پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 504
نویسنده : حسین

«خسارتي كه نتانياهو به اسرائيل زد، بسيار است. او اسرائيل را در دنيا به انزواي بي سابقه كشانده است.

به گزارش کیهان، اين مطلب را سردبير مجله آمريكايي نيويوركر به يك روزنامه سوئيسي گفته است. روزنامه نويه زوريخر سايتونگ در گزارشي تأكيد كرد: نخست وزير اسرائيل نيز هفته هاست هيچ فرصتي را از دست نمي دهد براي اينكه قضاوت خود را درباره روش برخورد با بلند پروازي هاي هسته اي ايران مطرح كند. اما در رسانه هاي اسرائيلي بلافاصله از حضيض و سقوط بي سابقه در مناسبات با آمريكا حرف به ميان آمد. همچنين اين نكته قابل تأمل در افواه منتشر شد كه نتانياهو از آمريكا مي خواهد براي ايران خط قرمز تعيين كند اما خود چراغ قرمزي را كه مخصوص وي است ناديده مي گيرد.

اين روزنامه با وجود اينكه تصريح كرد:«اسرائيل در حال تبليغات نفرت پراكنانه عليه ايران است»، افزود: ديويد رمنيك سردبير مجله آمريكايي نيويوركر يكي از زبان آورترين منتقدان نتانياهو، وضعيت را جدي مي بيند. به باور او خسارت به وجود آمده به دست نتانياهو بسيار است. رمنيك مي گويد نتانياهو، اسرائيل را در صحنه جهان به انزوايي بي سابقه كشانده است اما نه تنها به دليل جنگ طلبي هايش عليه ايران. اتحاد رئيس دولت با نيروهاي مرتجع در اسرائيل چشم انداز رسيدن به توافق با فلسطيني ها را به دور دست ها برده اگر كه حتي ناممكن نساخته باشد.

نويه زوريخر سايتونگ خاطرنشان كرد: معلوم نيست نتانياهو با تهديدها و خواسته هايش دنبال چيست. كم نيستند در اسرائيل شخصيت هاي مهمي كه با تأ كيد از حمله نظامي به ايران برحذر مي دارند. اينان استدلال مي كنند كه ظرفيت هسته اي ايران را نمي توان تنها با وسايل نظامي از بين برد، و در صورت حمله خطر آتش سوزي سراسري منطقه را تهديد مي كند و رهبري ايران قدرتمندتر مي شود.

اين روزنامه در پايان نوشت: نگراني نخست وزير اسرائيل دو علت عمده دارد. غير از خطر برنامه هسته اي ايران، منطقه در دو سال گذشته دچار تغيير اساسي در زمينه انقلاب ها و بهار عربي شده است.

کد خبر:138669 -

:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: نتانیاهو , خرفت ,



آیت الله مصباح یزدی
نوشته شده در دو شنبه 10 مهر 1391
بازدید : 582
نویسنده : حسین
مباحثاتی که طی چند هفته اخیر در پیرامون شیوه مواجهه حضرت آیت الله مصباح یزدی با پدیده های اجتماعی و سیاسی و ضرورت احتراز از دوقطبی های کاذب صورت گرفت ، واجد برکاتی فراوان و موجب غبار روبی از نقاط پرابهام تاریخ معاصر ایران شد. هرچند که در این میان برخی حامیان حضرت آیت الله مصباح یزدی و از جمله سایت رجانیوز ، مداوما در تلاشند تا با ارائه فاکت های تاریخی اثبات کنند  که تفکرات حضرت آیت الله مصباح یزدی در پروژه هایی نظیر پروژه شریعتی ستیزی با اندیشه های شهید مطهری، علامه طباطبایی و ... همسو و همساز است.

 

 


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: انتقاد ,



این سال آخر دولت شما
نوشته شده در یک شنبه 9 مهر 1391
بازدید : 537
نویسنده : حسین

روز پنجشنبه دوم شهریور ۱۳۹۱ در آغاز هفته دولت، امام خامنه ای در دیدار هر ساله خودشان با رئیس جمهور و هیأت دولت، به نکات مهم و برجسته ای در رابطه با دولت نهم و دهم اشاره کردند. بیاناتی که جو کلی حاکم بر آن "رضایت" معظم له را از عملکرد و سیاست های کلی دولت نشان می داد و در واقع قوت قلبی بود برای اعضای دولت برای اینکه با تمام توان در این یک سال باقی مانده از دوران خدمت خود، در برابر دشمنی ها و توطئه های افراد خائن و بعضاً نادان و یاوه سرایی های عده ای ذی نفع کم خرد و حقیر، ایستادگی کرده و با استمرار نقاط قوت، نقاط ضعف خود را نیز اصلاح کنند.

"خداى متعال به شماها اجر بدهد. ان‌‌شاءالله برويد كارها را با جديت دنبال كنيد. دولت نهم و دولت دهم شناخته شده به پركارى، پشتكار و خسته نشدن؛ سعى كنيد اين حالت را، اين سُمعه‌‌ى خوب را تا آخرين لحظات حفظ كنيد؛ خدا هم ان‌‌شاءالله كمكتان خواهد كرد."

 در اینجا حاشیه هایی در کنار بخش هایی از این بیانات آورده شده است:

(بیانات + فایل صوتی)

***

دولت دهم: ایستادگی در برابر جبهه دشمن

* اين سال آخر دولت شما، سال مهمى هم هست؛ هم از جهت شرائط بين‌‌المللى و شرائطى كه وجود دارد، سال بسيار مهمى است - يعنى شما در حال مواجهه با زورآزمائى قدرتهاى مستكبر هستيد كه دارند همه‌‌ى توانشان را خرج ميكنند، شايد بتوانند شما را به عقب‌‌نشينى و قبول شكست وادار كنند؛ شما هم بايد از همه‌‌ى توانتان استفاده كنيد تا بتوانيد اين توهّم باطل ذهن دشمن را به هم بزنيد - هم از جهت آخرين بودن. در واقع شما در سال آخر ميخواهيد اين كتاب طولانى و پر حجم خدمات دولت را شيرازه‌‌بندى كنيد و آماده كنيد و تحويل بدهيد. يعنى بايد واقعاً امسال كار اگر نگوئيم جدى‌‌تر از هميشه باشد، بلاشك بايد در اين سال آخر هيچگونه كوتاهى و سستى‌‌اى در كار نباشد.

* خوشبختانه كشور در حال پيشرفت است.

* خب، دشمنان ما اقدامهاى جديدى هم دارند ميكنند، كه اين اقدامها تدابير و راهكارهاى جديدى ميطلبد.

* يعنى تصور نشود كه دشمن از ادامه‌‌ى دشمنى‌‌هاى خودش دست برداشته؛ نه، آنها دنبال راهِ كارند. چون كارهائى كه انجام دادند، به نتيجه نرسيده، حتماً دنبال راهكارهاى ديگرى خواهند بود - كه البته آنها هم به نتيجه نخواهد رسيد - شما آن راهكارها را حدس بزنيد و از پيش، خودتان را آماده كنيد.

* تمركز در تصميم‌‌گيرى، معنايش تمركز تصميم‌‌گيرى در دولت است؛ يعنى همه‌‌ى افرادى كه در بخشهاى مختلف دولت با آقاى رئيس‌‌جمهور همكارى ميكنند، بايد مسئوليت مشترك احساس كنند - يعنى هماهنگى كنند - در دولت، همه با هم تصميم بگيرند. در اين زمينه، مسئله‌‌ى مسئوليت مشترك را واقعاً بايد در دولت جدى گرفت. هر كارى كه يك وزارتخانه‌‌اى انجام ميدهد، همه‌‌ى وزرا و مسئولينى كه دور ميز هيئت دولت مى‌‌نشينند، بايد احساس كنند كه در اين تصميم‌‌گيرى يا در اين اقدام، سهيم و شريكند. اگر اين شد، آن وقت كارها با هماهنگى پيش ميرود؛ نه اختلاف در عملكرد، نه اختلاف در فهم مسائل، نه اختلاف در آمارها، پيش نمى‌‌آيد.

 

نقاط قوت عملکرد دولت از منظر امام خامنه ای

* در طول اين چند سال در كشور كارهاى وسيع عمرانى انجام گرفته؛ بخصوص در مناطق دوردست، در بخشهاى مختلف؛ اينها واقعاً كارهاى مهمى است؛ اين يك رويكرد بسيار مهمى در حركت دولت است.

* از اين قضيه بگيريد، تا پيشرفتهاى چشمگيرى كه در زمينه‌‌ى علم و فناورى به وجود آمده.

* در زمينه‌‌ى ارتقاء جايگاه كشور در عرصه‌‌ى سياست خارجى و مسائل بين‌‌المللى هم همين جور است. امروز در عرصه‌‌ى سياست خارجى، ثقل و وزنه‌‌ى كشور با چند سال قبل تفاوت دارد؛ ما در مسائل، تأثيرگذاريم؛ اينها مهم است.

* مسئله‌‌ى برجسته شدن ارزشهاى انقلاب است. در اين سالهائى كه دولت نهم و دولت دهم بر سر كار بودند تا امروز، گفتمان انقلاب و ارزشهاى‌‌انقلاب و چيزهائى كه امام به آن توصيه ميكردند و ما آنها را از انقلاب آموختيم، خوشبختانه كاملاً برجسته شده: مسئله‌‌ى ساده‌‌زيستى مسئولان، استكبارستيزى، افتخار به انقلابيگرى.

* يكى از عوامل گرايش مردم به دولت، همينهاست؛ يعنى مردم به اين ارزشها اهميت ميدهند. مسئله‌‌ى دعوت به عدالت، مسئله‌‌ى ساده‌‌زيستى، دور بودن مسئولان از تجمل؛ اينها خيلى چيزهاى مهمى است.

* تلاش دولت در جهت ارتباط با مردم، تلاش فوق‌‌العاده‌‌ى كارى كه خوشبختانه در دولت مشاهده ميشود؛ اينها چيزهاى خوبى است.

 

(البته قابل توجه است که در فرهنگ نامه ی بعضی از بزرگان و در میان قبایل اشرافی "میراث خواران انقلاب" از این عملکردها و این منش دولت نهم و دهم با عنوان "مواضع انحرافی منحرف ترین دولت اسلامی!!!" یاد می شود.

جای بسی تأسف است که در زمانه ای که انقلاب اسلامی در شرف الگو شدن برای آزادگان جهان است، عده ای انسان حقیر، اسیر هوای نفس، خائن و نادان، با تکمیل پازل دشمن عده ای هم با تبدیل شدن به بوق تبلیغاتی برای دشمن، به مقابله با دولتی برخاستند که در برابر دشمنی جهانخواران ایستاده است!

حضرات مستحضر باشند که ملت ایران کور نیست، بر فرض اگر هم بود زبانم لال، امام این امت آنجایی که لازم است کدهای اساسی را آنچنان صریح بیان می کنند که ملت به بصیرت بیفتد! پس پیوستگان به جبهه ی دشمن بدانند که این تلاش های مذبوحانه از دید مردم پنهان نخواهد ماند و به حول و قوه ی الهی در زمان مناسب به میزان پاسخ داده خواهد شد.)

 

علت افزایش تلاش دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی "بخصوص در همين شش هفت سال گذشته و بخصوص در اين دو سه سال اخير"

* به نظر من يكى از علل اين دشمنى‌‌ها، همين پيشرفتهاى شماست؛ يعنى ميخواهند اين پيشرفتها كند شود.

* عامل دوم اين دشمنى‌‌ها، زنده شدن شعارهاى انقلاب است.

* عامل ديگر، همين حوادث منطقه است؛ اين بيدارى اسلامى و آنچه كه در منطقه‌‌ى ما رخ داد، كه حادثه‌‌ى فوق‌‌العاده مهمى است.

* خب، اگر چنانچه در اين شرائط، يك ايرانِ بى‌‌دردسرِ بى‌‌دغدغه اينجا وجود داشته باشد، با همين شعارهائى كه دارد، با همين كارهائى كه دارد ميكند، با همين پيشرفتى كه محسوس است، از آن كشورها بيايند ببينند كارخانه‌‌ها را، دانشگاه‌‌ها را، مراكز تحقيقاتى را، وضع زندگى مردم را، بازارهاى پر از اجناس را، دولت بى‌‌دردسر را، بديهى و طبيعى است كه آنها ميگويند الگوى خوب همين است. ميخواهند اين نشود. ميخواهند اين الگوشدن جمهورى اسلامى نباشد. يعنى براى جمهورى اسلامى دردسرهائى به وجود بياورند، تا آن كشورهائى كه تحولى در آنها رخ داده و وارد مرحله‌‌ى جديدى شده‌‌اند، براى ادامه‌‌ى راه، اين را الگو قرار ندهند.

 

پاسخ امام خامنه ای به آنهایی که در روزنامه، سایت و تریبون ادعا می کنند:"چرا ما در دنيا دشمن‌‌تراشى كرديم كه اينقدر با ما دشمنى كنند!"

* هرچه مواضع ما ضعيف‌‌تر شود و عقب‌‌نشينى كنيم، آنها طبعاً چهره‌‌شان بظاهر متبسم‌‌تر ميشود. البته جلو مى‌‌آيند.

* هرچه ما در حركت خودمان جدى‌‌تر و مصمم‌‌تر باشيم، آنها ناراحت ميشوند و چهره‌‌شان عبوس ميشود.

 

(البته ما می دانیم که این منش جمهوری اسلامی باعث می شود که بعضی ها در برابر دوستان بسیار عزیز اروپایی و آمریکایی شان سرافکنده شوند!!! خب دیگر اشکال ندارد ما استکبارستیزی، شما همان "گفتگوی تمدن!!!ها")

 

توصیه های امام خامنه ای به دولت

* آنچه كه به نظر من مهم است، اين است كه براى قشرهاى ضعيف، مشكلات اقتصادى‌‌اى وجود دارد؛ اين را بايد برطرف كنيد.

* بايد راهى پيدا كنيد كه نقدينگىِ افزايش‌‌يافته كنترل شود.

* اين نقدينگىِ افزايش‌‌يافته را هدايت كنيد به سمت مراكزى كه كمك كند به گشايش كار مردم؛ مثل توليد.

* بخش خصوصى را بايد كمك كرد. اينكه ما «اقتصاد مقاومتى» را مطرح كرديم، خب، خود اقتصاد مقاومتى شرائطى دارد، اركانى دارد؛ يكى از بخشهايش همين تكيه‌‌ى به مردم است.

* بالاخره اقتصاد مقاومتى معنايش اين است كه ما يك اقتصادى داشته باشيم كه هم روند رو به رشد اقتصادى در كشور محفوظ بماند، هم آسيب‌‌پذيرى‌‌اش كاهش پيدا كند. يعنى وضع اقتصادى كشور و نظام اقتصادى جورى باشد كه در مقابل ترفندهاى دشمنان كه هميشگى و به شكلهاى مختلف خواهد بود، كمتر آسيب ببيند و اختلال پيدا كند.

* واقعاً نميشود ما كار اقتصادىِ درست و قوى بكنيم، اما با مفاسد اقتصادى مبارزه نكنيم؛ اين واقعاً نشدنى است.

(قابل توجه قوه محترم قضاییه محترم ایضاً)

* يك ركن ديگر اقتصاد مقاومتى، حمايت از توليد ملى است؛ صنعت و كشاورزى.

* واحدهاى كوچك و متوسط را فعال كنيد...اينها در زندگى مردم تأثيرات مستقيم دارد.

* بايد منابع ارزى را درست مديريت كرد...واقعاً يك تصميم قاطع گرفته شود، روى آن تصميم پافشارى شود و مسئله را دنبال كنيد.

* يك مسئله هم در اقتصاد مقاومتى، مديريت مصرف است. مصرف هم بايد مديريت شود. اين قضيه‌‌ى اسراف و زياده‌‌روى، قضيه‌‌ى مهمى در كشور است.

 

("همه دستگاههای حکومتی نه فقط دولتی، مجلس هم همینطوره، قوه قضاییه هم همینطوره، یک تمایل شدیدی به مصرف بودجه است. از خزانه بگیریم، خرج کنیم. همه دستها به سمت خزانه است. همه دنبال مهمانسران . همه دنبال توسعه ساختمانند . همه [ دنبال ] توسعه تجهیزاتن. بیت المال دیگه! راحته خرجش! آدم احساس درد نمی کنه وقتی خرج می کنه چون از جیب خودش که نیست!! چقدر ملک، چقدر ساختمان، چقدر زمین، چقدر سرمایه، خب همه اینها را بیاریم تبدیل کنیم به سرمایه جدید. اینها شدنی است." دکتر احمدی نژاد/ جلسه مشترک دولت و مجلس + فایل صوتی)

 

* به مصرف توليدات داخلى هم اهميت بدهيد.

* يك مسئله‌‌ى ديگر در سرفصل اقتصاد مقاومتى، اقتصاد دانش‌‌بنيان است.

* مسئله‌‌ى وحدت و انسجام ملى هم به نظر من چيز خيلى مهمى است؛ كه ما حالا اينقدر اين قضيه را تكرار كرديم كه كأنه الفاظ دارد خاصيتهاى خودش را در افاده‌‌ى معنا از دست ميدهد!

البته مخاطب اين حرف، فقط قوه‌‌ى مجريه نيست؛ قوه‌‌ى قضائيه و قوه‌‌ى مقننه هم مخاطب اين قضيه‌‌اند؛ دستگاه‌‌هاى گوناگون اجرائى هم كه داخل دولت نيستند - مثل نيروهاى مسلح و ديگران - داخل در همين خطابند. همه بايد به اين معنا توجه كنند. البته رسانه‌‌ها و منبردارها و تريبون‌‌دارها نقش دارند.

(آی اهالی ولایت مدار بگوش باشید، امام مخاطبشان همه ی شماهاست!)

* در باب فرهنگ بايد بشدت مراقبت شود كه ما به «فرهنگ مهاجم» كمك نكنيم.

* ديپلماسى ما بايد با روحيه‌‌ى انقلاب همراه باشد...در جاهاى مختلف دنيا، مردم از مسئولان جمهورى اسلامى كه اين شجاعت را، اين استقلال را، اين نترسى را بيشتر بروز ميدهند، بيشتر خوششان مى‌‌آيد. خب، اين نشانه‌‌ى اين است كه راه اين است.

* از اين حوادث منطقه هم بايد حداكثر بهره گرفته شود به نفع اهداف انقلاب...اينها [آمریکا و صهیونیزم] در مقابل اين حوادث، به معناى واقعى كلمه غافلگير شدند. البته دارند تلاش ميكنند فائق بيايند و موج‌‌سوارى كنند.

 

و در آخر...

اميدواريم ان‌‌شاءالله خداى متعال به شماها كمك كند. بدانيد هر قدمى كه برميداريد، هر ذره‌‌ى كارى كه انجام ميدهيد، هر دلسوزى‌‌اى كه ميكنيد، هر تلاشى كه ميكنيد، پيش خداى متعال محفوظ است؛ حالا منِ شخصى يا منِ نوعى بدانم يا ندانم، تشكر بكنم يا نكنم. آنچه كه شما از حسنه و خير و با نيتِ خوب انجام ميدهيد، پيش پروردگار عالم محفوظ است. قرآن ميفرمايد: «انّ الله شاكر عليم»؛ خداى متعال، هم شكرگزار است، هم آگاه است. حالا ممكن است امثال بنده ندانيم شما مثلاً چقدر در آن وقت اضافىِ بيش از وظيفه‌‌ى كارى‌‌‌‌تان، در دفتر يا در مركز كارى نشستيد، صرف وقت كرديد، اعصاب گذاشتيد و مايه گذاشتيد؛ طبعاً وقتى ندانستيم، تشكر هم نميكنيم؛ اما لحظه‌‌‌‌لحظه‌‌ها از ديد كرام‌‌الكاتبين و ضبطكنندگان حوادث - كه «انّا كنّا نستنسخ»؛ خداى متعال همه‌‌ى كارهاى ما را استنساخ ميكند، يعنى دانه‌‌دانه‌‌اش و ذره‌‌ذره‌‌اش نسخه‌‌بردارى ميشود - مخفى و پنهان نخواهد بود.

 

 

 

پینوشت ۱: خب، این بیانات را امام ایراد فرمودند و همه شنیدیم، البته از آنجایی که "نرود میخ آهنین در سنگ" انتظاری نداریم که مدعیان ولایت مداری و اعضای صفوف تقابل با دولت، تغییری در رفتارشان ایجاد شود البته مگر آنکه خواست خدای متعال چیز دیگری باشد. لذا به نظر می رسد که روش دولت کما فی السابق باید ایستادگی در برابر دشمن و حرکت پرشتاب به سمت قله عزت ملت ایران باشد که البته حمایت و رضایت امام خامنه ای از دولت مهر تاییدی است بر صداقت این تلاش و قبول این مجاهدت و صد البته که مردم منصف ایران هم همواره پشتیبان خدمتگزاران واقعی و وفاداران به انقلاب اسلامی خواهند بود.

یقین ما اینست که خدا ناظر است و می بیند، بندگان خدا هم می بینند و تشخیص می دهند و بد عاقبتی از آن کسانی است که در این مصاف دشوار –حال به هر عذر و بهانه ای- به جبهه ی باطل پیوستند.

 

 پینوشت ۲: شنیدن این فایل صوتی از دکتر احمدی نژاد خالی از لطف نیست.

لینک دانلود

 

 

پینوشت ۳: در حاشیه زلزله آذربایجان شرقی

این دو لینک عکس خدمت دوستان، صرفاً جهت مقایسه. مسئولیت هر برداشتی به جز "صرفاً جهت مقایسه" با بیننده است!

 لینک ۱  

لینک ۲

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: بیانات رهبر معظم انقلاب , دولت ,



توهین باهنر به ریاست محترم جمهور
نوشته شده در شنبه 8 مهر 1391
بازدید : 557
نویسنده : حسین

نمی دانم  مصاحبه  ی  اخیر محمد رضا باهنر  با خبرگزاری فارس را خوانده اید یا نه؟ اگر  نخوانده اید پیشنهاد

 

 

می کنم  حتما بخوانید  و بعد خودتان قضاوت کنید  !

 

 

 

این آقا تلویحا رییس جمهور را راس  محارب ها و فاسدها می داند.

 

 

 

آقای باهنر  ابتدا  درباره ی  انحراف از این تعابیر استفاده می کند:

 

بنده معتقدم انحراف مسئله اصلی ما نیست، اما انحراف خیلی پیچیده‌تر و خطرناک‌تر از فتنه است.... جریان انحرافی به فساد هم دست زده است. قدرت و ثروت این جریان را خطرناک‌تر کرده است. ...  فتنه به صورت بالفعل و انحراف به صورت بالقوه می‌تواند یک فتنه و خطر بزرگ باشد.  ... بنده به صراحت می‌گویم که خطر بالفعل شدن جریان انحرافی بیشتر از جریان فتنه است. در صورت قدرت گرفتن جریان انحرافی، اصل نظام و ولایت فقیه به چالش کشیده و انقلاب اسلامی تهدید خواهد شد.... جریان انحرافی همچون موریانه داخل نظام را می‌خورد و خطر آن بسیار بزرگ‌تر از آن است که حدسش را بزنیم.... شاید مصلحت نباشد این حرف را بگویم اما خدایی نکرده کار جریان انحرافی به جایی که نباید برسد، برسد،‌آن موقع ممکن است مصلحین نظام داستانی که حضرت امیر بر سر خوارج آورد را بر سر جریان انحرافی بیاورند در حالیکه ممکن است مردم توجیه نباشند و بگویند اینها که خدمت می‌کردند پیشانیشان به موجب نماز شب پینه بسته، امام زمان را قبول دارند،‌چرا با اینها می جنگید؟ در حالیکه اینها واقعا محارب هستند....

 

بعد از  به کار  بردن این تعابیر  خبرگزاری فارس می پرسد :شما  راس این جریان انحرافی را رییس جمهور می دانید یا مشایی ؟و باهنر جواب می دهد:

 

فکر می‌کنم بامزه‌ترین تعبیر، حرف آقای ذالنور است که این دو تا لاله و لادن هستند و نمی‌شود آنها را از هم جدا کرد. دوباره خبر گزاری فارس می پرسد:آیا هر دو در رأس جریان انحرافی هستند؟

 

 

 

و نایب رییس مجلس  هشتم جواب می دهد:

 

گهی پشت به زین، گهی زین به پشت! خودش می‌گوید ما یک روح هستیم در دو بدن.

 

به همین سادگی!

 

چند پرسش تامل  برانگیز  :

 

 

 

1.دو دو کردن یا هو کردن  و توهین به رییس جمهور بد تر است یا  تلویحا  راس و رییس   محاربین  و منحرف خواندن وی ؟

 

2.طبق قانون اساسی کسی که دارای  خصوصیات  اسلامی و  تقوا و صداقت و...نباشد  حق ندارد رییس جمهور بشود یا رییس جمهور باقی بماند.چه برسد به اینکه رییس محاربین  هم باشد.و آیا کسی که  رییس محاربین و مفسدین را می تواند عزل کند ولی نمی کند آیا غیر از این است (نعوذ بالله)  خود محارب است یا  حامی محاربین؟یا حداقل صلاحیت ندارد؟و این تعابیر اقای باهنر  حضرت امام خامنه ای را هدف نگرفته؟

 

3.جبهه ی پایداری این  نسبت های بی شرمانه و بلکه بالاتر از بی شرمانه را می بیند  و سکوت می کند .آیا چنین جبهه ای  صلاحیت دارد که بگوید حامی رییس جمهور است .باید یک دست مریزاد هم به ای گروه با بصیرت گفت.


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: توهین به دومین مقام عالی کشور ,



فلسطینی ها ناصبی هستند یا شافعی
نوشته شده در شنبه 8 مهر 1391
بازدید : 530
نویسنده : حسین
فلسطيني‏ها ناصبي هستند یا شافعی؟ PDF پرینت ایمیل
   

آنچه در ادامه مي خوانيد، کنکاشي در مذهب و عقايد مردم فلسطين به خصوص اهالي نوار غزه است.

1- بیشتر مردم فلسطین، پیرو مذهب شافعی هستند و اتفاقاً، ابوعبدالله محمدابن ادریس شافعی، رهبر این فرقه، متولد غزه بوده است. در مورد شافعی بودن مردم فلسطین می توانید....

- بیشتر مردم فلسطین، پیرو مذهب شافعی هستند و اتفاقاً، ابوعبدالله محمدابن ادریس شافعی، رهبر این فرقه، متولد غزه بوده است. در مورد شافعی بودن مردم فلسطین می توانید به این منبع رجوع کنید: «الموسوعة المیسرة فی الادیان و المذاهب المعاصرة، مانع بن حماد الجهنی، ج 2، ص ۱۲۴»

جالب اینجاست که در میان فرقه های چهارگانه اهل سنت، نزدیک ترین فرقه به تشیع از نظر علاقه و احترام به اهل بیت و احکام فقهی، همین فرقه شافعی است.

2-در میان خبرهای منتشر شده از تهاجم رژیم صهیونیستی، خبری بود که دقت در آن نشان دهنده علاقه مندی مردم فلسطین به اهل بیت پیامبر است: بمباران مسجد علی ابن ابی طالب واقع در محله الزیتون شهر غزه توسط جنگنده های اسرائیلی در روز ۱۰ دی.

مدعیان ناصبی بودن مردم فلسطین، به این سؤال جواب دهند که چگونه مردمی می توانند همنسبت بهاهل بیت جسارت داشته باشند و هم آنقدر برای آنها احترام و تقدس قائل باشند که نامشان را بر مساجد خود بگذارند؟

اما در کنار مسجد امام علي ابن ابي طالب شهر غزه، مساجد ديگري نیز به نام اهل بيت وجود دارد.

ـ مسجد «الامام علی ابن ابی طالب» واقع در نابلس

این مسجد در حواره از توابع شهر نابلس، در کرانه باختری رود اردن واقع شده است که در این صفحه تصاویر و مشخصات آن موجود است.


کتیبه مسجد «الامام علی بن ابی طالب»، واقع در نابلس-فلسطین

مسجد فاطمة الزهراء(س)

حداقل 2 مسجد با این نام در فلسطین وجود دارد. یکی در قریه ارتاح، واقع در جنوب طولکرم که در اینجا می توانید تصویر آن را ببینید و دیگری درشهر نابلس که در فهرست این صفحه می توانید نام آن را ببینید. در همین صفحه می توانید نام مسجد امام علی نابلس را هم ببینید.

مسجد فاطمه الزهرا، واقع در جنوب طولکرم، فلسطین

- مسجد «الحسین بن علی» واقع در نوار غزه و الخلیل!

حداقل 2 مسجد به این نام در فلسطین وجود دارد:

یکی در حی الصبرةواقع در نوار غزه کهدر این صفحه، ضمن ارائه فهرستی از اسامی شهدایاخیر غزه، نام آن آمده است. در این صفحه، ذیل تیتر «أسماء شهداء الصبرة وتل الإسلام»، نام مسجد «الحسین بن علی»را می توانید ببینید. همچنین در همین صفحه، اسامی دو نفر ازشهدای بمباران مسجد علی ابن ابی طالب سابق الذکر هم آمده است.

مسجد «حسین بن علی» دیگر، در خیابان «عین سارة» شهر الخلیل واقع شده است. در این صفحه و این صفحه، اعلامیه هایی در مورد برگزاری یک راهپیمایی در الخلیل آمده است که نقطه شروع آن، مسجد الحسین بن علی، بیان شده است.

3- در مورد شبهه ناصبی بودن مردم فلسطین، شهید مطهری در سال ۱۳۴۹ سخنانی داشته اند که در ادامه آن را می خوانیم:

«يك وقتی شايع بود و شايد هنوز هم در ميان بعضيها شايع است‏، يك وقتی ديدم يك كسی می‏گفت: اين فلسطينيها ناصبی هستند. ناصبی‏ يعنی دشمن علی عليه السلام. ناصبی غير از سنی است. سنی يعنی كسی كه‏ خليفه بلا فصل را ابوبكر می‏داند و علی عليه السلام را خليفه چهارم می‏داند و معتقد نيست كه پيغمبر شخصی را بعد از خود به عنوان خليفه نصب كرده است‏. می‏گويد پيغمبر كسی را به خلافت نصب نكرد و مردم هم ابوبكر را انتخاب‏ كردند. سنی برای اميرالمؤمنين احترام قائل است چون او را خليفه چهارم و پيشوای چهارم می‏داند و علی را دوست دارد. ناصبی يعنی كسی كه علی را دشمن می‏دارد. سنی مسلمان است ولی ناصبی كافر است، نجس است. ما با ناصبی نمی‏توانيم معامله مسلمان بكنيم. حال يك كسی می‏آيد می‏گويد اين‏ فلسطينيها ناصبی هستند. آن يكی می‏گويد. اين به آن می‏گويد، او هم يك‏ جای ديگر تكرار می‏كند و همين طور. اگر ناصبی باشند كافرند و در درجه‏ يهوديها قرار می‏گيرند. هيچ فكر نمی‏كنند كه اين، حرفی است كه يهوديها جعل كرده‏اند. در هر جايی يك حرف جعل می‏كنند برای اينكه احساس همدردی‏ نسبت به فلسطينيها را از بين ببرند. می‏دانند مردم ايران شيعه‏اند و شيعه‏ دوستدار علی و معتقد است هر كس دشمن علی باشد كافر است، برای اينكه‏ احساس همدردی را از بين ببرند، اين مطلب را جعل می‏كنند. در صورتی كه‏ ما يكی از سالهايی كه مكه رفته بوديم، فلسطينيها را زياد می‏ديديم، يكی‏ از آنها آمد به من گفت: فلان مسأله از مسائل حج حكمش چيست؟ بعد گفت‏ من شيعه هستم، اين رفقايم سنی‏اند. معلوم شد داخل اينها شيعه هم وجود دارد. بعد خودشان می‏گفتند بين ما شيعه و سنی هست. شيعه هم زياد داريم‏. همين ليلا خالد(2) معروف، شيعه است. در چندين نطق و سخنرانی خودش‏ در مصر گفته من شيعه‏ام. ولی دشمن يهودی يك عده مزدوری را كه دارد، مأمور می‏كند و می‏گويد: شما پخش كنيد كه اينها ناصبی‏اند. قرآن دستور داده در اين موارد اگر چنين نسبتهايی نسبت به افرادی كه جزو شما هستند و مثل شما شهادتين می‏گويند، شنيديد وظيفه‏تان چيست.»(3)

ولی دشمن يهودی يك عده مزدوری را كه دارد، مأمور می‏كند و می‏گويد: شما پخش كنيد كه اينها ناصبی‏اند. قرآن دستور داده در اين موارد اگر چنين نسبتهايی نسبت به افرادی كه جزو شما هستند و مثل شما شهادتين می‏گويند، شنيديد وظيفه‏تان چيست.»(۴)

نگاه شافعي درباره اهل بيت(ع)

"در ميان رهبران مذاهب اسلامي امام شافعي بيش از ديگران ارادت قلبي خود را نسبت به خاندان اهل بيت عليه‌السلام به ويژه علي عليه‌السلام و حسين عليه‌السلام ابراز داشته است. شافعيان به تبعيت از امام شافعي نسبت به اهل بيت به ويژه امام حسين عليه‌السلام ارادت ويژه دارند. علاقه امام شافعي به خاندان رسالت باعث نزديكي هر چه بيشتر پيروان اين مذهب با شيعيان علي ابن ابي‌طالب عليه‌السلام شده است. شافعي همچنان كه درباره علي عليه‌السلام اشعار نغز و پرمغزي سروده درباره واقعه عاشورا نيز اشعاري زيبا و جانسوز دارد. در اينجا به برخي از آنها اشاره مي‌كنيم:

و مما نفي نومي و شيب لحيتي 
تعاريف ايام لهن خطوب

اين حادثه از حوادثي است كه خواب مرا ربوده و موي مرا سپيد كرده است.

تأوب همي و الفواد كتيب
وارق عيني و ارقاد غريب

دل و ديده مرا به خود مشغول ساخته و مرا اندوهگين كرده است و اشك چشم جاري و خواب از آن پريده است.

تزلزلت الدنيا لآل‌محمد‌‌ 
و كادت لهم صم الجبال تذوب

دنيا از اين حادثه خاندان پيامبر‌‌ متزلزل شده و قامت كوه‌ها از آن ذوب شده است.

فمن بلغ عن الحسين رساله
و ان كرهتها انفس و قلوب

آيا كسي هست كه از من به حسين عليه‌السلام پيامبر برساند اگر چه دل‌ها آن را ناخوش دارند.

قتيل بلاجرم كان قميصه 
صبيغ بماء الارجوان خصيب

حسين كشته‌اي است بدون جرم و گناه كه پيراهن او به خونش رنگين شده.

نصلي علي المختار من آل هاشم 
و نوذي بينه ان ذاك عجيب

عجب از ما مردم آن است كه از يك طرف به آل پيامبر درود مي‌فرستيم و از سوي ديگر فرزندان او را به قتل مي‌رسانيم و اذيت مي‌كنيم.

لئن كان ذنبي حب آل محمد‌‌ 
فذلك ذنب لست عنه اتوب

اگر گناه من دوستي اهل بيت پيامبر است از اين گناه هرگز توبه نخواهم كرد.

هم شفعائي يوم حشري و موقفي 
و بغضهم للشافعي ذنوب(۶)

اهل بيت پيامبر در روز محشر شفيعان من هستند و اگر نسبت به آنان بغضي داشته باشم گناه نابخشودني كرده‌ام.

امام شافعي كه در دوستي اهل بيت زبانزد مي‌باشد، اشعار بسياري در فضائل اهل بيت سروده است. او همچون ساير ائمه اهل سنت در ابراز ارادت خود نسبت به خاندان پيامبر‌‌ صلي‌ الله عليه و آله از هيچ كوششي دريغ نكرد و حتي از اينكه او را به خاطر اين ارادتمندي رافضي خوانند ابا نكرد و فرمود:

يا راكباً قف بالمخصب من مني
واهتف بقاعد خيفها و الناهض
سحراً اذا فاض الجيج الي مني 
فيضاً كملتطم الفرات الفائض
ان كان رفضاً حب آل محمد 
فليشهد الثقلان أني رافض(۷)

يعني اي سواره، اگر به مكه مي‌روي در ريگزار مني بايست و سحرگاهان خطاب به ساكنان مسجد خيف كه همانند امواج خروشان دريا به مني سرازير مي‌شوند ندا سرداده و بگو: اگر دوست داشتن آل محمد رفض است، انس و جن گواه باشند كه من (شافعي) رافضي هستم.

امام شافعي معتقد است كه محبت خاندان رسالت حكم واجبي است كه خداوند در قرآن دستور داده و براي نشان بزرگي و فضيلت ايشان همين كافي است كه اگر كسي بر آنها در نماز و سلام و صلوات نفرستد نمازش ادا نخواهد شد.

يا آل بيت رسول الله حبكم 
فرض من الله في القرآن أنزله
يكفيكم من عظيم الفخر أنكم 
من لم يصل عليكم لا صلاه له(۸)

يعني اي آل محمد محبت شما امر واجبي است كه خدا آن را در قرآن نازل كرده و همين يك دليل بر عظمت قدر شما كافي است كه هر كسي نماز بخواند و بر شما درود نفرستد نمازش نماز نيست. او با توسل به آنها و اميد اينكه شفيع او در قيامت واقع شوند گويد:

آل النبي ذريعتي 
و هم اليه وسيلتي
أرجو بهم اعطي غداً
بيدي اليمين صحيفتي(۹)

يعني اهل بيت پيامبر‌‌ وسيله نزديكي من به خداي يگانه‌اند و به وسيله آنها اميدوارم كه نامه اعمالم فرداي قيامت به دست راستم داده شود.

ارادت و علاقه امام شافعي به اهل بيت پيامبر‌‌ چنان بود كه بر خي از اهل سنت او را شيعه پنداشتند و حتي جهت محاكمه به بغداد برده شد. او معتقد بود كه ارادت به خاندان علي عليه‌السلام را بايد علني و آشكار ساخت و اين پندار باطل را از اذهان دور كرد كه رفض را در دوستي علي و فاطمه و فرزندان آن دو مي‌داند و يا ناصبي‌گري را در دوستي ابوبكر و عمر عليه‌السلام. به اعتقاد او جريان رافضي‌گري و ناصبي‌گري كه دوستي و دشمني افراطي را در حق علي عليه‌السلام دنبال مي‌كردند نادرست است. يعني انسان مومن به خدا و رسولش كسي است كه محبت اهل بيت را آشكار كند. تقسيم بندي مسلمانان به رافضي و ناصبي تقسيم بندي مطرودي است و افرادي كه مسلمانان را به اين دو دسته تقسيم مي‌كنند قطعاً مجرم و گناهكارند زيرا محبت علي و خاندانش از اصول دين اسلام است و اگر كسي چنين امري را آشكار كند به اصل اسلام عمل كرده و به ايمان خويش استحكام بخشيده است.

اذا في مجلس نذكر علياً
و سبطيه و فاطمه الزكيه
يقال تجاوزوا يا قوم هذا
فهذا من حديث الرافضيه
برئت الي المهيمن من أناس
يرون الرفض حب الفاطميه(۱۰)

يعني «زماني كه در مجلس ذكر علي و فاطمه و حسن و حسين مي‌شود بعضي از دشمنان مي‌گويند اي مردم از ذكر علي و فرزندان او بگذريد كه اين‌ها از سخنان رافضي‌هاست. من از مردمي كه دوستي فاطمه را رفض مي‌دانند به خدا پناه مي‌برم.»"

پی نوشت:

۱- صهیونیستها تنها ۵/۲ درصد از سرزمین فلسطین را با خرید زمین به دست آورده اند و مابقی آن را به ضربمسلسل و توپ و تانک و بمب، غصب کرده اند. برای توضیح بیشتر به این آدرس مراجعه کنید:

http://qods.persianblog.ir/post/61

2- چريك فلسطينی كه در چند عمليات هواپيما ربايی شركت داشت.

3- شهید مطهری،آشنایی باقرآن، جلد۴، پاورقی صفحه ۳۲. اینگفتار را که شهید مطهری در ضمن تفسیر سوره نور درمسجد الجواد بر زبان آورده اند، به راهنمایییکی از خوانند گان وبلاگ به نام علی به این مطلب اضافه کردم که همین جا از ایشان تشکر می کنم.

4- شهید مطهری، آشنایی با قرآن، جلد۴، پاورقی صفحه ۳۲. این گفتار را که شهید مطهری در ضمن تفسیر سوره نور در مسجد الجواد بر زبان آورده اند، به راهنمایی یکی از خوانند گان وبلاگ به نام علی به این مطلب اضافه کردم که همین جا از ایشان تشکر می کنم.

۵- اين مطلب قسمتي از مقاله اي با عنوان «عاشورا در مذهب تسنن و سایر ادیان است» که در این آدرس، منتشر شده است:‌ http://www.ido.ir/a.aspx?a=1385121308

۶- مجله بصائر، شماره7-8، ويژه‌نامه محرم، ص25، همچنين نگاه كنيد به نامه دانشوران ناصری، ج 9، ص 298

۷- حادثه كربلا از نظر اهل سنت، به نقل از الصراط السوي في مناقب آل النبي، ص94

۸- سيماي علي عليه‌السلام از منظر اهل سنت، 175، به نقل از ديوان امام شافعي، 62

۹- الشكعه، مصطفي الاربعه الائمه، ج3، ص53

۱۰- سيماي علي از منظر اهل سنت، 176

برگرفته از وبلاگ يهود شناخت

 

منبع:سايت اخوت


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: فلسطین ,



رنج نوشته یک احمدی نژادی
نوشته شده در شنبه 8 مهر 1391
بازدید : 536
نویسنده : حسین
اگر  روزی  مردم بفهمند که چه بر سر   سرباز   فداکار   حضرت امام   خامنه ای  آمد  و  در این شش-هفت سال به  این مرد  با صلابت   و سربه زیر چه گذشت   مخالفان  خبیث  وی که امروز   قیافه ی حق به جانب  به خود گرفته و با آرامش  مشغول ظلم  به خلق خدا هستند  در گوشه ای  خواهند خزید  یا شاید  به شیوه ی   مدیر  عامل  مخلص و دلسوز(!) بانک ملی   عمل خواهند کرد.


متن زیر   دل نوشته های  یک احمدی نژادی در  قسمت نظرات وبلاگ  علی اکبر جوانفکر  مسئول  روزنامه ی  ایران است.صد ها سال است که حق مظلوم است  و طرفدارانش   در مظلومیت به سر می برند..به امید   ظهور   و فرج آن وعده داده شده....

((مشکل بزرگ عده ای این است که افرادی مانند آقای محسنی اژه ای و صفار هرندی را مصون از خطا می دانند.و چشم بر روی تهمت هایی که آقای مصباح به دکتر و مشایی زد می بندند و هشت ماه جنگ روانی ناجوانمردانه ای که عده ای از مذهبیون و حزب اللهیون علیه فرزند امام و دولتش به راه انداختند را نمی بینند.
بعضی از آقایان حزب اللهی کلا از جامعه بی خبرند.یا خود را به بی خبری می زنند.آنها از ملیون ها فقیر،ملیون ها جوان معتاد،ملیون ها دختر وپسر دم بختی که در آرزوی ازدواجند اما مشکلات اقتصادی و فرهنگی در برابرشان است،از ناامیدی بسیاری از جوانان و خانواده های نگرانشان بی اطلاعند.آنها از ملیون ها مستاجری که به مسکن مهر امید بسته اند از هزاران خانواده بی سرپرست،و از دوری ملیون ها دختر و پسر جامعه مان از معنویت و اخلاق بی خبرند. آنها و این آقایانی که سنگشان را به سینه می زنند و امروز مانند گرگ های گرسنه برای داشتن سهمی بیشتر از مجلس نهم به جان هم افتاده اند واقعا غیر از شعارهای توخالی چه برنامه ای برای حل معضلات معیشتی و فرهنگی این جامعه مظلوم و رنج دیده دارند؟؟؟
خدا شاهد است تمام سخنرانی های میتینگ های تبلیغاتی و منابر به ظاهر مقدسشان را می خوانم.دریغ از یک برنامه و ارائه یک راه حل راهگشا برای حل مشکلات.تنها کار و رسالتشان شده لجن مال کردن احمدی نژاد به بهانه جریان موهوم انحرافی.آقایان حزب اللهی تمام سخنرانی های آقای مصباح در یک سال گذشته را بخوانید اگر یک جمله،فقط یک جمله دیدید یا شنیدید که ایشان برای اجرای عدالت،حل مشکل فقر و اشتغال و مسکن یا حتی برای حل مشکلات فرهنگی دختران و پسران مظلوم این کشور راه حل اجرایی و عملیاتی ارائه داده باشند من حرف خود راپس می گیرم.
تنها کار ایشان شده به لجن کشیدن احمدی نژاد.موسوی هم در انتخابات فقط فحش می داد.آیا راه حلی از موسوی و هاشمی شنیدید؟؟؟این آقایان نیز از متکی و محسنی اژه ای گرفته تا صفار و پورمحمدی و شریتمداری و حسینیان و … در طول دوسال گذشته آیا کمکی به دولت کرده اند یا در هرجایی که بوده اند به لطایف الحیل با اتهامات بی پایه و اساس دولت را کوبیده اند.یا بجز بازی های سیاسی و رسانه ای چه قدمی برای حل مشکلات جامعه برداشته اند.؟ این در حالی است که همان مشایی به قول شما کافر و فتنه گر و فراماسون و فاسد همراه احمدی نژاد شب و روز برای حل مشکلات نمی شناسد.آقایان حزب اللهی شما را به خدا کمی فکر کنید.براستی آقای مصباح و شما حزب اللهی ها چه برنامه ای برای جذب ملیون ها جوانی دارید که هم امکان ازدواج ندارند و هم به شدت در استضعاف دینی بسر می برند و هم نسبت به نظام موضعی منفی دارند.آقای قدیانی شما با ۱۵ ملیون رای دهنده به موسوی که قطعا بسیاری از آنها منتقد جدی نظام اند چگونه می خواهید رابطه برقرار کنید؟؟.شما برای ملیون ها روستایی و حاشیه نشینان شهرها که امروز تنها امیدشان یارانه ماهانه شان است که با رفتن احمدی نژاد آن نیز ازبین خواهد رفت چه برنامه ای دارید؟؟شما مشایی را که از سوی دولت مامور بود تا با ادبیاتی مورد پسند قشر پرجمعیت غیرحزب اللهی با آنها رابطه برقرار کند به لجن کشیدید.شما تا جاییکه می توانستید در دستگاه قضایی و سازمان بازرسی و مجلس در برابر طرح هدفمندی یارانه ها سنگ اندازی کردید.شما پول و امکانات رسانه ای نظام را خرج کوبیدن دولت و احمدی نژاد نمودید و او را تا حد یک مجنون سحر شده جادو زده به دست یک کافر منحرف فاسد به نام مشایی تحقیر نمودید و او و نزدیکانش را بزرگترین خطر از صدر اسلام تا کنون اعلام کردید.امروز بزرگان سیاسی شما انصافا چه گره ای از گره ها را باز می کنند جز جوسازی و اتهام دروغ بستن به مشایی و احمدی نژاد.مگر آقا نگفتند که (امروز خدمت به مردم بزرگترین راه مبارزه با آمریکاست)و انصافا شماها چه مبارزه ای جز شعارهای توخالی با آمریکا می کنید بجز ناامیدکردن مردم و آشفته کردن فضای سیاسی کشور.شما حزب اللهی ها آیا می دانید بزرگان روحانیت و مراجع ابن عربی را تکفیر می کنند؟؟آیا تا به حال کتابهای امام خمینی را خوانده اید؟؟؟آیا می دانید که امام خمینی از پیروان مکتب عرفان ابن عربی است؟؟؟آیا از همین یک گزاره نمی توان نتیجه گرفت که بزرگان روحانیت قم و نجف که شما حزب اللهی ها آنها را جانشینان خمینی می دانید شما را به بازی گرفته اند و حقایق را به شما نمی گویند؟؟؟آیا می دانید که طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاهها مسئله ای بود که امام با آن مخالفت کرد و امروز علما به دنبال آنند؟؟آیا می دانید که ورود بانوان به ورزشگاهها با اجازه آقا بوده که علما آن جنجال را درست کردند؟؟؟ آیا ندیدید که مجلسی ها به بهانه افزایش نقدینگی و تورم ۶ سال است که مدام بر سر بودجه های عمرانی با احمدی نژاد می جنگند در حالیکه کشور تشنه سازندگی است.و احمدی نژاد باید با جنگ و دعوا برای حل مشکلات و اتمام هزاران طرح نیمه تمام از آنها پول بگیرد و سپس وقتی مافیای قدرت و ثروت با احتکار و اختلال در بازار، قیمت ها را به شکل مصنوعی بالا می برند جریان رسانه ای شان دایه مهربان تر از مادر می شوند که ای جهانیان چه نشسته اید که مردم ایران زیر بار تورم ناشی از پول هایی که احمدی نژاد در جامعه توزیع کرده له شده اند تورمی که حتی با این سیاست های انبساطی از تورم های دولت های قبلی که پول های ملت را در حساب های متعدد در داخل و خارج بلوکه می کرده اند کمتر است.اما همان نمایندگان طرح غیر قانونی تقدیم ۲ هزار میلیارد تومان به متروی تهران را علی رغم ایراد شورای نگهبان به مجمع فرستاده و در آنجا تصویب نمودند.طرحی که تقریبا هیچ مشکلی از تهران حل نمی کند.آیا خبر دارید که شهردار کم سواد تهران ۶۰۰ ملیارد تومان برای کشیدن فقط ۲ کیلومتر تونل توحید هزینه کرد.در حالیکه ۳۰ کیلومتر منوریل را با همین پول می توانست به بهره برداری برساند و قسمت زیادی از مشکل تهران را حل کند.مگر نه اینکه احمدی نژاد چند سال است که فریاد می زند که مترو و تونل به علت وجود قنات های فراوان زیر تهران و مشکل خاک تهران بسار هزینه بر و زمانبر است.آیا همین دوستان شما نبودند که مدام برشکست طرح یارانه ها می کوبیدند و امروز هم می کوبند؟؟آیا فراموش کرده اید که ۶سال است احمدی نژاد خواهان تقویت نظارت بر بانکهاست و این مجلسیان و مجمع تشخیص بوده اند که مدام دست دولت را برای نظارت بر وام ها کوتاه کرده اند.آیا وقتی ۸ ماه است که نهادهای اطلاعاتی و امنیتی همه توانشان را مصروف کشف و خنثی سازی توطئه های خطرناک براندازی مشایی و بقایی کرده اند و می خواهند با سرکوب آن دونفر بزرگترین خطر برای اسلام از صدر اسلام تا کنون را مهار کنند هاشمی با کمک سرویس های غربی جریان فتنه و برانداز را بازسازی نکند؟؟ و آیا همین اقای اژه ای و رییسی و دستگاه قضایی و مجلسی ها نیستند که چند سال است مغز مردم را با تخلف ادعایی و اثبات نشده رحیمی به جرم خدمت به مردم پرکرده اند اما برای دزدی ها و زمین خواری های اثبات شده کله گنده های روحانی و غیر روحانی نه کنفرانس مطبوعاتی برگزار می کنند و نه عملیات روانی و جریان رسانه ای راه می اندازند.))

با تشکر


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: رنج , احمدی دلاور ,



اینجا سازمان ملل است یا کلاس ساخت بمب؟
نوشته شده در شنبه 8 مهر 1391
بازدید : 664
نویسنده : حسین
اینجاکجاست؟سازمان ملل یاکلاس ساخت بمب اتم؟ماکه نداریم ساختن بمب اتم رابلدنیستیم ای حقه بازآدم کش که هزاران فلسطینی راآواره کرده ای وچندین کلاهک هسته ای داری وحتی به ماموران سازمان هم اجازه بازرسی ازنیروگاهای خودرانمی دهی آقای نفهم چراکه ۳۲سال می گویم قصدساخت بمب اتم رانداریم حالا که نمی فهمی بایدگفت آقای نفهم حتی اون کشورهای که تشویقت کردنداون هاازتونفهم ترهستنداصلابه تاریخ جنگ ایران وعراق نگاه کرده ای؟صدام باچه تجیهزاتی اومدجلو؟ایران باچی رفت جلو؟عمل موفقیت علاوه برداشتن صلاح ومهمات داشتن رزمنده های باایمان بودکه الحمدالله  جوانان جمهوری اسلامی  منتظرلبیک رهبرشون هستندای توبی عرضه به ضرب زوروپول نگه می داری اگروضیعت خطری بشه فرارهم میکنندتسلیم هم می شوندکه این طوری هم هست جوان ایرانی درجنگ ازهیچی نمی ترسه چون به امیدبهشت میره اماجوانان شماچی؟ماآماده ایم الان اومده ی توسازمان ملل میگی ایران راه ساخت بمب اتم راتا۷۰درصدرفته  نبایدبگذاریم به۲۰درصدراه برسه چون ۱۰درصدآن درعرض چندهفته یاچندروزدرست میشه همش طبق عکس هم توضیح دادی وبرایمان باماجیک قرمزخط قرمزهم کشیدی که نبایدبگذاریم ایران به۲۰دصدش برسه یعنی ۶ماه به مامهلت دادی ای بی عرضه خاک برسرت همین الان جرات داری حمله کن اون همه اول مظلوم نمای کردی تابرای ماخط قرمزبکشی زمین بری بالابری ازساخت صلح آمیزبودن دست نمی کشیم  چراکه احمدی روشن هاداده ایم اگرمسئولین بخواهندکوتاه بیانددیگرماملت نمی گذاریم اون دوران خاتمی هرچی شماگفتیدخاتمی گفت چشم الان هرچه می خوریم ازاومی خوریم اوباعث شدتاشمابیایدنیروگاهاراپلمب کنید بودالبته مسئولین پابه پای مردم جلومیاینداگرقرارباشه مقابل هرگونه جنگ باشه می ایستیدم چندنکته به مقامات باغیرت کشوربه هوش ماالان درجنگ هستیم مخصوصامقامات امنیتی جنگ اقتصادی وجنگ نظامی هم در را داریم چه قبل انتخابات ریاست جمهوری۹۲که بعدش شورای نگهبان شماکه همیشه زحمت این چیزهارامی کشیدوبرگردن شمااست وکارسختی هم است ازشماهم تقاضای دارم که این دوره دوره ی سختی است نظری دارم به نظرم حتی ازوزارت اطلاعات درموردکاندیدهاکمک بگیردتاموفق شویدتاگراحیاناکاندیدی به ظاهرپرطرفداربودومشکل سازبوداسنادومدارک راروکنیدتاملت افرادرابشناسندچراکه کاندیدبعدی بایدپیگرراکتور های هسته ای باشه وکسی باشه باارگان نظامی وحدت داشته باشه نه اینکه کامل طرفداری یک ارگان نظامی باشه چون بنی صدرجگرمارادرآوردچون دوره بعداحتمال زیاددرجنگ فیزکی باشیم هست مگراینکه رئیس جمهورووقت بی عرضه باشه نیروگاهاراپلمب کرده باشه وبانفهم هادوست شده باشه اگراینطوری نشدوجنگ هم نشداین نشان پیروزی نظام است

:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: آمریکا , رژیم صهیونیستی , ایران , بمب اتم ,



مطهری
نوشته شده در شنبه 8 مهر 1391
بازدید : 550
نویسنده : حسین
ایجاد جاروجنجال برای اینکه بگه: منم هستم !!


دیگر عادتمان شده،هرازگاهی،بشنویم علی مطهری حرفی زده،فحشی داده،جنجالی به پا کرده"
چندی بود،که *بی بی سی* از فرط بی سوژه گی،زمین را گاز میگرفت!!اما با نطق های آتشین فرزند استاد مطهری،جان دوباره ای گرفته"
البته بر همگان واضح است،که علی مطهری دغدغه اسلام و حق وحقیقت ندارد"بلکه حرفهایش تماما از روی بغض و کینه از دولت است"
چندسالی هست که ضدانقلابان و قاتلان پدر علی مطهری،تخریب سپاه پاسداران ومسئولان نظام را مبنای کار خودشان قرار دادند"و هرکاری ازدستشان برمی آمده،انجام داده اند"از دروغ ها و شایعات بگیر تا سپاه هراسی!!
علی مطهری که خوب بلد است برای دختر بابا،غش کند و پنجه بر صورت بزند،از آنجایی که عقده حقارت و خود بزرگ بینی دارد،بعد از متهم کردن سپاه به دخالت در انتخابات و اتهام سنگین بستن به شخص دوم مملکت ( آزاد کردن تحریکات جنسی در جامعه و توصیه به ایجاد کاباره!!!) به تخریب دادستان و رئیس ستاد حقوق بشرقوه قضائیه روی آورده!!!!

مطهری درپاسخ به اعلام جرم دادستانی میگوید: باید فاتحه آزادی بیان و قانون اساسی را خواند!!!
آیا براستی تهمت سنگین ایجاد فحشا،آزادی بیان است؟؟؟؟
آقای مطهری،ما معنی آزادی شما را از تصویب !! قانون نظارت بر نمایندگان که دستور رهبری بود،و مواضع و نحوه گارد گیری تان،فهمیدیم"

آقای مطهری،برای نماینده مجلس،آزادی بیان تنها، کافی نیست"نماینده باید شعور هم داشته باشد !!

پیشنهاد: درصورت امکان،یک تست سلامت روانی از آقای علی مطهری گرفته بشه،تا درهنگام خواندن مواضع ایشان،تکلیفمان با خودمان مشخص باشد"

______________________________________________________________________________


:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: مطهری ,