پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مصاحبه احمدی دلاور
نوشته شده در جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 507
نویسنده : حسین
ولایتمدارنماها منتظر رسواییشان باشند !!

 
بخش اول:
اصلی ترین جملات :
1-رئیس‌جمهور تنها کسی است که نماینده کل ملت است
2-[رسیدن قیمت دلار به مرز 3 هزار تومان]، همان جنگ روانی است.
3-این لوس بازی است که بگوییم برای برگزاری اجلاس خرج نکرده ایم.چرا خرج نکردیم؟! خوب خرج کردیم! به هر حال ملتی که می خواهد دنیا را مدیریت کند باید هزینه کند.
4-مدیران دولت نه فراماسونرند،نه حجتیه‌ای و نه بهایی
5-اگر 100 سال هم بایستم، یک ثانیه هم یک بله به زیاده‌خواهان نمی‌گویم.
6-چرا به ملت می‌خواهید به زور القاء کنید و بگویید که تو اشتباه کردی که احمدی نژاد را انتخاب کردی؟
7-اگر می‌خواهید رئیس‌جمهور شوید در سال بعد خوب خود را معرفی کنید و ملت بعد از بررسی‌ها انتخاب می‌کنند. چرا تحمیل می‌کنید؟
8-حملات به دولت به دلیل این است که ما ارزشها را حفظ کرده ایم
 
جدا از بقیه بحث ها،دیشب از یه حرف احمدی دلاور خوشم اومد"اونم موقعی که گفت:ازکجا معلوم،که این سال، سال آخر دولت باشد!!!!
خیلی به فکر فرو رفتم تا شاید بفهمم دکتر عزیز چه در سر دارد"و چرا این جمله را بر زبان آورده!!!
آیا احمدی دلاور،راه شکست اصولگرایان ولایتمدارنما رو پیدا کرده؟؟؟؟
آیا برگ برنده ای دارد که اینطور سخن میگوید؟؟؟
آیا نمیشه حدس زد که احمدی دلاور،برنامه ویژه دارد و پیروزی کاندید خود را بالا میبیند؟؟؟؟
یعنی ممکنه مسائلی از قبیل انتشار 2 نوار 45 دقیقه ای و ... باعث کارهای شگفت انگیزی بشود؟؟؟؟
آیا بی آبرویی اصولگرایان و بابصیرتان دروغین نزدیک است؟؟؟
 طبق اعلام منبع موثق: بابصیرتان به اصطلاح ولایتمدار،دیشب سرشان را به دیوار کوبیدند!!!
جمله ای که خواب را از چشمان اصولگرایان ولایتمدارنما،ربود"

احمدی دلاور: از کجا معلوم که سال آخر دولت است؟؟؟

البته صادق زیباکلام هم اظهار داشته،که ذکر این جمله به هیچ وجه اتفاقی نبوده"و احمدی دلاورکاملا هوشمندانه این بحث رو پیش کشیده، ورییس جمهور به خوبی میدانسته،فردای مصاحبه اماواگر ایجاد میکند"
اینجا رو از روی تعصب حرف نمیزنم"ولی باید گفت:زیرک تر از احمدی دلاور ندیده ام !!!واقعا حرکاتش ازقبل مشخص نیست و ولایتمدارنماها رو غافلگیر میکنه"
بخش دوم:
 
یک نماینده بی سروپا مجلس(دهقان)،که الفبای سیاست را هم نمیداند،زبان به انتقاد از دولت گشوده و با وقاحت تمام،میگوید:دیشب آرزو کردم این دولت بی صداقت هرچه زودتر  تمام شود!!!!!!خب،آلوچه تو در حدی نیستی که اصلا بخوای درباره دولت حرفی بزنی"چه برسه زبان به عقده گشایی بازکنی"
جناب دهقان شنیدم با 700 میلیون میشه نماینده های مجلس را خرید"درسته؟؟؟قیمت شما چقدره که با دولت هماهنگ بشی؟؟؟همین حالا قیمتش رو بگو،خشکه حساب کنم،جیرینگی!!!!!
ایشون گفتند که رئیس جمهور باید بداند ایران روسیه و ایشان هم پوتین نیست و مدودف مورد نظر آقای احمدی نژاد نیز چنین جایگاهی در میان افکار عمومی ندارد و نخواهد داشت.
اولا برفرض که این ایده درنظر احمدی دلاور باشد،مشکلش چیه؟؟؟؟
این ملت است که باید انتخاب کند،تو هم یک رأی بیشتر نداری"چرا خودتو ملت جا میزنی؟؟؟ملت خودش میدونه چه کسی رو انتخاب کنه"حقیرتر از آنی که بخواهی شمششیر رو از رو ببندی واسه دولت عشق و اقتدار"
آقای دهقان، کلام آخر:
خداوکیلی خیلی دلم میخواد بفهمم از کدام صحبت احمدی دلاورسوختی و دردت اومده"راحت باش ویواشکی بگو"اونوقت منم بهت میگم:
آبو بریز همون جاییت که میسوزه،درست بریز داداش!!

:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: احمدی نژاد , مصاحبه , افشاگری ,



آیا زمستان عربی فرا رسیده؟
نوشته شده در جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 658
نویسنده : حسین

در پی اعتراضات گسترده مردم کشورهای عربی به فیلم موهن درباره پیامبر اسلام و گسترش این اعتراضات دراین کشورها که منجر به کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی و به آتش کشیدن شدن برخی سفارتخانه های آمریکا و کشورهای اروپایی در خاورمیانه شده، این سوال برای تحلیلگران غربی به وجود آمده که آیا بهار عربی به پایان رسیده و زمستان عربی آغاز شده است؟

در اینجا تفاوت بین مفهوم بهارعربی از منظر کشورهای غربی و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه از جمله ایران آشکار می شود.

به گزارش افکارنیوز؛ بهار عربی در نظر کشورهای غربی، سرنگونی پادشاهان دیکتاتور و رئیس جمهورهای مادام العمر بعضی از کشورهای منطقه و برقراری دموکراسی در این کشورها بوده است.

دموکراسی مدنظر غربی ها همان دموکراسی است که منافع آن ها را تامین کند؛ جامعه ای سکولار و دینی سازش پذیر و مذهبی بی تفاوت که بتواند هم زیستی مسالمت آمیز به ارمغان بیاورد و در صورت تعارض منافع وطن و منافع غرب، دموکراسی، غرب را به عنوان برنده بازی معرفی خواهد کرد.

اما بهار عربی در نظر ایران، همان بیداری اسلامی است که به کرات از صحبتهای مسئولین ایرانی شنیده شده است.

این بهار سرآغاز زنده شدن اسلام و احیای دستورات و عدالت اجتماعی اسلامی و در یک کلام جاری شدن اسلام در زندگی فردی و اجتماعی شهروندان کشورهای منطقه است.

بهار عربی آنطور که غربی ها گمان می کردند اصلا رخ نداده است که زمستانش برسد.

بوی بهاری که در کشورهای عربی به مشام می رسید، بیداری اسلامی بود که همچنان ادامه دارد و نتایج آن هر روز بیشتر هویدا و آشکار می شود.

این تفاوت پس از انتشار اخباری درباره ساخت و پخش فیلم موهن و توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام آشکار شد.

توهین به پیامبر اسلام موجب شد تا کشورهای منطقه نسبت به پیامبر خود تعصب و حساسیت زیادی داشته و احساسات خود را بروز دهند و اعتراضات گسترده ای به راه اندازند.

همین امر موجب ناامیدی غربی ها شد؛ به گونه ای که هیلاری کلینتون در مراسمی که برای بزرگداشت کشته شدگان امریکایی در لیبی برگزار شد گفت: مردم مصر، لیبی، یمن و تونس حکومت ظالمانه دیکتاتورها را با حکومت ظالمانه انبوه مردم عصبانی معامله نکرده اند.

از دید خانم کلینتون جمعیتی معترض نسبت به هتاکی به مقدسات بسیار خطرناک تر از یک دیکتاتور است.

آسوشیتدپرس با اذعان به این نکته نوشته: به استثنای معمر قذافی که انسانی نامتعادل بود بقیه دیکتاتورهای منطقه در زمانی که در قدرت بودند عناصر قابل اعتمادی از نظر آمریکا بودند و آمریکا هیچ وقت مشکلی با این دولت ها نداشته و این دولت ها حافظ منافع آمریکا در بین ملت خود بودند.

به نظر می رسد آمریکا با ناامید شدن از این انقلاب ها به دنبال بهانه هایی برای ضربه زدن و ایجاد انحراف در این انقلاب ها باشد و از ابزارهایی مانند حقوق بشر برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کند.

بیداری اسلامی روز به روز ابعاد گسترده تری از خود نشان می دهد و لذا آمریکا و هم پیمانانش در آینده ای نزدیک شاهد برافراشته شدن پرچم اسلام در جهان و قدرتمندشدن کشورهای اسلامی در جهان خواهند بود.

مجتبی خانیان ایران منطقه جنگ

منتشر شده در: افکارنیوز


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: زمستان عربی , بهارعربی ,



روی ملکه انگلیس کم شد
نوشته شده در جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 608
نویسنده : حسین

در دنیا مراسم های مجلل و پر هزینه ای برای ازدواج تاکنون برگزار شده است. یکی از این مراسم ها که اخیرا برگزار شده   بود مراسم ازدواج کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام بود که با هزینه ای هنگفت از جیب مردم انگلیس برگزار شد. اما روز جمعه مراسم ازدواج دختر سلطان برونئی با شاهزاده حاجی محمد رزینی برگزار شد که در نوع خود بی نظیر بود و هزینه  بسیار زیادی برای این مراسم صرف شد. به صورت تقریبی 2000 نفر در این مراسم شرکت داشتند . این مراسم در کاخ استانا نورالایمان برگزار می شود که دارای 1700 اتاق بوده و مملو از طلا و تزئینات زینتی است. قیمت لباس دختر سلطان در این مراسم 400 هزار دلار تخمین زده شده است و در کل 20 میلیون دلار برای این مراسم هزینه شده است. در حالی که کشور برونئی جز فقیرترین کشورهای دنیاست و سطح رفاه مردم در این کشور بسیار پایین است مشخص نیست هدف از این مراسم پرهزینه در این کشور چیست.

سلطان برونئی عکس عروسی طلا کاخ

منتشر شده در: فرهنگ نیوز


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: ملکه پروی انگلیس , ملکه خرفت انگلیس ,



ادعای جدید آمریکادر مورد ایران
نوشته شده در جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 574
نویسنده : حسین
 به گفته مقامات آمریکایی این هواپیماها متعلق به ایران ایر، ماهان و یاس ایر بوده اند و نیروهای ایرانی تحت پوشش کمک های بشردوستانه فعالیت می کرده اند.آمریکایی طی چند سال گذشته ایران وصنعت هوایی ایران را مورد تحریم های شدید قرار داده است ولی نتیجه ای از این تحریم ها عاید آمریکا و همپیمانانش نشده است.

 این اخبار بعد از صحبت های سردار جعفری در مورد کمک های ایران به سوریه با شدت بیشتری منتشر می شود و هدف آن تخریب وجهه ایران در دنیا و متهم کردن ایران به ایجاد جنگ و درگیری و گسترش تروریست در دنیاست.

این اظهار نظرها و این اخبار نشان دهنده ضعف و شکست آمریکا در مقابل استقامت و پایداری ایران است.

منتشر شده در: فرهنگ نیوز


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: ادعای آمریکا در مورد ایران ,



خط قرمز برای ایران کشیده شد
نوشته شده در جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 505
نویسنده : حسین

شاید به  ذهن کسی هم خطور نمی کرد منظور نتانیاهو از تعیین خط قرمز، به دست گرفتن ماژیک قرمز و کشیدن یک خط قرمز باشد. کاری که به دور از عقل و به نوعی کمدی و مضحک به نظر می رسد.

نتانیاهو روز پنجشنبه طی سخنرانی خود سازمان ملل نقاشی یک بمب را به دست گرفته و یک خط قرمز در بالای بمب کشیده و آن را خط قرمز برای ایران معرفی کرد.

این فیلم فکاهی و کمدی که نتانیاهو پنجشنبه در سازمان ملل اجرا کرد نشان از ترس مفرط و ضعف اسرائیل در برابر عزم راسخ ایران در رسیدن به اهداف خود بود.

به عقیده نتانیاهو ایران در طی کمتر از یک سال آینده به بمب اتمی دست خواهد یافت. همین نکته بزرگترین تناقض در صحبت های اسرائیل است. اسرائیل طی 10 سال گذشته پیوسته ایران را دارای بمب اتمی معرفی کرده است. بخصوص زمانی که سانتیریفیوژ های آلوده به غنی بالای 90 درصد در ایران پیدا شده بود. اما اکنون برای تحریک افکار جهانی زمان یک سال را برای دستیابی ایران به سلاح هسته ای معرفی می کند.

نتانیاهو از چندی پیش با فشار بر اوباما خواهان تعیین خط قرمز برای ایران بود اما اوباما که این روزها به شدت درگیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست به این درخواست نتانیاهو بی توجهی کرده و این درخواست را رد کرد. ناامیدی نتانیاهو از اوباما باعث شد خود ماژیک قرمز به دست گرفته و خط قرمزی برای ایران ترسیم کند.

اگر اسرائیل قدرت و توانایی تعیین خط قرمز و اولتیماتوم برای ایران را داشت همان ابتدا خود این خط قرمز را تعیین می کرد و دست به دامن آمریکا نمی شد و به همین دلیل نیز نتانیاهو مجبور شد از ماژیک و نقاشی برای کشیدن خط قرمز برای ایران استفاده کند. کاری که رهبران اسرائیل نیز به آن خواهند خندید.

نکته جالب در سخنرانی نتانیاهو این بود که در این سخنرانی به صورت صریح عنوان نشد که اگر ایران از این خط قرمز عبور کند چه اتفاقی می افتد و آیا اسرائیل به ایران حمله خواهد کرد یا نه.

 

خط قرمز نتانیاهو ایران


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: نتانیاهو خراب ,



مرسی نادان
نوشته شده در جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 567
نویسنده : حسین

درود دوستان خوبم

امروز بیانات رئیس جمهور  سرزمین کهن و تاریخی مصر در سازمان ملل رو میدیدم/ایشون در بخشی از سخنانش بر علیه اسراییل و در بخشی هم به نفع جمهوری اسلامی ایراد موضع نمود.اما اون چیزی که موجب نادانی این مردک هست به زبان راندن نام مجعول خلیج فارس هست که واقعا تعجب منو برانگیخت/ من همیشه برای پیگیری مواضع جمهوری اسلامی اخبار شبکه خبر و گاهی هم خبر بیست و سی رو میبینم..امشب منتظر این بودم که تلوزیون حاج عزت ضرغامی واکنشی صریح نسبت به این موضع نشون بده ولی با کمال تعجب دیدم موضع تلوزیون ایران کلی ذوق و شوق از این بود که مرسی به نفع فلسطین و ایران حرف زده است که واقعا حال منو بهم زد.واقعا این مسولان ایرانی هستند؟ هرکشوری بود واکنشی مهم نشون میداد و یا سفیر کشور مقابل رو فرا میخوند یا اگه سفیر نداشت از طریق دفتر حافظ منافع واکنش نشون میداد/. واقعا اینها به کدامین سو میروند ؟ دفاع از فلسطین و انرژی اتمی ایران به بهای از بین رفتن تمامیت ارضی کشور ؟ خجالت نمیکشید ؟ تمامیت ارضی که نباشه کشوری نمیمونه به نام ایران که شما بخواهید مسولش باشید و براش انرژی اتمی بیارید؟ به این فکر کردید؟مرسی هم ثابت کرد مثل بشار اسد در ندانستن نام هزاران ساله ی این منطقه از جهان نادان هست و یا حداقل خود را به نادانی زده است/.

پی نوشت 1:سخنرانی سازمان ملل رو که میدیدم اوباما که مزخرفات همیشگی خودش رو زد و ضعفش در سیاست خارجی رو بار دیگه به رخ کشید. نتانیاهو هم حرف زد یه خورده ایدئولوژیک گفت و یه خورده هم اتهام زنی کرد و موهوم مزخرف گفت//از همه بهتر و اونی که به دلم نشست سخنرانی محمود عباس بود که با حرفاش بار دیگه توجه و خشم جهانیان رو به اسراییل جلب کرد .

پی نوشت 2: سازمان ملل در ماهیت خودش گاهی دموکرات و گاهی هم دیکتاتور میشه// دیکتاتوری اون خیلی این روزها بارز شده و اون بخش حق وتو رای شورای امنیت هست که از یک طرف آمریکا هرگونه رای به تشکیل کشور فلسطینی  و از یک طرف هم روسیه هرگونه بیانیه و اقدام مستحکم رو در قبال سوریه وتو میکنه و بر جنایات بشار اسد خونخوار پوشش میذاره//بیچاره ملت های سوری و فلسطینی!این سازمان مگه اسمش ملل نیست؟ شاید ملل مختص کشورهای دارای حق وتو باشه؟!!

:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: مرسی نادان , خلیج پارس ,



بازدید : 631
نویسنده : حسین

پایگاه اینترنتی وال‌استریت‌ژورنال 14 آگوست 2012 (24‌مرداد) به برنامه هسته‌ای ایران پرداخت و نوشت: بحران هسته‌ای ایران حدود 20 سال به طول انجامیده و در این مدت، شورای امنیت قطعنامه‌هایی علیه آن تصویب کرده است. بسیاری معتقدند تنها گزینه نظامی می‌تواند ایران را متوقف کند، اما به‌نظر می‌رسد ایران این تهدید را جدی نگرفته است. در عین حال، مشارکت ایران در سازمان‌های بین‌المللی، اصول بنیادین آن‌ها را تضعیف می‌کند. منشور سازمان ملل می‌گوید عضویت برای کشورهای دوستدار صلح که به الزامات این منشور پایبند هستند، آزاد است و... می‌توانند و مختار هستند که این الزامات را اجرا کنند.» جمهوری اسلامی به طور شفاف پایبند به این الزامات نیست.
در ادامه مقاله آمده است: ایران بارها خواستار نابودی اسرائیل شده و از لحن یهودستیزی و ضداسرائیلی در موضع‌گیری‌های خود استفاده کرده که این موضوع، ناقض کنوانسیون ژنو است. در عین‌حال، ایران بارها مورد تحریم شورای امنیت و محکومیت از سوی آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای قرار گرفته است. کمک به رژیم اسد در کشتار شهروندان سوری را نیز باید به پرونده ایران افزود. همچنین این کشور به‌طور منظم میزبان نشست‌های نفی هولوکاست است. با وجود این، سازمان ملل از رهبران ایران استقبال کرده است. ایران اخیراً در طول اجلاس مبارزه با مواد مخدر، «صهیونیست‌ها» را به گسترش و توزیع مواد مخدر در سراسر جهان متهم کرد. ایران سایر سازمان‌های بین‌المللی را نیز تضعیف می‌کند. در حال حاضر، صندوق بین‌المللی پول با بانک مرکزی ایران همکاری می‌کند و حسابی حدود یک میلیارد دلاری از این بانک در اختیار دارد.
در پایان مقاله آمده است: آمریکا و اتحادیه اروپا این بانک را به دلیل پولشویی از جمله انتقال پول به نیروهای نظامی ایران و فعالیت‌های هسته‌ای این کشور تحریم کرده‌اند. شرکت ایران در این سازمان‌ها غیرقابل قبول است. ایران باید به‌دلیل سرپیچی از قوانین بین‌المللی پاسخگو باشد. ماده ششم منشور سازمان ملل به‌صراحت از اخراج اعضایی سخن به میان می‌آورد که به طور مداوم اصول مندرج در این منشور را نقض کرده‌اند. مجازات کمتر در ماده پنجم درج شده که در آن از تعلیق حقوق و مزایای عضویت سخن به میان می‌آید. همچنین سازمان ملل قدرت رد اعتبارنامه‌های هیئت ایرانی را دارد؛ همچنان که در مورد هیئت آفریقای جنوبی در سال 1974 این اقدام را صورت داد.


تحلیل‌ها: این پایگاه اینترنتی صهیونیستی که دستش را از همه جا کوتاه شده دیده و از اینکه ایران تسلیم فشارهای وارده نشده عصبانی است، به موضوعاتی توسل پیدا کرده که یا درباره ایران صدق نمی‌کند مانند بحث عضویت کشورها در سازمان ملل که در ابتدای مطلب به آن اشاره شده است و یا کاملاً درباره آمریکا و رژیم صهیونیستی صدق می‌کند، مانند کشتار شهروندان و یا توزیع گسترده مواد مخدر. اگر ادعاهای واهی اینچنینی در عمل برای آمریکا و رژیم صهیونیستی آورده‌ای داشت، خیلی پیش‌تر به سراغ آن می‌رفتند.


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: آمریکا , رژیم صهیونیستی , ایران ,



نواقص رژیم صهیونیستی
نوشته شده در جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 570
نویسنده : حسین

پایگاه اینترنتی آتلانتیک 12 آگوست 2012 (22 مرداد) در مقاله‌ای به پیامدهای منفی حمله رژیم صهیونیستی به تأسیسات هسته‌ای ایران پرداخت و نوشت: سردبیر روزنامه هاآرتص نوشته است به‌نظر می‌رسد جهان این موضوع را که اسرائیل به‌زودی به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند، پذیرفته است. به‌طور واضح، دولت اوباما نیز معتقد است اسرائیل به تحقق فوری این هدف نزدیک شده است.
در ادامه مقاله آمده است: به هر حال، حمله اسرائیل پیامدهایی خواهد داشت که عبارتند از: 1- مردم بی‌گناه کشته خواهند شد. کاملاً محتمل است که حمله محدود اسرائیل می‌تواند به کشته شدن مردم بی‌گناه بینجامد و حمله تلافی‌جویانه ایران نیز به کشته‌شدن مردم بی‌گناه اسرائیل بینجامد. 2- نیروی هوایی اسرائیل بسیار ماهر و شجاع است؛ اما از ظرفیت‌هایی شبیه نیروی هوایی آمریکا برخوردار نیست. خطراتی مانند سقوط هواپیماهای اسرائیل و کشته و دستگیر شدن خلبان‌های آن‌ها وجود دارد. 3- در صورتی که حمله اسرائیل با موفقیت صورت گیرد، تنها برنامه هسته‌ای ایران به تأخیر می‌افتد و حتی ممکن است روند پیشرفت آن را تسریع کند. هر‌گونه حمله پیشگیرانه اسرائیل این موضوع را در ذهن ایرانی‌ها حتی غیرایرانی‌ها یا مخالفان رژیم ایران تداعی می‌کند که این کشور برای محافظت از خود به تسلیحات هسته‌ای نیاز دارد. 4- حمله اسرائیل ممکن است به برانگیخته شدن موجی از احساس همدلی در میان عرب‌های سنی در خاورمیانه بینجامد.
در پایان مقاله آمده است: حمله اسرائیل سه پیامد منفی دیگر نیز خواهد داشت. 1- حمله اسرائیل به ایران می‌تواند جنگی فراگیر و بی‌پایان در پی داشته باشد و شرایط به‌گونه‌ای وحشتناک رقم خواهد خورد. 2- چنین حمله‌ای فاجعه‌ای برای روابط اسرائیل و آمریکا خواهد بود. در حال حاضر، در میان جامعه آمریکا همدلی چندانی با ایران وجود ندارد. در صورت حمله اسرائیل، ایرانی‌ها اهداف آمریکا را مورد حمله قرار خواهند داد که سبب می‌شود جامعه آمریکا به‌دلیل اینکه اسرائیل سبب بروز این واکنش از سوی ایران شده است، نسبت به اسرائیل رویکرد منفی پیدا می‌کند و 3- رئیس‌جمهور کنونی ایران در مورد جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران موضعی بسیار جدی دارد. به نظر می‌رسد او در نهایت، به توسل به زور مجبور می‌شود تا از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای جلوگیری کند. در صورتی که اسرائیل به طور یکجانبه علیه ایران اقدام کند، موقعیت اوباما به‌شدت تضعیف می‌شود. بار دیگر ذکر این نکته ضروری است که حمله اسرائیل در نهایت شرایطی برای تسریع برنامه هسته‌ای ایران فراهم می‌کند.


تحلیل‌ها: اگرچه محور یادداشت این پایگاه اینترنتی، حمله رژیم صهیونیستی به ایران است؛ اما در خلال تحلیل و در پایان آن، مدام به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهد و با زبان تحلیل به این رژیم گوشزد می‌کند که چنین حمله احتمالی، قطعاً به ضرر رژیم صهیونیستی است و حتی می‌تواند وضعیت را بیش از این به‌نفع ایران تغییر دهد.


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: نواقص رژیم اشغالگر ,