چرایی افزایش حملات اقتدارگرایان به دولت خدمتگزار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 369
نویسنده : حسین
 تمامی اتفاقات رخداده در این 3 ساله ، و ایجاد جریان مخوف ! و خطرناک انحرافی و توهم وجود غول انحراف در نهایت به انتخابات سال 92 برمیگردد . اتاق فکر اقتدارگرایان لزوما به این نتیجه رسید که با ادامه ی خدمات دولت احمدی نژاد تمامی آرزوهای آنان در به دست گرفتن پست ریاست جمهوری  بعدی بر باد خواهد رفت ، لذا از ابتدای سال 88 هجمه های سنگین سهم خواهان بصورتهای گوناگون و از جناحهای مختلف بر علیه دولت احمدی نژاد آغاز شد.

دلیل آنها این بود که رییس جمهور با توجه به رایی که در بین مردم داشته و با توجه به عملکرد دولت نهم و سیر سعودی آن در دولت دهم ، احمدی نژاد اگر در انتخابات یازدهم از هر کسی حمایت کند وی  رییس جمهور آینده خواهد بود ، و این یعنی مرگ سیاسی اقتدارگرایان !

خروجی این تحلیلها طرح ((پوتین ، مدودف)) بود و آنها به این نتیجه رسیدند که مشایی نقش مدودف را برای احمدی نژاد بازی خواهد کرد ! و به همین دلیل حملات سنگین و بعضا بی شرمانه ی آنها به طرز باور نکردنی آغاز و تا ابتدای انتخابات 92 به اوج خود خواهد رسید .

اعمال این جماعت قدرت طلب انسان را به یاد دوران اول انقلاب می اندازد که خادمان ملت همچون شهید بهشتی  و شهید آیت چطور آماج حملات قرار میگرفتند و البته خداوند اجر آنان را در بالاترین سطح به آنان عطا فرمود .

تعدادی از رسانه ها ، خبرگزاریها ، روزنامه ها ، شخصیتهای کشوری ، صدا و سیما و ...... از همه طرف  به شخص مشایی یورش بردند و از هیچ وسیله و روشی برای نابودی ایشان دریغ نکردند !!

هر چند مقام معظم رهبری بارها به شکل مستقیم و غیر مستقیم از این حرکات انتقاد کردند ، ولی این جماعت هر روز به تحرکات خود افزایش میدادند !و خلاف نظرات رهبری حرکت میکردند.........

این جماعت دانسته و ندانسته با تخریب شخصیت مشایی باعث تخریب دولت و نهایتا  به سمت تضعیف رهبری حرکت میکردند.

در انتخابات مجلس نهم با القای خطر جریان موهوم انحرافی در به دست گرفتن کرسی های مجلس ! تمامی نامزدهای حامی دولت رد صلاحیت شدند و جالب اینکه بعد از انتخابات عنوان کردند که جریان انحرافی در انتخابات مجلس ازطرف مردم سیلی محکمی خورده !!!!!!

با خارج کردن حامیان دولت از انتخابات و با در دست گرفتن مجلس ، آنها وارد فاز بعدی بازی های خود شدند .ابتدا طرح خروج انتخابات از دست دولت را مطرح کردند که هم در بین مردم القا کنند که احتمال تقلب از طرف دولت وجود دارد و هم انتخابات را با روش های خوشایند خود اجرا کنند !

طرح بعدی آنها انتخاب ریاست جمهوری بصورت پارلمانی است که مدتی بر سر زبانها افتاده و اگر این اتفاق بیافتد ، با توجه ترکیب مجلس جدید و عدم حضور حامیان دولت ( البته  نمایندگان واقعی بخش عظیمی از مردم )و همچنین ریاست لاریجانی !قطعا رییس جمهور آینده یکی از طیف نامزدهای منتسب به شخص لاریجانی خواهد بود ، بدون هزینه و بدون درگیری و البته بدون نظر مردم !!!!!

طرح دیگری که در بین نمایندگان مجلس به گردش افتاده شاید زیرکانه ترین طرح موجود است ، طرح میزان تحصیلات نامزدهای ریاست جمهوری تا مقطع دکتراست ! طرحی که با کمترین هزینه کاندیداتوری احتمالی مشایی را کاملا منتفی خواهد کرد ! و حداقل آنها از شر این مزاحم که نقش استخوان در گلو را در بین اقتدارگرایان بازی میکند ، خواهاند کند !!!!

به هر حال این جماعت به این نتیجه رسیده اند که  با اجرای طرح اول (اجرای انتخابات)دستشان برای خیلی کارها باز خواهد بود !و شاید هم نقشه های شوم!!!!!

با اجرای طرح پارلمانی ریاست جمهوری ، با خیالی راحت از بین خودشان یک نفر را بر میز ریاست جمهوری خواهند نشاند و این بهترین شکل انتخابات برای آنها خواهد بود !!!!

در حالت سوم و ارتقای تحصیلات نامزدها تا مقطع دکترا ، خیالشان از نبود مشایی راحت خواهد شد و با امید بیشتری به دنبال ریاست دکتر قالیباف و یا دکتر محسن رضایی و یا ...... خواهند بود!!!!

البته این جماعت شکست خورده تنها فکر یک موضوع را نکرده اند ، و آن وعده ی الهی است که کسانیکه مکر میکنند ، خداوند مکر آنان را به خودشان برمیگردانند . این جماعت به ظاهر مقتدر !! با این تصور که فقط قالیباف ها و رضایی ها و .... دکتر !!!!!!!!هستند دل به آینده خوش کرده اند....................

زهی خیال باطل



:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: اقتدار , عدالت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: