویژه جوانان به خاطر بزرگواری، صبوری، هوشمندی و استقامت کم نظیر و لطف بی پایان به فرزندان و خادمان خودشان و از رهبری معظم انقلاب اسلامی و کسانی که رفاه و آسایش خود را وقف آسایش و رفاه مردم کردند سپاسگزاری می کنم. امسال یک فراز مهم از عزت آفرینی ملت ایران، عرصه انتخابات است. انتخابات صحنه اعمال اراده ملت و متعلق به ملت است که قانون اساسی به عنوان مهمترین میثاق ملی آن را به رسمیت شناخته است. کشور باید با تکیه بر اراده ملت اداره شود.کشور متعلق به ملت و میزان رأی ملت است.

انتخابات ریاست جمهوری بالاترین نماد مردم‌‌سالاری و نقطه اوج آن است. اراده آحاد ملت برای انتخاب یک نفر، به عنوان نماینده همه ملت، متجلی و متمرکز می شود.

یک انتخابات پرشور و با مشارکت نزدیک به صددرصدی و انتخاب یک رییس جمهور با رأی قاطع و بالای ملت است که همه معادلات داخلی، منطقه ای و بین المللی را به نفع ملت ایران و دیگر ملتها و به نفع عدالت و صلح و محبت و آزادی دگرگون خواهد کرد. از این جهت یک مسئولیت تاریخی و تعیین کننده بر عهده مردم و مسئولین است.

انرژی عظیم ملت که تجلی قدرت خداست به طور متحد و هدفمند آزاد می شود و همه مناسبات را اصلاح و موانع و فشارها و مشکلات را برطرف خواهد کرد. بطور طبیعی در نوع نگاه و برنامه و سلایق داوطلبان و گروههای مختلف تفاوت وجود دارد.

تصمیم گیر نهایی ملت است. همه سلایق و برنامه ها عرضه می شود، اما ملت تصمیم می گیرد و با انتخاب خود راه آینده را معین می کند.همه باید تابع تصمیم ملت باشند.

امام راحل عظیم الشأن فرمودند که فقط یک رأی دارند و حق انتخاب با ملت است. مقام معظم رهبری نیز فرموده اند که فقط یک رأی دارند و حق انتخاب با ملت است. همه باید به حق ملت احترام بگذارند. دولت به عنوان برگزار کننده انتخابات، بدنبال انتخاباتی پرشور و شکوه و حداکثری و نهایت سلامت است.

همه برای تحقق این هدف مسئولند و باید از یک سو انگیزه های سازنده را تقویت کنند و از سوی دیگر از هر سخن و اقدامی که موجب کاهش انگیزه آحاد ملت می¬شود به شدت اجتناب نمایند.

اینجانب شخصاً نهایت حساسیت را به کار خواهم برد و همچنان که بارها و بارها به مسئولین استانی و غیر استانی گفته ام از کوچکترین تخلفی اغماض نخواهم کرد.

من به آینده بسیار امیدوارم و مطمئنم که ملت بزرگ قله افتخار دیگری را فتح و عظمت خود را بار دیگر آشکار خواهد کرد.اما کلام آخر درباره بهار و نوروز است.

بهار آیت بزرگ خداوند و نشانی از حیات طیبه است. انسان برای زندگی بهاری و در بهار سرشار از زیبایی، بهار توحید و عبودیت و آزادی و بهار عدالت و عشق و کرامت خلق شده است.

همه پیامبران الهی و صالحان به دنبال شکوفایی حقیقت انسان و رساندن او به انسانیت اصیل و بالاترین مدارج هستی بوده اند.

متاسفانه تا کنون آنچه بوده عموما زمستان بی عدالتی و بداخلاقی و جهل و تحقیر انسانها بوده است.

بشریت هنوز طعم بهار انسانی را که در قامت بلند و نورانی انسان کامل، امام عصر(ع) متجلی است نچشیده اند. هر نوروز یک میعاد و تجدید میثاق موحدان و عاشقان با بهار، البته در سطحی بالاتر و افقی وسیع‌تر است. شادی همگانی و نرمی قلوب و جوشش محبت و عشق در لحظه تحویل سال بهترین نشانه از حضور و عنایت گل سرسبد هستی و عینیت عشق و محبت، یعنی امام زمان علیه السلام به همه نوروزیان و بهاریان و همه ملت¬ها، اقوام و نژادها است.

ملت ایران هزاران سال به دنبال بهار حقیقی بشریت بوده است و با برپایی جشن آسمانی و انسانی نوروز هر ساله در فضایی از ایمان و عطر گل نرگس و قرآن و عشق، عهد خود را با بهار و برای رسیدن به بهار تجدید می¬کند.

هفت سین ایرانی و رنگ و مشخصات پرچم ایران هم جلوه ای از بهار حقیقی و خواست تاریخی ملت ایران برای رسیدن به بهار است.

نوروز یک سرود است، سرود زیبائی. نوروز یک ترانه است، ترانه مهربانی . نوروز یک سروش است، سروش آسمانی . نوروز یک درود است، درود بر بهار انسانی:

سلام بر تو ای بهار انسان ها سلام بر تو ای خرّمی دوران ها

توسرآمدی، سَروَری، سَیّدی، سالاری چهار"سین" از هفت "سین" ایرانی

تو سبزی، تو سرخی، تو سپید تو خود بهار عشقی و هفت"سین" امید

"سین"، سبز، ریزش خزانه، رویش جوانه؛ در پایش زمینه، در زایش زمانه

"سین"، سپید، زلال جلوة "بود"؛ نمایش هَمایش هستی، عشوة "وجود"

"سین"، سرخ، روی گونه، پای لب؛ بوسة‌ یک جان عاشق، جسمِ تب

تو رنگِ سرخِ حسینی ، ترانة‌ وفا؛ سپید چو روی ماه، مدیحه‌ زهرا(س)

تو رنگ "علی" را دوست می داری؛ منم کنار سبزینة دلت جاری

توسرخی، سفیدی، سبز می مانی تورنگ رایت مردمان ایرانی

زمانه ترا صدا می کند بشنو! به قصیدة‌فریاد و غزل های پنهانی!

السلام علیک یا رَبیَع الاَنام و نَضْرَةَ الاّیام

بار دیگر فرا رسیدن نوروز دل انگیز باستانی را تبریک عرض می کنم. پاسداشت آئین الهی - انسانی نوروز، فریاد"زنده باد زندگیِ" ملت¬هایی است که در پرتو معرفت ایرانی، حقیت توحید الهی و مهر محمدی(ص) را جستجو می کنند. لحظة‌ تحویل سال، لحظة‌تجدید میثاق با تک سوار عشق و حقیقی-ترین بهار هستی، موعود امم و منجی بشر است. غریو بلندی که زمین و زمان از زمزمة‌ انسان پژواک می¬دهند که

" می آید بهار" که؛ زنده است یار، که؛ "زنده باد بهار"


 


:: موضوعات مرتبط: جامعه , احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: دکتر محمود احمدی نژاد , نوروز ,



بازدید : 308
نویسنده : حسین

هور با بیان این‌که «هنوز نفت ما به طور کامل ملی نشده است» گفت: ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در ظرف 10 سال آینده به جایی برسیم که اصلا نفت خام صادر نکنیم.

شبکه ایران / رییس‌جمهور با بیان این‌که «هنوز نفت ما به طور کامل ملی نشده است» گفت: ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در ظرف 10 سال آینده به جایی برسیم که اصلا نفت خام صادر نکنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد روز پنجشنبه در مراسم طرح بهره‌برداری از طرح افزایش ظرفیت و ارتقاء کیفیت پالایشگاه امام خمینی شازند اراک با تشکر از دست‌اندرکاران این پروژه اظهار کرد: انسان برای رسیدن به قله‌ کمال نیازمند عواملی است که از جمله‌ این عوامل، علم است.

وی با بیان این‌که «علم چراغ راهنماست و انسان منهای علم بی‌معناست» گفت: انسان برای حرکت نیازمند ایمان است، ایمان به خداوند و ارزش‌های متعالی و ایمان به فردای بهتر و ایمان به این‌که می‌توانیم فردای بهتری را بسازیم. انسان منهای ایمان بی‌معناست. البته این ایمان باید از روی آگاهی، علم و معرفت باشد.

وی با اشاره به این‌که «انسان نیازمند عمل صالح است» ادامه داد: عمل صالح انسان‌ها را در مسیر صراط مستقیم الهی قرار می‌دهد و البته همه‌ این‌ها زمانی به وجود می‌آید که در انسان عشق وجود داشته باشد. عشق به خداوند، به خوبی‌ها و ارزش‌ها و عشق به انسان‌ها.

رییس‌جمهور با بیان این‌که «هر عمل صالحی که در طول تاریخ رخ داده برآمده از قلب و روح عاشق است و اگر عشقی نباشد حیاتی نیست» گفت: برای افتتاح این پروژه خیلی از دوستان شبانه‌روز زحمت کشیدند و این تلاش‌های شبانه‌روزی به خاطر عشق است، عشقی که به مردم و کشور و پیشرفت کشور دارند.

وی با بیان این‌که «هر امر آسمانی یک تجلی زمینی و این دنیایی دارد» گفت: عشق به خداوند نیز یک تجلی این دنیایی دارد که آن را می‌توان در عشق به مردم و توده‌های مردم عنوان کرد. کسی تا عاشق نباشد شبانه‌روز تلاش نمی‌کند که کشور به خودکفایی برسد و پرچم این کشور به اهتزاز درآید.

وی با بیان این‌که «هرچه عشق عمیق‌تر باشد انسان نیز خدایی‌تر و متعالی‌تر است» گفت: باید با علم، ایمان و عمل صالح و عشق حرکت کنیم و راه آینده همین است.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که «هر عملی که برخوردار از عشق نباشد پایدار نیست» گفت: هر آجری که روی آجر برای ساختن کشور گذاشته می‌شود باید همراه با عشق باشد و اگر این عشق وجود داشته باشد، اتفاقات بزرگی رخ می‌دهد و معجزه می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به توانمندی‌های متخصصان کشورمان گفت: این یک دروغ بزرگ است که تمام توانمندی‌های عالم و علم عالم در دست عده‌ای است در بیرون از این آب‌ها، این دروغ بزرگ شیاطین است که علم فقط در دست آن‌هاست. شیاطین این مسائل را مطرح می‌کنند که انسان‌ها از حقیقت، توانمندی خود و عشق و محبت دور شوند و در واقع خود را فراموش کنند.

وی با بیان این‌که «عمل صالح محدوده‌ای ندارد» گفت: هرکس مشغول کاری است و اگر آن کار را برای خداوند، کمک به جامعه و پیشرفت جامعه انجام دهد آن عمل، عمل صالحی است.

رییس‌جمهور با بیان این‌که «ما نیازمند این هستیم که همدیگر را دوست داشته باشیم» ادامه داد: اگر مردم یک کشور و یک شهر همدیگر را دوست داشته باشند اتفاقات بزرگی رخ می‌دهد و این جامعه با جوامعی که افراد همدیگر را نمی‌شناسند،‌ همسایه همسایه را نمی‌شناسند و هر کس برای خود کار می‌کند، فرق می‌کند. افرادی که یکدیگر را دوست دارند به حقوق یکدیگر تجاوز نمی‌کنند، کم کاری نمی‌کنند و به اموال دیگران تجاوز نمی‌کنند.

وی با بیان این‌که «باید اتفاقات بزرگی در کشور رخ دهد و همه در مسیر سازندگی کشور حرکت کنیم» به ساخت مسکن مهر در کشور اشاره کرد و گفت: ما از سال 86 عملا ساخت مسکن مهر را در کشور آغاز کردیم و تا کنون نزدیک به 4 میلیون واحد مسکن مهر به مردم تحویل داده شده و مابقی نیز تا آخر همین دولت به مردم تحویل داده می‌شود.

وی با بیان این‌که «کارهای بزرگ محصول عشق، ایمان، علم و عمل صالح است» به توسعه‌ پالایشگاه شازند اشاره کرد و گفت: بیش از 70 سال نفت ما در دست بیگانگان بود و آن‌ها از آن استفاده می‌کردند.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که «یکی از دلایل پیروزی متفقین در جنگ جهانی دوم استفاده آن‌ها از انرژی ارزان و مفتی بود که از چا‌ه‌های نفت ایران بیرون می‌کشیدند» گفت: ملت ایران بارها تلاش کرد که نفتش را در اختیار خود بگیرد و در این ارتباط تلاش‌ها و فداکاری‌های زیادی رخ داد.

وی با بیان این‌که «هنوز نفت ما به صورت کامل ملی نشده است»، ادامه داد: سال‌ها شاهد این بودیم که می‌آمدند با قیمت چندین برابر برای ما نفت را کشف می‌کردند و بعد از آن حفاری و بهره‌برداری می‌کردند و بعد از حفاری با هزینه‌های چند برابر پالایشگاه می‌ساختند و بخش عمده‌ای از پول ما این‌گونه می‌رفت و بعد از آن نیز در برابر نفتی که به آن‌ها می‌فروختیم کالا به ما می‌دادند که این کالاها بعضا چندان کیفیت مناسبی نیز نداشت و اکنون نیز بعضا این‌گونه است.

وی ادامه داد: در سال 85 ما حدود 75 میلیون لیتر روزانه مصرف بنزین در کشور داشتیم که حدود 30 میلیون لیتر آن را وارد می‌کردیم و اگر سهمیه‌بندی بنزین اجرا نمی‌شد، اکنون مصرف بنزین در کشور ما 130 میلیون لیتر در روز بود و ما مجبور بودیم که 85 میلیون لیتر در روز وارد کنیم که خوشبختانه با اجرای سهمیه‌بندی بنزین جلوی این موضوع گرفته شد؛ گرچه دشمنان از اجرای این موضوع ناراحت هستند.

رییس‌جمهور با اشاره به وابستگی برخی از کشورهای همسایه به کشورهای غربی در این زمینه گفت: ما حتی همسایه‌هایی داریم که نفت و گازشان را غربی‌ها از آن‌ها می‌خرند و در برابر آن‌ها می‌آیند برای‌شان ساختمان مثلا 800 متری می‌سازند و ما اکنون خدا را سپاسگزاریم که متخصصان ما با عشق و ایمان ایستاده‌اند تا حلقه‌های وابستگی را قطع کنند و ما اکنون در این این پالایشگاه مشاهده می‌کنیم که این حلقه‌های وابستگی در حال قطع شدن است.

وی با بیان این‌که «از لحاظ فنی و مهندسی در این پالایشگاه کارهای مهمی صورت گرفته است»، گفت: با اقدامات صورت گرفته ما اکنون در پالایشگاه‌سازی بی‌نیاز شده‌ایم و متخصصان ما می‌توانند خود پالایشگاه طراحی کنند و بسازند.

وی بار دیگر از تمام دست‌اندرکاران و مدیران این پروژه تشکر کرد و گفت: اکنون برای ما بنزین وارداتی معنایی ندارد مگر آن که اکتان آن بالا باشد که آن هم دیگر وارد نمی‌شود.

رییس‌جمهور با تاکید بر این‌که «ما نیاز داریم پالایشگاه بسازیم» گفت: باید توسط متخصصان ما یک پالایشگاه تمام ایرانی ساخته شود به نحوی که از صفر تا 100آن ایرانی باشد و باید روند به گونه‌ای باشد که دیگران در دیگر کشورها منتظر باشند تا متخصصان ما برای آن‌ها پالایشگاه بسازند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریم نفت ایران و با پررو خواندن آن‌ها، گفت: آنها به این محصول ما احتیاج دارند اما زور می‌گویند. در میدان سیاست به شما نیاز دارند ولی به گونه‌ای بیان می‌کنند که گویی شما به آن‌ها نیاز دارید و تازه منت نیز می‌گذارند.

وی گفت: ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که ظرف 10 سال آینده به جایی برسیم که اصلا نفت خام صادر نکنیم، البته اکنون در این راستا در حال حرکت کردن هستیم ولی باید سرعت‌مان را زیادتر کنیم.

احمدی‌نژاد گفت: وقتی نفت خام را در پالایشگاه‌های خودمان استفاده کنیم ، کف آن این است که بنزین و گازوئیل تولید می‌کنیم و می‌توانیم آن را به چهار برابر قیمت بفروشیم و سقف آن این است که محصولات پتروشیمی تولید می‌کنیم و می‌توانیم آن را 5 تا 10 برابر قیمت بفروشیم. و در واقع آن موقع است که می‌توانیم بگوییم نفت ملی شده است.

وی با بیان این‌که «آقای قاسمی (وزیر نفت) مرد عمل است، برای تحقق این مسائل یک عزم ملی ایجاد کرد»، گفت: با تحقق این موضوع تعداد پالایشگاه ما حداقل دو برابر و اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با بیان این‌که «ما باید با تمام کشورهای همسایه‌ خود ارتباط سیمی، کابلی و لوله‌ای داشته باشیم، یعنی صادرات برق، گاز، نفت داشته باشیم» گفت: با توجه به توانمندی‌ها و پتانسیل‌هایی که داریم نیازهای خیلی از کشورهای اطراف‌مان را تامین کنیم و معنای آن ایجاد امنیت و دوستی و همکاری پایدار است.

رییس‌جمهور با اشاره به اهمیت تعامل با همسایگان گفت: باید با تارو پود سیم‌ها و لوله‌های گاز، نفت و برق این ارتباط را افزایش بدهیم؛ گرچه بدخواهان از این موضوع ناراحت می‌شوند، شما دیدید که در مورد خط لوله صلح ( خط لوله گازی بین ایران و پاکستان) چقدر سر و صدا کردند، آن‌ها دوست ندارند که ملت‌ها با هم دوست باشند و روی پای خود بایستند در واقع قدرت مانور دشمنان ایجاد فاصله بین دولت‌ها و در داخل کشورها ایجاد فاصله بین مردم است.

وی با بیان این‌که «باید ایران را بسازیم و ایران باید با حرکت مبتنی بر ایمان، عمل صالح و عشق ومحبت در جهان الگو باشد» گفت:‌ ایران باید در قله قرار بگیرد و پیشتاز باشد. این سخنان ناسیونالیسم نیست خداوند این توان را به ملت ایران داده است و ما باید از این توان استفاده کنیم.

وی با بیان این‌که «وقتی می‌گوییم ایران، عده‌ای فکر می‌کنند که آن‌ها حذف می‌شوند»، گفت:‌ ایران است که پای اسلام مانده است و از اسلام عزت گرفته و به اسلام عزت داده است و با اسلام ، پیامبر و خاندان پیامبر عجین شده است.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که «استعداد و ثروت این سرزمین خدادادی است»، گفت: این وظیفه‌ ماست که ایران را روی قله قرار دهیم و آن را بالا ببریم و در واقع این یک ماموریت تاریخی است.

پیش از صحبت‌های رییس‌جمهور استاندار اراک، وزیر نفت، وزیر راه و شهرسازی و .... صحبت کردند در این مراسم با حضور رییس‌جمهور از متخصصان و کارکنان نمونه این پالایشگاه تقدیر شد و رییس‌جمهور به تمامی کارکنان این پالایشگاه وعده داد که پاداشی معادل حقوق و مزایای یک ماه به آن‌ها داده می‌شود.

در جریان سفر رییس‌جمهور به اراک از کنارگذر شمالی شهر اراک و همچنین 11 هزار و 200 واحد مسکن مهر در این استان بهره‌برداری شد.


:: موضوعات مرتبط: جامعه , سیاست , ,
:: برچسب‌ها: دکتر محمود احمدی نژاد , مجلس , سخنرانی , افتتاح , خودکفایی بنزین ,



سخنان وزیر اطلاعات
نوشته شده در جمعه 18 اسفند 1391
بازدید : 331
نویسنده : حسین

سخنان مهم وزیر اطلاعات درباره انتخابات ریاست جمهوری
فردی که دشمنان خارجی و ضد انقلاب دنبال کاندیداتوری‌اش هستند بدهی‌های زیادی به ملت ایران دارد / قصد دارند تمام تصمیمات دولت‌های نهم و دهم را زیر سوال برده و ناکارآمد جلوه دهند / مسکن مهر یکی از موفقیت‌های ناشی از گفتمان امام و رهبری توسط متعهدین به نظام بوده است

حجت‌الاسلام والمسلمین "حیدرمصلحی" صبح امروز در همایش "روحانیون‌سپاه" اظهار داشت: کشورمان علی‌رغم طراحی‌های سنگین و تحریم‌های شکننده در مقابله با نظام در حرکتی رو به جلو و مسیر تکاملی سیر می‌کند، البته در این میان برخی بی‌تدبیر‌ی‌ها، بداخلاقی‌ها و کج‌سلیقگی‌ها نیز وجود دارد که البته از ابتدای انقلاب بوده و باز هم خواهد بود ولی نکته مهم مسیر کشور است که در یک حرکت رو به جلو قرار دارد.

وی افزود: از لحاظ اقتدار ملی و بین‌المللی در سطحی قرار داریم که به رغم همه توطئه‌های استکبار و عواملش از جمله رسانه‌های استکباری، همه نقشه‌های آنان به واسطه تدابیر جمهوری اسلامی خنثی و بی‌نتیجه مانده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای هدف‌ آنها را تخلیه انرژی ارزشی مردم منطقه خواند و اظهار داشت: با همه این طراحی‌ها و توطئه‌ها، امروز کشور سوریه جانانه مقاومت کرده است.

وی ادامه داد: رؤسای برخی سرویس‌های اطلاعاتی منطقه‌ در دیدارهایی که با من داشته‌اند بارها به گرفتن انتقام از بشار اسد تاکید کرده‌اند، انتقامی که ناشی از حمایت بشار اسد از جریان مقاومت است و باید گفت اوضاع امروز سوریه انتقام غربی‌ها از جریان مقاومت است نه از سوریه.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی اقتدار کشورمان در مذاکرات هسته‌ای را ناشی از گفتمان انقلابی امام و رهبری خواند و تصریح کرد: این گفتمان در همه بخش‌های امروز ما حاکم است و پیشرفت‌های بسیار بزرگی که امروز پدید آمده و حتی بسیاری از آنها را از اعلام‌شان معذوریت داریم ناشی از همین گفتمان است.

وی ادامه داد: غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که تحریم‌ها در ایران نمی‌تواند اقتصاد را از پای درآورد اگرچه ممکن است مشکلاتی را بوجود آورد و ما هم نباید بگذاریم اقتصادمان شرطی شود ولی به طور کلی مسیر خودش را خواهد رفت و این حرکت رو به جلو و جایگاه اقتدارآمیز حول محور کلیدی و اصلی ولایت فقیه می‌گردد.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: امروز وقتی تحلیل‌گران غربی ساختار حکومتی ایران را مورد تحلیل قرار می‌دهند به صراحت اعلام می‌کنند که مدل ولایت فقیه یک نمونه بی‌بدیل است چرا که در این مدل مقوله عشق و دلدادگی وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: البته در طول انقلاب افراد بسیاری بودند که از این خط منحرف شده‌اند که این مساله هم طبیعی است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: در انتخابات 92 جریان فتنه در داخل، ضدانقلاب خارج نشین و غربی‌ها برنامه‌ریزی‌های سنگینی را انجام داده‌اند و چشم بسیاری به انتخابات است که تاکنون با توجه به بررسی‌های انجام شده 11 گفتمان دسته‌بندی شده است که مهمترین آن گفتمان مبتنی بر اسلام، انقلاب اسلامی، اندیشه‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است که گفتمان غالب ماست ولی نباید از گفتمان‌هایی همچون گفتمان فتنه و گفتمان گروه‌های التقاطی و سازش هم غافل شد؛ گفتمان‌های ترکیبی و نوظهور هم در این انتخابات به دنبال پیدا کردن جایگاه هستند که در برخی موارد با گفتمان ضدانقلاب ادغام می‌شوند و به یک نقطه مشترک می‌رسند.

وزیر اطلاعات یادآور شد: استراتژی تغییر نظام، امروز به استراتژی تغییر رفتار تبدیل شده است، دشمن هم برای این استراتژی از هر ابزاری استفاده می‌کند؛ گاهی اوقات برای تغییر رفتار برخی مسئولان با چند واسطه دست به کار می‌شوند بدون اینکه آن مسئول متوجه شود پشت این واسطه‌ها سرویس‌های اطلاعاتی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات سال 88 دشمن هدفش پیاده‌سازی کودتای مخملین با تمسک به تقلب بوده است، گفت: البته دشمن بعد از 88 هم بیکار ننشست و در سال 90 تاکتیک تضعیف قدرت ملی و عدم مشارکت مردم را برای انتخابات پایه‌گذاری کرد ولی به دلیل هوشیاری مردم و انسجام بین دستگاه‌های مختلف کشوری این انتخابات به یکی از بهترین ادوار انتخابات تبدیل شد به طوری که این هماهنگی بین‌ دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی آنقدر بی‌نظیر بود که کوچکترین درگیری و نزاع قومی که در دوره‌های قبلی انتخابات مجلس یافت می‌شد صورت نگرفت و حتی یک نفر هم در این انتخابات آسیب ندید.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی یکی از اهداف اصلی گفتمان‌های فتنه، اصلاحات و سازندگی را مقابله با رهبری خواند و گفت: آنها با هدف مقابله با رهبری و حضور در صحنه در حال ساماندهی خود هستند اما این حضور در صحنه چگونه امکان‌پذیر است وقتی که به طور مثال یکی از این افراد که همه شبکه‌های ضدانقلاب در داخل و خارج به دنبال کاندیداتوری وی هستند بدهی‌های زیادی به ملت ایران دارد و صرف سوابق مسئولیت وی در گذشته نمی‌تواند پرونده گذشته وی را به دست فراموشی بسپارد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: اردوگاه و تیم این فرد چگونه سخن از فقدان انتخابات آزاد به میان می‌آورند در حالی که 8 سال صدارت دوم خردادی‌ها بر مبنای همین انتخابات صورت پذیرفته است، ای کاش امکان انتشار اسنادی مربوط به همین افراد از جلسه خصوصی‌شان وجود داشت که در این جلسه جسارت‌هایشان به ساحت امام راحل و سخره گرفتن اصل ولایت فقیه را توسط همین فرد برملا می‌شد که در جلسه می‌گوید امام هم تحت فشار مقوله ولایت فقیه را قبول کرد!!

وی با اشاره به این سوابق تصریح کرد: این افراد چگونه می‌توانند به خود اجازه دهند که با کمال پررویی ضربه‌هایی که در فتنه 88 به مردم و انقلاب زدند و باعث خسران بسیار شده‌اند را فراموش کرده و با کمال پررویی به دنبال کاندیداتوری هم باشند در حالی که اصل انتخابات در کشور را زیر سوال می‌برند.

وزیر اطلاعات با اشاره به پروپاگاندای رسانه‌هایی همچون بی‌بی‌سی و VOA درباره درخواست‌ها از کاندیداتوری یکی از افراد وابسته به ارودگاه فتنه اظهار داشت: بی‌بی‌سی با چه توجیهی برای این فرد رپرتاژ می‌رود؛ بی‌بی‌سی می‌گوید گروهی از نخبگان از این فرد دعوت به عمل آوردند که به انتخابات بیاید وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم منظور از نخبگان در بی‌بی‌سی، داماد، اقوام نزدیک و هم‌پیالگان این فرد هستند، از طرف دیگر به فتنه‌گران زندانی خط داده‌اند که آنها هم مکاتبه کنند و بگویند شما حتی کاندیدا شوید و کاری به زندانی بودن ما نداشته باشید.

وی گفت: مدیرعامل اندیشکده واشنگتن به صراحت حرکت دوباره موج به اصطلاح سبز را یکی از فرصت‌های آمریکا می‌داند و می‌گوید که باید واشنگتن راهی برای کمک به فعالان سبز در ایران پیدا کند تا به واسطه آن رژیم را تغییر دهیم.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از صحبت‌های خود در همایش شهید "روحانیت‌سپاه" با اشاره به شناسایی شبکه رسانه‌ای ستاد عملیات روانی دشمن، ابراز داشت: طی یکسال و نیم اخیر بررسی‌های فراوانی صورت گرفت و مشخص شد که محور شدن یک خبر در رسانه‌های ضدانقلاب و برخی‌ روزنامه‌ها در داخل با یک شبکه هدایت می‌شود که تعداد قابل توجهی از اعضای تیم رسانه‌ای فتنه (در داخل و آنها که در مقطع فتنه فرار کرده‌‌اند)در آن فعال بوده‌‌اند و این شبکه از طریق چند نفر مستقیما با سرویس‌های جاسوسی ارتباط داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: یکی دیگر از ابزارهایی که دشمن به دنبال استفاده از آن است ناکارآمد جلوه دادن تصمیمات مسئولان نظام است به طور مثال قصد دارند تمام تصمیمات دولت‌های نهم و دهم را زیر سوال برده و ناکارآمد جلوه دهند؛ مثلا مسکن مهر یکی از موفقیت‌های ناشی از گفتمان امام و رهبری توسط متعهدین به نظام بوده است که نباید به خاطر برخی سوءتدبیری‌ها زیر سوال برود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهمی که دشمن می‌خواهد انتخابات 92 را به چالشی بزرگ برای نظام تبدیل کند، وسعت دادن به فتنه احتمالی است؛ دشمن می‌خواهد با استفاده از انتخابات شوراها در این انتخابات چالش را از تهران به سطح کشور توسعه دهد که هوشیاری بسیار زیادی را می‌طلبد.

وزیر اطلاعات مطرح شدن دستورکارهایی همچون "دولت وحدت ملی برای خروج از بحران" و تضعیف مسئولان نظام از سوی برخی عناصر تئوری‌پرداز وابسته به فتنه را طرحی از پیش ‌تعیین شده عنوان و خاطرنشان کرد:‌سیاه‌نمایی و بحرانی نشان دادن وضعیت نظام یک نقشه برای بازیابی فتنه است و باید در مقطع قبل و بعد از انتخابات هوشیاری بسیاری به خرج داد.
 


:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , جامعه , سیاست , ,
:: برچسب‌ها: وزر اطلاعات , انتخابات , فتنه , کاندیدای سوخته ,



مدعيان انحراف جواب بدين
نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391
بازدید : 345
نویسنده : حسین
سوال دانشجوی منتقد از رهبری ؛
چرا همه ی مشکلات را به گردن نیروهای خارجی (امریکای بیچاره!) می اندازید. رهبر کشور، خود باید پاسخگوی مشکلات کشورش باشد، نه یک کشور بیگانه ...



پاسخ رهبری؛

کاملاً درست است. اولاً امریکا خیلی هم بیچاره نیست؛ آنچنان هم که بعضی خیال میکنند، باچاره نیست! یک چیز میانه ای است. ما همه ی مشکلات را به گردن امریکا نمیاندازیم - مشکلات ما از خودمان است - منتها دشمن میخواهد از این مشکلات حداکثر استفاده را بکند و پدر کشور و ملت را دربیاورد؛ این را هم نگوییم؟!
ما نمیگوییم اگر تورم هست، تقصیر امریکاست؛ نه، اگر تورم و کاهش قدرت خرید و کمبود اشتغال هست، چه کسی گفته تقصیر امریکاست؟ این تقصیر خود ماست، تقصیر مسؤولان است؛ اما اگر اسم امریکا را میآوریم، میخواهیم بگوییم گرگی کمین گرفته و پشت خم کرده تا به شما حمله کند؛ از این غافل نباشید . به مسؤولان میگوییم ضعفها را برطرف کنید؛ به شما میگوییم متوجه این دشمن باشید تا به شما حمله نکند. وقتی دزدی کمین کرده است، وقتی حیوان وحشییی در کمین انسان است، وقتی دشمن سلطه گری در کمین یک ملت است، یکی از وظایف اساسی و مهم مسؤولان و رهبری کشور این است که به مردم بگویند توجه کنید؛ و نیز کارهایی که میدانند جلوی آسیب دشمن را میگیرد، به مردم بگویند و از آنها بخواهند؛ والّا نخیر، ما مشکلات داخلی کشور را به گردن امریکا نمیاندازیم.
اما اینکه رهبر باید پاسخگوی مشکلات کشور باشد، البته همینطور است و شکی در این نیست ؛ قانون هم موازین پاسخگویی را مشخص کرده است. هر کس به هر اندازه که حوزه ی اختیارات اوست، باید پاسخگو باشد. البته مسؤولیت مدیریت انقلاب با مدیریت اجرایی کشور فرق دارد؛ این را توجه داشته باشید. رهبری طبق قانون اساسی در کشور مسؤولیت اجرایی ندارد؛ جز در زمینه ی نیروهای مسلح . مسؤولیت اجرایی به عهده ی قوای سه گانه است، منتها مدیریت انقلاب - که همان رهبری باشد - مسؤولیت حفظ جهتگیری انقلاب و نظام را دارد؛ باید مواظب باشد انقلاب و نظام از آرمانها منحرف و منصرف نشود؛ فریب دشمن را نخورد و راه را عوضی نرود؛ اینها مسؤولیتهای رهبری است . مسؤولیت اجرایی به عهده ی مسؤولان اجرایی است و هر کس مسؤولیتی دارد، باید طبق مسؤولیت خود عمل کند.

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی‌

1382/02/22

........................................................................................................................

يه سوال از دوستان منحرف ياب!!

طبق اين سخنان رهبري باید مواظب باشد انقلاب و نظام از آرمانها منحرف و منصرف نشود.

حالا چطور رهبري از وجود جريان موهوم انحرافي و بزرگترين خطر اسلام باخبر نشدند؟؟؟!!!

........................................................................................................................

آیت الله خامنه ای، شهریور 1391، خطاب به رئیس جمهوری و هیئت دولت: در اين سالهائى كه دولت نهم و دولت دهم بر سر كار بودند تا امروز، گفتمان انقلاب و ارزشهاى‌‌انقلاب و چيزهائى كه امام به آن توصيه ميكردند و ما آنها را از انقلاب آموختيم، خوشبختانه برجسته شده. يك دوره‌‌اى بر ما گذشت كه اسم انقلاب و انقلابيگرى و اينها به انزوا افتاده بود. امروز خوشبختانه اينجور نيست، درست بعكس است. خب، هر بيننده‌‌اى احساس ميكند و مى‌‌بيند كه تلاش دشمنان در مقابله‌‌ى با جمهورى اسلامى در اين سالهاى اخير، در همين شش هفت سال گذشته و بخصوص در اين دو سه سال اخير، بيشتر شده. به نظر من يكى از علل اين دشمنى‌‌ها، همين پيشرفتهاى شماست. عامل دوم اين دشمنى‌‌ها، زنده شدن شعارهاى انقلاب است. هرچه شما شعارهاى انقلاب را پررنگ‌‌تر كنيد، آنها چهره‌‌شان عبوس‌‌تر و خصمانه‌‌تر ميشود؛ اين چيزِ طبيعى است.



يه سوال ديگه

چطور اين دولت منحرف و رمال گفتمان انقلاب و ارزشهاي انقلاب و چيزهائى كه امام به آن توصيه ميكردند و ما آنها را از انقلاب آموختيم، بر جسته كرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , جامعه , سیاست , احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: دکتر محمود احمدی نژاد , مجلس , سخنرانی , انحراف ,



وطنم پاره منم
نوشته شده در سه شنبه 24 بهمن 1391
بازدید : 325
نویسنده : حسین

 

بامن سخن بگو،این منم...فرزند آواره و خانه به دوش تو که سالهاست اسیر غربت است و سهمش از تو،تنها نامی در گذرنامه اش و نگاهی دور از افق های دورتر.


با من سخن بگو؛تمام وجودم تشنه شنیدن است.می خواهم راه رسم جاوید بودن را تنها از تو ای ایرانم،بیاموزم که قرن ها است که نامت همیشه برتارک این کره خاکی درخشیده و می درخشد.

لب از لب واکن و بغض های گره کرده ات را بگشا،نگاه ترک خورده ات،وجودم را به آتش می کشد با من بگو،از روز های آتش و خون،از تاراج اسکندرو تیمور وچنگیز که چه بی رحمانه،ازاجسادفرزندانت،قبرستان ها به پا می داشتند.

بخاطر بیاور خون سرخ فرزندانت را که شقایق های همیشه داغدار هنوز هم بعد از قرن ها عزادار چشمان اشکبار تو اند.....

ایران،ای خانه اول و آخر هر ایرانی.....

مرا به خود بخوان و به یاد بیاور روزی راکه تو را ترک می کردم گریان بودی و نالان گفتی فرزندم،تو ریشه در وجود من بسته ای هرگز در غربت به گل نخواهی نشست،اما گفتم:می روم تا نام و آوازه بلندت را در دشت های نا آشنای غربت،به انعکاس بنشینم شاید فراموش کرده بودم که فرزندان بزرگ تو در آغوش پاک تو،از کوه های سربه فلک کشیده ات اعتماد را.....


وازآبی بی کران دریاهایت،بزرگی آموختند،فردوسی در مکتب عشق تو عاشقانه می سرود که چو ایران نباشد تن من مباد 

سعدی به عشق بازگشت به عشق باز گشت به خاک پاک تو،سال ها کوله بار تنهایی اش را از تجربه های گرانقدر اندوخت تا بر روی قلب تو در شیراز،قلم عقل را به عشق بسپاردو جاودانه بیافریند.

حافظ  هنوز وامدار نگاه های عارفانه توست......

مولانا وقتی از تو دور افتاد  با جگر خونین سرود که بشنو از نی چون حکایت می کند،از جدایی ها شکایت می کند.

عشق اهورایی فرهاد،درامتداد کوه بیستون تو،شوری شیرین در دل نظامی به یادگار نهاد...امشب صدای تیشه از بیستون نیامد،،شاید به خواب شیرین،فرهاد رفته باشد.

ابو علی سینا به عشق نجات جان جگر گوشه های تو،تمام عمرش مهمان تبعید ودربه دری گشت....

ای ایران،آه،ای خاک پاک پدری ام


نام تو هنوز هم حسرتی ژرف بر وجودم به پژواک می نشیند،کاش بدانی من من هیچ گاه رنج های گذشته تو از گذران روز های دورتر از تمام تاریکی ها را به دست نامحدود باد نخواهم سپرد....

روز هایی که تکه تکه از وجودت را،هر شاه ظالمی در ازای چند روز هوسبازی و مهمانی به بیگانگان پیشکش می کردند و ناله های مردمت که چه ناباورانه،یوغ استعمار غریبه هارا به گردن می گرفتند.

با من از فرزندان بزرگ و پر آوازه ات بگو،امیرکبیرو میرزا کوچک خان و دلوارها،از رجایی هاو مطهری ها،بهشتی هاو شریعتی  ها که چگونه از عشق تو، نردبانی ساختند تا ابدیت...تانام تو را برتارک هستی رقم زنند...

از خمینی ات بگو...

از آ ن فرزند پاک سلاله محمد(ص) که تاب چکمه های استعمار را بر شانه ات به دوام ننشست و حسین وار عزم رهیدن کرد........

متن ارسالی از یک هموطن در کویت 




:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: وطن , ایران , ایران , وطن ,



به خاطر مردم مظلوم غزه
نوشته شده در پنج شنبه 5 بهمن 1391
بازدید : 321
نویسنده : حسین

به نام اللهپاسدار خون شهیدان

به خاطر مردممظلوم غزه


 

شاید آن روز که سهراب سرود:

«کودکان احساس زندگی زیباست....

سیب هست مهربانیهست تا شقایق هست زندگی باید کرد»

خبری از دل پر درد کودکان غزه نداشت


...............................................................................................................................................................

شهید مطهری می گوید:

اگرحسین بن‏ علی بود می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیربزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد . شمر امروز موشه دایان است. شمر هزار وسیصد سال پیش مُرد، شمر امروز را بشناس.

...............................................................................................................................................................

سخنان تکان دهنده شهید مطهری در مورد فلسطین

«والله وبالله ما در برابر این قضیه‏ مسئولیم . به خدا قسم مسئولیت داریم . به خدا قسم ماغافل هستیم . و الله قضیه ‏ای که دل پیغمبر اکرم را امروز خون کرده است ، این قضیهاست . داستانی که دل حسین بن علی را خون کرده ، این قضیه است . اگر می‏خواهیم‏ بهخودمان ارزش بدهیم ، اگر می‏خواهیم به عزاداری حسین بن علی ارزش‏ بدهیم ، باید فکرکنیم که اگر حسین بن علی امروز بود و خودش می‏گفت برای‏ من عزاداری کنید ، می‏گفتچه شعاری بدهید ؟ آیا می‏گفت بخوانید : ” نوجوان اکبر من” یا می‏گفت بگویید : ”زینب مضطرم الوداع ، الوداع ” ؟! چیزهایی که من ( امام حسین ) در عمرم هرگز بهاینجور شعارهای پست و کثیف ذلت آور تن ندادم و یک کلمه از این حرفها نگفتم؟! اگرحسین بن‏ علی بود می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیربزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد . شمر امروز موشه دایان است. شمر هزار وسیصد سال پیش مُرد، شمر امروز را بشناس. امروز باید در و دیوار این شهر با شعارفلسطین تکان بخورد. هی دروغ در مغز ما کردند که‏ آقا این یک مسئله داخلی است.مربوط به عرب و اسرائیل است . تلاش مامسلمین در این زمینه چه بوده است؟ به خدا خجالت دارد ما خودمان را مسلمان بدانیم ،خودمان را شیعه علی بن ابی طالب بخوانیم. آیا ما وظیفه نداریم که کمک مالی بهآنها بکنیم؟ آیا اینها مسلمان‏ نیستند، عزیزان ندارند؟ آیا اینها برای حق مشروعبشری قیام نمی‏کنند؟ « فضل الله المجاهدین باموالهم و انفسهم (سوره نساء ، آیه ۹۵) الذین‏ آمنوا و هاجروا و جاهدوا فیسبیل الله باموالهم و انفسهم»( سوره توبه ، آیه ۲۰) به وسیلهمال که می‏توانیم کمک کنیم . والله این انفاق واجب است، مثل نماز خواندن و روزهگرفتن واجب است. اولین سوالی که بعد از مُردن‏از ما می‏کنند همین است که در زمینه همبستگی اسلامی چه کردید ؟ پیغمبر فرمود : «من سمع مسلما ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم » هر کس بشنود صدای مسلمانیرا که فریاد می‏کند یاللمسلمین مسلمانان به‏ فریاد من برسید ، و او را کمک نکند ،دیگر مسلمان نیست ، من او را مسلمان نمی‏دانم . چه مانعی دارد که ما برای اینهاحساب باز کنیم ؟ چه‏ مانعی دارد که مقدار کمی از درآمد خودمان را اختصاص به اینهابدهیم ؟ مردمبیدار آن مردمی هستند که فرصت شناس باشند، دردشناس باشند، حقایق شناس باشند. منوظیفه خودم را عمل کردم . وظیفه من فقط گفتن بود و خدا می‏داند جز تحت فشار وجدانو وظیفه خودم چیز دیگری نبود. این کمک مالی را وظیفه‏ شما می‏دانم و وظیفه خودم وهر خطیب و واعظی می‏دانم که این را بگوید، بر هر خطیب و واعظی واجب می‏دانم کهچنین حرفی را بزند. مراجع تقلید بزرگی مثل آیت اللهحکیم و دیگران رسما فتوا داده‏ اند که کسی که در آنجا کشته می‏شود ، اگر نماز همنخواند شهید در راه خداست. پس بیاییم به خودمان ارزش بدهیم ، به کار و فکر خودمانارزش بدهیم ، به کتابهای خودمان ارزش بدهیم ، به پولهای خودمان ارزش‏ بدهیم ، خودمانرا در میان ملل دنیا آبرومند بکنیم . علت اینکه دولتهای‏ بزرگ جهان چندان دربارهسرنوشت ما نمی‏اندیشند ، این است که معتقدند مسلمان غیرت ندارد . آمریکا را فقطهمین یکی جری کرده است . می‏گوید مسلمان جماعت غیرت ندارد ، همبستگی و همدردیندارد. می‏گوید یهودی که‏ برای پول می‏میرد، جز پول چیزی نمی‏شناسد، خدایش پول است، زندگیش پول‏ است ، حیات و مماتش پول است ، به یک چنین مسئله حساسی که می‏رسدروزی‏ یک میلیون دلار به همکیشانش کمک می‏کند ولی هفتصد میلیون مسلمان دنیاکوچکترین کمکی به همکیش خود نمی‏کنند»

به امید ظهور امام مهدی(ع) که در همین نزدیکی است....


 

 


:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , جامعه , سیاست , ,
:: برچسب‌ها: Zion , شیطان , یهود , کابالا , صهیون ,



دل پاک ...!
نوشته شده در سه شنبه 26 دی 1391
بازدید : 324
نویسنده : حسین
دل پاک ...!

http://s3.picofile.com/file/7599274080/del_pak.jpg


مطلب مرتبط:

دل پاک باشه کافیه!


:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: دل پاک , مرجعه ,



شهر ما بوی حسين نميدهد ...
نوشته شده در پنج شنبه 23 آذر 1391
بازدید : 341
نویسنده : حسین

بسم رب الحسين

داشتم به اين قبل از محرم فكر ميكردم كه محرم كه بشه مهدی مياد تو شهرمون قدم ميزنه ...

ولی محرم اومد ولی ...

مهدی نيومد ...

ميگن سال به سال دريغ از پارسال ...

امسال كه ديگه شهرمون بوی حسين نميده ...

مردم به كار خودشون مشغولند و هيئت ها سال به سال كم رونق تر...

فقط هی برن سورچرونی و ...

و برن برای غذای مجلس حسين ولی ذره ای اندوه نداشته باشيم از غم حسين...

مصيبة ما اعظمها حسين ...

فقط بريم سورچرونی ...

كشته شد كه كشته شد غذای كجا بهتره آخر مجلس بريم به غذاش برسيم...

ای حسين ای حسين ...

و سری رفت به روی نيزه كه ما گناه نكنيم ولی ...

اگر دين نداريم آزاده باشيم ...

قربونت بشم آقا ...

فقط بگم من سگتم ...

دنيا يه طرف تو يه طرف ...

بقيه رو بيخيال شدم ...

فقط حسين ...

همه جا جار ميزنم از عشقت حسين ...

بزار بهم بگن ديوانه ...

عشق تو ديوانم كرده ...

بازم ميگم من ديوانه توام ...



:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: محرم , عاشورا , فرهنگ ,