این همه عنادودشمنیِ خصمانه با دکتر احمدی نژاد برای چیست!!؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 599
نویسنده : حسین

 این همه عنادودشمنیِ خصمانه با دکتر احمدی نژاد برای چه!!؟

       چرا خواص هر چه در توان دارند ، فقط برای حذف دولت ولاییهزینه می کنند .تنها دشمن روی زمین و کشور جنابدکتر احمدی نژاد است؟! یک روز به فلان پروژه بدون منطق و انصاف می تازند، روزیدیگر به فلان شخص نزدیک به گفتمان دکتر تهمت می زنند و یا فلان جریان حامی دولت راانحرافی ، جادوگر، رمال ، فراما سونر و .... می نامند !!!!!!!؟

مگر این دولت چه گفته و چه کار کرده که مورد هجوم تمام خواصسی ساله انقلاب قرار گرفته است؟! چه آن مذهبی های تند رو و ارزشی نماهای متحجر ،یا سکولارهای غیر مذهبی ، اصلاح طلب نما ها و ملی گراهای فتنه ساز! و آن طرف آب ،اپوزیسون ها و  ضد انقلاب های رنگارنگِخارج نشین ،آن وزیران و مدیران عزل شده دولت ، آن مداحان غافلِ اهل بیت و یا آنسرداران ِ( به اصطلاح دل سوز) سیاسیِ آن نهاد مقدس !!!!!؟؟ نمی دانم چه سونامیاتفاق افتاده که همه این افراد داعیه دار نجات اقتصاد ایران اسلامی ، با وجود اینهمه دستاوردهای  بدست آمده شده اند .آنهادر نقش ناجی کشور و برای رفع بیکاری مردم شپور میزنند .علی الخصوص نمایندگان مجالس  گذشته که مدعی العموم گشته اند!!؟ یادشان رفتهوضعیت نظام را ، قبل از حضور دکتر به عنوان رئیس جمهور. آنها چه جایگاه و منزلتسیاسی در نظام  داشتند؟ حال با آمدندولت  ولایی و مردمی ، تمامی خواص در فضای باز برایسیاست بازی ، هر چه در دل دارند برای تخریب دولت به عنوان رقیب روی دایره ریختهاند . از طرفی در جواب این خواص غافل شده ، دکتر احمدی نژاد با زبانی رفاقت آمیز ودوستانه ، همه بدخواهان و کینه توزان بد اخلاق را به برد باری وآرامش توصیه نموده ،یادآور می شوند که یکسال و اندی از نوکریشان برای مردم باقی مانده است.

دکتر زود پیر شدی

همچنین آنهارا دعوت به همکاری و تلاش در راه پیشرفت و عدالت برای آبادانی میهن اسلامی مینمایند ، ولی باز جای تاسف دارد که آنها به هیچ صراطی مستقیم  نیستند .آنها با تمام دب نگری و تحجر ،باسرپیچی از فرمایشات مقام عظمای ولایت به رفتار ناشایست و دشمن شاد کن ادامه میدهند .به ویژه  در این ایام (انتخابات) ،خواص عقب افتاده از امت  و یا جلو افتادهاز امام امت ، دچار توهم دنیا گرایانه شده اند و چشم ِ دل را به کوری زده اند .

نقطه اشتراک همه جناح ها و جبهه های  سیاسی حاضر در انتخابات مجلس ، مبارزه با دولتبه صورت فراگیر، با روشهای مختلف ( اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ) و با زبانپوپولیستی ومدعیانه ، آنهم برای نجات  مردماز شعب ابیطالب شده است!!! آنها خواهان ایجاد جنجال  برای کشور و خارج نمودن ایران از موقعیت بدروخیبرهستند،البته با کمک شوی های سیاسی صداوسیما !!! ( ولایت مداری حضرات فوق ولایی بودندیگران است )  

حال بر می گردیم به ریشه یابی این مخالفت ها و دشمنی ها یخواص شبه اصول گرا و اصلاح طلب.

میدانیم  که به خاطراجرای عدالت ( گفتمان اصیل انقلاب اسلامی) دردولت نهم و دهم، اتفاق بزرگی برای همهخواص ومردم افتاده است . عده ای طرفدار سر سخت دکتر بوده اند ولی در آزمون عدالتخواهی مردود شده اند .آنها در راستای منافع مادی و یا  پستی که از دست داده و یا می خواهند بدهند ،مخالفسر سخت دولت شده  و به گونه های مختلف ازاطرافیان تا خود شخص رئیس جمهورعزیز رامورد هجمه قرار می دهند . حتی به خط قرمزدکتر، که همان امام خامنه ای است ،هجوم می آورند و جالب اینجاست که خود را جلوتراز ولی فقیه و تفسیر کننده نظرات مقام معظم رهبری می دانند.آن هنگام هم که به آخرمی رسند ، با بی شرمی تمام ، امام خامنه ای را برای توجیه حملات بی ارزش خود،هزینهمی کنند 0( ابراز ناخرسندی این امر ، صدای امام جمعه موقت تهران آیت اله خاتمی را نیزدرآورد)

 آنها با رئیس جمهورو حامیانش به عنوان شخص حقیقی مخالف نیستند ، بلکه آنها با گفتمان آرمانی دکتر احمدینژاد ، که معمارکبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) ترسیم و رهبری معظم نیزبرآن تاکیدداشته اند ، مخالف هستند. با علم به اینکه یکسال و اندی از عمر دولت عدالت خواهباقی مانده است ، خواص جاه طلب و مادی گرا ،با لجاجت و غرض ورزی ،  از هجوم و تخریب این تفکر د ست بر نیستند . ولیبه لطف الهی و بصیرت ولی نعمتان نظام ، که طعم عدالت را در سایه تلاش و تدابیرِآینده نگر ، تخصصی و معنوی دولت ولایی ِ دکتر احمدی نژاد چشیده اند ، این تفکر بهراه خود ادامه خواهد داد.

ای خواص ...

سخنم رااز روی دلسوزی به عنوان برادر جانبازو کوچک شما کهدعوت به تجدید نظر در عملکرد و گفتمانتان  نموده بپذیرید و خود را از مردم کوچه بازار جدانکنید . به یاری دولت در پروژه های بزرگ روی آورید وزحمات شبانه روزی کارگزاراننظام مقدس جمهوری اسلامی را که در جهت رسیدن به جامعه ای پر از امید وپیشرفت (درتمامی ابعاد )می باشد ، ارج نهید. همچنین به رهنمود های حضرت امام خامنه ای که همهخواص را به اتحاد ، کار ، تلاش  و پرهیز ازالقای یاس و ناامیدی در مردم دعوت نموده اند ، عمل نمایید .

این اعمال و رفتار ناپسند و دشمن شاد کن  را ترک نمایید .به درگاه خداوند منّاناستغفارکنید .توجه خود را به  شرایطی کهانقلاب ما الگو و مد ینه بیداری های اسلامی و آزادی خواهی عالم شده است معطوفنمایید .

خداوندا،ای عزیز بی همتا ما را از گمراهی ، هواهای نفسانی ومنیّت های شیطانی نجات ده و حرکتمان را به سوی حکومت عدل جهانی حضرت بقیه الله الاعظمهدایت فرما...

آمین یا رب العالمین



:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: مهندس مشایی , احمدی نژاد , عناد , دشمنی , خصم , کینه , محور عدالت , گفتمان عدالت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: